Besler restaurant – Niğde

Google puanı
Google 3,8
261 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Besler restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Besler restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Besler restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Besler restaurant İletişim

Adres Şahinali Mah. Terminal Caddesi Üzeri, 51000, Niğde Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Besler restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,8
261 değerlendirme
Merve Uğur
Merve Uğur 6 ay önce

Verdiğim 1 yıldızi bile haketmiyorlar ama yorum yazabilmek için vermek zorunda kaldim.Dün misafirlerim vardı. Yolumuzun üstü olduğu için buraya girelim dedik. Girdiğinimize yediğimize bin pişman olduk. Menü istiyoruz menü gelmiyor. Paça çorbamiz var dediler istedik hem paça hem mercimek rezalet. Su ilave ede ede çorbayı suya boğmuşlar. Ne tadı vardı ne tuzu çorba üstüne incik yiyelim belki o güzeldir dedik ama oda rezalet geldi. Yemeğe böyle yorum yapmak istemezdim ama misafiriniz falan gelirde buraya girmeyi düşünürseniz sakın benim yaptığım gibi bir hata yapmayın

Mehmet Bulut
Mehmet Bulut 5 ay önce

Yemek lezzeti fena değil ama hijyene önem verilirse daha iyi olur

Seyit Ali UYSAL
Seyit Ali UYSAL bir yıl önce

Niğdeye geldiğimde tekrardan yerim inşallah kiremit tavadan ellerinize sağlık cok lezzetli idi Bıçak arası pide de çok güzeldi

İsmail sebsev
İsmail sebsev 11 ay önce

İlk defa Niğde ye gelen biri olarak ailemle tesadüf olarak girdik.yemekler.gayet.guzel soğuklar salata ezme koyun yoğurt vb çok güzeldi ellerinize sağlık özellik le yemek lerin servisini yapan ismini dahi soramadigim.2 oglu 1 kızı olan arkadaş ciddi anlamda esnaf inanın sırf onun için dahi tekrar uğrarım samimiyeti içtenliği için çok teşekkür ederim

Berke
Berke 11 ay önce

Tavuk şiş ve tavuk suyu çorba yedim. Şiş ızgara değil garip bir çıtır tavuktu , tavuk suyu çorba ise yağın içinde yüzen bir çorbaydı tadından hiçbir şey anlamadım. İşleten insanlar da insana garip garip bakıyor bir daha gitmem