Beykoz Ocakbaşı – Niğde

Google puanı
Google 3,9
997 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Beykoz Ocakbaşı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Beykoz Ocakbaşı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Beykoz Ocakbaşı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 04:00
Salı 08:00 – 04:00
Çarşamba 08:00 – 04:00
Perşembe 08:00 – 04:00
Cuma 08:00 – 04:00
Cumartesi 08:00 – 04:00
Pazar 08:00 – 04:00

📞 Beykoz Ocakbaşı İletişim

Adres Aşağı Kayabaşı, 51310 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Beykoz Ocakbaşı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
997 değerlendirme
Neslihan Kirgil
Neslihan Kirgil 4 ay önce

Mercimek ve ezogelin çorbası içtik berbat. Sıradan bir mercimek nasıl bu kadar kötü olabilir. Şırdan hele berbat otesi. İçli köfteler bozulmuş. Aç gelip mide bulantısı yaşamak isteyenler gidebilir.

Aydın
Aydın bir yıl önce

Niğde Lokasyon Harika İçerisi Temiz ve bakımlı İlgi Normal Çay ikram servis hızlı mezeler taze ve yeterli diyebilirim . Işkembe çorbası ve Kebap tercihimiz oldu . Sunum güzel Çorba yeterli ve güzel bir tat bırakmıyor orta sınıf bol taneli Işkembe çorbası 10/6 puan alıyor Çorbada biraz daha çalışmalılar . Kebap Normal bir tat 10/7,5 puan alıyor .iki katlı Lokasyonu güzel çok menüye sahip bir Restorant.

AyS
AyS bir yıl önce

Burayı özellikle daha önce gördüğüm bir fotoğraftan dolayı denemek istiyordum, çünkü ayran istediğinizde kase ve kepçeyle geliyor ve ayranı kepçeyle içiyorsunuz. Bu benim çok hoşuma gitti. Ana yemekle birlikte bir sürü meze de geliyor standart olarak. Soğan salatası, iki çeşit salata, kuru cacık, karamelize soğan, acılı ezme getirdiler. Bir de ortaya çiğ köfte söyledik ama onu pek beğenmedik, bizce o çiğ köfte elle değil maalesef makineyle yapılmıştı. Ben kuzu kuşbaşı söyledim, et gayet yumuşaktı bence porsiyon da yeterliydi. Ancak gelen kuzu çöp şiş biraz sertti, onu fazla pişirmişler gibime geldi. Garsonlar ilgili, hizmette bir kusur görmedim, genel olarak mekanı ve hizmeti beğendim.

Berkay uçar
Berkay uçar 4 ay önce

3 arkadaş geldik bir çorba 2 tavuk söyledik yemekler 2 saatte gelemedi 10 defa içecekleri hatırlattık garsonların ilgileri çok kötü müşteriyle ilgileri sıfır bir daha yemek yemeyi geç önünden dahi geçmem haketmeyen fiyatlar yazmışlar

Selamet Aksoy
Selamet Aksoy 6 ay önce

Yemekleri lezzetli ve personeli güler yüzlü . Fiyatta İstanbul'a göre gayet iyi. Tavsiye ederim.