By Satır Kasap Izgara – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
By Satır Kasap Izgara Fotoğraflar
10
Fotoğraf
By Satır Kasap Izgara Videoları
📹 Reels videosu ekle
By Satır Kasap Izgara Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
By Satır Kasap Izgara Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:00
Salı
09:00 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 22:00
Cumartesi
09:00 – 22:00
Pazar
09:00 – 22:00
By Satır Kasap Izgara İletişim
Adres
Atatürk Mahallesi, Girne Cad. No: 1/1-A Demir Plaza Giriş Kat No:1/1, D:A, 34912 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 455 20 01
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 By Satır Kasap Izgara Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Bugün tekrar alış veriş yaptım ve tercihim kuzu dana karışık köfte oldu yıllardır bildiğim bir mekan fiyatlar bir tık yüksek ama değdi tavada hiç yağ koymadan gayet güzel bir köfte oldu teşekkürler bu arada sucuk da güzel
By Satır Kasap’ta 120 gr hamburger denedim. Köfte gerçekten güzel pişmişti, en önemlisi de ızgara tadını net şekilde hissediyorsunuz. Bu detay, hamburgerin en öne çıkan yanıydı diyebilirim. Sadece doyuruculuk açısından biraz zayıftı. Mekân oldukça sakin ve nezih. Park yeri açısından da sıkıntı yok, hem önünde hem çevresinde rahatlıkla yer bulunabiliyor. Ayrıca içeride kasap bölümü var, etleri tezgâhtan görebiliyorsunuz — bu da ayrı bir güven veriyor.
8 sene önce keşfettiğim daha önce neredeydin dediğim her gecen süre zarfında ürün çeşidi ve kalitesiyle beni şaşırtan A5 wagyu standardında ürün veren (bunun nedemek olduğunu et sever arkadaslar cok iyi anlıyacaktır) bu değerli İştetme sahiplerine Dilek hanım ve Gökmen beye teşekkür eder yükselen bu kalite cizgisini zirvede bizlerle bulusturmalarının daimliğini temenni ederim bol bereketli kazançlarınız olsun aldığınız her kuruş helal olsun.
Özenli ve güleryüzlü hizmeti, yüksek kalite lezzetleri ile çok memnun kaldığımız ve ilk fırsatta tekrar geleceğimiz mekan . WC ve genel alanlar da dahil olmak üzere tertemiz ve ferah . Tüm çalışanların emeklerine sağlık .
Lokum hamburger patates kızartması (300 tl) yarim porsiyon istiridye mantari ( 97.50 tl) su ( 22 tl ) çay ( ikram) siparişi verdik. Lokum Hamburgeri fena degill daha iyilerini yedigimiz icin aman aman güzel diyemicem normaldi diyebilirim istiridye mantarini ben evde daha güzel yapıyorum üzgünüm baharat yok sadece tereyag ve tuzla pisirmisler onu baharatla pisirilmesi sunulması gerekiyor yanina baharat verdiler ama öyle tadi olmuyor yemesek de olurmus onun dışında çayı güzeldi:) cay tabagi cok nostaljikti :) ortam güzeldi şıktı ortami begendimm fiyatlar piyasaya göre normal park yeri kolay bulunuyor çalışanlar güleryüzlü yardımcı oluyorlar Kolay gelsin