Beykoz Ocakbaşı – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Beykoz Ocakbaşı Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Beykoz Ocakbaşı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Beykoz Ocakbaşı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Beykoz Ocakbaşı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 04:00
Salı
08:00 – 04:00
Çarşamba
08:00 – 04:00
Perşembe
08:00 – 04:00
Cuma
08:00 – 04:00
Cumartesi
08:00 – 04:00
Pazar
08:00 – 04:00
Beykoz Ocakbaşı İletişim
Adres
Aşağı Kayabaşı, 51310 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
(0388) 221 07 06
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Beykoz Ocakbaşı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mercimek ve ezogelin çorbası içtik berbat. Sıradan bir mercimek nasıl bu kadar kötü olabilir. Şırdan hele berbat otesi. İçli köfteler bozulmuş. Aç gelip mide bulantısı yaşamak isteyenler gidebilir.
Niğde Lokasyon Harika İçerisi Temiz ve bakımlı İlgi Normal Çay ikram servis hızlı mezeler taze ve yeterli diyebilirim . Işkembe çorbası ve Kebap tercihimiz oldu . Sunum güzel Çorba yeterli ve güzel bir tat bırakmıyor orta sınıf bol taneli Işkembe çorbası 10/6 puan alıyor Çorbada biraz daha çalışmalılar . Kebap Normal bir tat 10/7,5 puan alıyor .iki katlı Lokasyonu güzel çok menüye sahip bir Restorant.
Burayı özellikle daha önce gördüğüm bir fotoğraftan dolayı denemek istiyordum, çünkü ayran istediğinizde kase ve kepçeyle geliyor ve ayranı kepçeyle içiyorsunuz. Bu benim çok hoşuma gitti. Ana yemekle birlikte bir sürü meze de geliyor standart olarak. Soğan salatası, iki çeşit salata, kuru cacık, karamelize soğan, acılı ezme getirdiler. Bir de ortaya çiğ köfte söyledik ama onu pek beğenmedik, bizce o çiğ köfte elle değil maalesef makineyle yapılmıştı. Ben kuzu kuşbaşı söyledim, et gayet yumuşaktı bence porsiyon da yeterliydi. Ancak gelen kuzu çöp şiş biraz sertti, onu fazla pişirmişler gibime geldi. Garsonlar ilgili, hizmette bir kusur görmedim, genel olarak mekanı ve hizmeti beğendim.
3 arkadaş geldik bir çorba 2 tavuk söyledik yemekler 2 saatte gelemedi 10 defa içecekleri hatırlattık garsonların ilgileri çok kötü müşteriyle ilgileri sıfır bir daha yemek yemeyi geç önünden dahi geçmem haketmeyen fiyatlar yazmışlar
Yemekleri lezzetli ve personeli güler yüzlü . Fiyatta İstanbul'a göre gayet iyi. Tavsiye ederim.