Besler restaurant – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Besler restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Besler restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Besler restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Besler restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Besler restaurant İletişim
Adres
Şahinali Mah. Terminal Caddesi Üzeri, 51000, Niğde Türkiye
Telefon
(0388) 233 51 04
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Besler restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Verdiğim 1 yıldızi bile haketmiyorlar ama yorum yazabilmek için vermek zorunda kaldim.Dün misafirlerim vardı. Yolumuzun üstü olduğu için buraya girelim dedik. Girdiğinimize yediğimize bin pişman olduk. Menü istiyoruz menü gelmiyor. Paça çorbamiz var dediler istedik hem paça hem mercimek rezalet. Su ilave ede ede çorbayı suya boğmuşlar. Ne tadı vardı ne tuzu çorba üstüne incik yiyelim belki o güzeldir dedik ama oda rezalet geldi. Yemeğe böyle yorum yapmak istemezdim ama misafiriniz falan gelirde buraya girmeyi düşünürseniz sakın benim yaptığım gibi bir hata yapmayın
Yemek lezzeti fena değil ama hijyene önem verilirse daha iyi olur
Niğdeye geldiğimde tekrardan yerim inşallah kiremit tavadan ellerinize sağlık cok lezzetli idi Bıçak arası pide de çok güzeldi
İlk defa Niğde ye gelen biri olarak ailemle tesadüf olarak girdik.yemekler.gayet.guzel soğuklar salata ezme koyun yoğurt vb çok güzeldi ellerinize sağlık özellik le yemek lerin servisini yapan ismini dahi soramadigim.2 oglu 1 kızı olan arkadaş ciddi anlamda esnaf inanın sırf onun için dahi tekrar uğrarım samimiyeti içtenliği için çok teşekkür ederim
Tavuk şiş ve tavuk suyu çorba yedim. Şiş ızgara değil garip bir çıtır tavuktu , tavuk suyu çorba ise yağın içinde yüzen bir çorbaydı tadından hiçbir şey anlamadım. İşleten insanlar da insana garip garip bakıyor bir daha gitmem