By Satır Kasap Izgara – Ataşehir

Google puanı
Google 4,4
344 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

By Satır Kasap Izgara Videoları

📹 Reels videosu ekle

By Satır Kasap Izgara Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 By Satır Kasap Izgara Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:00
Salı 09:00 – 22:00
Çarşamba 09:00 – 22:00
Perşembe 09:00 – 22:00
Cuma 09:00 – 22:00
Cumartesi 09:00 – 22:00
Pazar 09:00 – 22:00

📞 By Satır Kasap Izgara İletişim

Adres Atatürk Mahallesi, Girne Cad. No: 1/1-A Demir Plaza Giriş Kat No:1/1, D:A, 34912 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 By Satır Kasap Izgara Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
344 değerlendirme
Ahmet A
Ahmet A 2 ay önce

Bugün tekrar alış veriş yaptım ve tercihim kuzu dana karışık köfte oldu yıllardır bildiğim bir mekan fiyatlar bir tık yüksek ama değdi tavada hiç yağ koymadan gayet güzel bir köfte oldu teşekkürler bu arada sucuk da güzel

Busenur E.
Busenur E. 5 ay önce

By Satır Kasap’ta 120 gr hamburger denedim. Köfte gerçekten güzel pişmişti, en önemlisi de ızgara tadını net şekilde hissediyorsunuz. Bu detay, hamburgerin en öne çıkan yanıydı diyebilirim. Sadece doyuruculuk açısından biraz zayıftı. Mekân oldukça sakin ve nezih. Park yeri açısından da sıkıntı yok, hem önünde hem çevresinde rahatlıkla yer bulunabiliyor. Ayrıca içeride kasap bölümü var, etleri tezgâhtan görebiliyorsunuz — bu da ayrı bir güven veriyor.

fatih koçak
fatih koçak 4 ay önce

8 sene önce keşfettiğim daha önce neredeydin dediğim her gecen süre zarfında ürün çeşidi ve kalitesiyle beni şaşırtan A5 wagyu standardında ürün veren (bunun nedemek olduğunu et sever arkadaslar cok iyi anlıyacaktır) bu değerli İştetme sahiplerine Dilek hanım ve Gökmen beye teşekkür eder yükselen bu kalite cizgisini zirvede bizlerle bulusturmalarının daimliğini temenni ederim bol bereketli kazançlarınız olsun aldığınız her kuruş helal olsun.

Sibel K
Sibel K 8 ay önce

Özenli ve güleryüzlü hizmeti, yüksek kalite lezzetleri ile çok memnun kaldığımız ve ilk fırsatta tekrar geleceğimiz mekan . WC ve genel alanlar da dahil olmak üzere tertemiz ve ferah . Tüm çalışanların emeklerine sağlık .

Ayşenur Eminağa
Ayşenur Eminağa 2 yıl önce

Lokum hamburger patates kızartması (300 tl) yarim porsiyon istiridye mantari ( 97.50 tl) su ( 22 tl ) çay ( ikram) siparişi verdik. Lokum Hamburgeri fena degill daha iyilerini yedigimiz icin aman aman güzel diyemicem normaldi diyebilirim istiridye mantarini ben evde daha güzel yapıyorum üzgünüm baharat yok sadece tereyag ve tuzla pisirmisler onu baharatla pisirilmesi sunulması gerekiyor yanina baharat verdiler ama öyle tadi olmuyor yemesek de olurmus onun dışında çayı güzeldi:) cay tabagi cok nostaljikti :) ortam güzeldi şıktı ortami begendimm fiyatlar piyasaya göre normal park yeri kolay bulunuyor çalışanlar güleryüzlü yardımcı oluyorlar Kolay gelsin