BUKET PİDE – Büyükçekmece

Google puanı
Google 4,3
2.325 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

BUKET PİDE Videoları

📹 Reels videosu ekle

BUKET PİDE Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 BUKET PİDE Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:30
Salı 09:00 – 22:30
Çarşamba 09:00 – 22:30
Perşembe 09:00 – 22:30
Cuma 09:00 – 22:30
Cumartesi 09:00 – 22:30
Pazar 08:30 – 22:30

📞 BUKET PİDE İletişim

Adres Fatih, Rıza Küçükoğlupaşa Cd. no:44/A, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Büyükçekmece içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 BUKET PİDE Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
2.325 değerlendirme
Emin Can
Emin Can 6 ay önce

Ben büyükçekmecenin yerlisiyim dedem ile babam elimden tutup getiriyordu çocuk yaşlarımda pide yemek için. Şimdi yıllar geçti kendim hala gelip kavurmalı pidesini yiyorum. Ve öneriyorum çok güzel. Tatlı olarak baklavasını tavsiye ediyorum. İşletmeye hijyen olarak gözünüz kapalı güvene bilirsiniz. Tam bir aile işletmesi ilgi alaka güler yüz eksik olmuyor. (Gelmeden 20 dk önce ararsanız pidenizi beklememiş olursunuz geldiğinizde anında hizmet alırsınız)

Meltem Tetik Közen
Meltem Tetik Közen 2 hafta önce

Yumurtalı peynirli açık pide sipariş verdik. Peynir ve yağ tadı iyiydi. Hamuru da iyi pişmişti. Servis hızlıydı. Otopark mevcut. Tuvaletleri hijyenikti. Canınız trabzon pidesi çektiyse, uğramalısınız.

Melih
Melih 8 ay önce

İstanbulda yediğim en iyi pide diyebilirim, ürünlerin kalitesi lezzeti muazzamdı. Yanında verilen tereyağda hafif ve lezzetliydi. Ortaya gelen mısır ekmeği ve turşu pek benlik değil. Garsonlar biraz daha güleryüzlü olmalarını tavsiye ediyorum. Böyle bi lezzete bu hizmet olmamış.

Kürşat Ziyadoğlu
Kürşat Ziyadoğlu 2 ay önce

Pide ve köftesini denedik. Gerçekten leziz ancak uyarmakta fayda var tam bir Karadeniz pidesi olduğu için tuzlu ve yağlı, kolestrolü olanlar dikkat etsin. Siparişler kiosk ile dijital olarak alınıyor ama manuel olarak fırına iletiliyor bu nedenle sizden sonra gelen bir sipariş önce yemeğini yiyebiliyor bu konuda şefin takibine kalıyorsunuz. Bu konuda basit bir takip otomasyonu kurarlarsa hizmet konusunda hiç bir eksikleri kalmaz. Lezzetli pide ve köftelerine ek olarak güleryüzlü garsonları için teşekkür ederiz.

Lezzet Avcısı
Lezzet Avcısı 8 ay önce

Tesadüfen geçerken gördüm burayı denemek istedim. Pide çok severim Karadeniz pidesi özellikle. Servis çok yavaş öncelikle onu baştan söyleyeyim sipariş bayağı uzun sürede geldi çok kalabalık da değildi dükkan ama pide çok güzel gerçekten kavurmalı ve peynirli karışık söyledim çok beğendim peyniri de çok güzeldi kavurması da çok güzeldi ve hamur müthişti. Ayrıca şunu da söylemeliyim ki baştan gelen turşu kavurmasına bayıldım bu kadar lezzetli bir turşu kavurması hiç yememiştim tebrik ederim. Bu pideciyi herkese tavsiye ederim. Ben denemedim ama menüde Karadeniz yemekleri de var onları da başka zaman inşallah deneme fırsatı yakalarım karışık pide ve ayrana 540 TL ödedim 10 Ekim 2025 tarihinde.