Balmumu Dükkan Lokanta – İzmir

Google puanı
Google 4,2
867 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Balmumu Dükkan Lokanta Videoları

📹 Reels videosu ekle

Balmumu Dükkan Lokanta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Balmumu Dükkan Lokanta Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 21:00
Salı 12:00 – 21:00
Çarşamba 12:00 – 21:00
Perşembe 12:00 – 21:00
Cuma 12:00 – 21:00
Cumartesi 12:00 – 20:00
Pazar Kapalı

📞 Balmumu Dükkan Lokanta İletişim

Adres Kültür Mah, Alsancak, 1388. Sk. No: 5 D:C, 35220 Konak/İzmir, Türkiye
İzmir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Balmumu Dükkan Lokanta Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
867 değerlendirme
Neval Demirseren
Neval Demirseren 3 ay önce

İnstegramdan görüp gitmeye karar verdik. İç mekân sıcak bir his uyandırıyor ve oldukça hoşumuza gitti. Yemek çeşitleri çok ve gerçekten çok lezzetli bulduk. Kullandıkları zeytinyağı mis gibi bir Giritli olarak ot kavurma, enginar, cibez ve Şevket i bostan seçimim oldu. Ekmek Dolması da tatma fırsatımız oldu ilk defa tatmış olduk Ramazan ayında daha çok yapılıyormuş. Lezzet ve kalite tam yıldız hak ediyorlar. Gürültüsüz konuştuğumuzu duyarak yemek yemenin keyfini yaşadık.

Lilian Gwen
Lilian Gwen 5 ay önce

İşletmeye giriş yaptığımızda yemeklere ait herhangi bir fiyat bilgisi tarafımıza sunulmamıştır. Menüde fiyatların yer almaması, tüketicinin bilgilendirilmesi yükümlülüğüne aykırıdır. Sipariş öncesinde fiyat bilgisi verilmediği için bilinçli bir tercih yapma imkânımız olmamıştır. Yemeklerin genel kalitesi ortalama düzeydedir. Et ürünleri kabul edilebilir seviyede olsa da diğer yemekler benim damak zevkime hitap etmemiştir. Benzer ve daha kaliteli ürünleri daha önce İzmir’de birçok farklı mekânda tüketmiş bulunmaktayım. Sunum açısından da herhangi bir özgünlük ya da fark yaratacak bir unsur bulunmamaktadır. Fotoğrafta görülen tüm ürünler için 2000 TL’nin üzerinde bir ödeme yapılmıştır. Özellikle bulgur pilavı gibi son derece temel ve maliyeti düşük bir ürünün 300 TL’nin üzerinde fiyatlandırılması, hizmetin bedeliyle orantısızdır ve dürüstlük kuralına aykırıdır. Bu durum tarafımca işletmeye iletildiğinde ise çalışanlar tarafından kaba ve saygısız bir tutum sergilenmiştir. Servis süresi de yavaştı. Ödenen bedel, sunulan hizmet ve ürün kalitesiyle kesinlikle örtüşmemektedir. Herhangi bir özel yemek ya da deneyim sunulmamış olmasına rağmen bu denli yüksek bir ücret talep edilmesi, tüketici açısından mağduriyet yaratmaktadır. Ekim ayının sonlarında işletmeyi ziyaret ettim. Yurt dışına acil çıkmam gerektiği için değerlendirme yapmayı geciktirdim. Yaşadığım deneyim sonucunda, ödediğim bedelin karşılığını alamadığımı ve paramın boşa gittiğini açıkça belirtmek isterim. Bu fiyat politikasını kabul edenler için tercih edilebilir olabilir; ancak aynı bütçeyle çok daha kaliteli ve lezzetli ev yemekleri sunan birçok alternatif bulunmaktadır.

Ahmet A.
Ahmet A. 7 ay önce

Merak ettiğim bir lokantaydı. İlk kez gittik. Biz iki kişi için orta boy zeytinyağlı tabağı (kereviz, fırında pırasa, enginar, şevketi bostan ve lahana sarma), bal kabağı çorbası ve az kuru fasulye aldık. Bal kabağı çorbası güzeldi. Kıvam biraz daha yoğun olabilirdi. Maalesef zeytinyağlı tabağı benim damak zevkime uygun düşmedi. Bana göre fazla suluydu ve yağı azdı. Biz zeytinyağlı yemekleri yağına kalmış ve biraz yağlı severiz. Lahana sarmasını beğendim. Kuru fasulye salçasız ama kuzu eti suyuyla yapılmış. Bunu çok sevdim, çok lezzetliydi. Ekşi maya ekmek de çok lezzetliydi. Bu mütevazı yemek için 1.100 ₺ ödedik. (29.10.2025) Mekân güzel. Ahmet Bey başta olmak üzere herkes ilgili.

Curious Voyager
Curious Voyager 5 ay önce

Yemekler keyifli. Özellikle keşkek ve kuzu tandır, zeytinyağlı ayva, kereviz ve pırasa çok güzeldi. Alaşehir kapama ve yoğurtta lezzetliydi. Anvak masanın yıldızı masaya ikram ettikler 5 yıllık teneke tulum ve zeytinyağıydı. 5 yıllık teneke tulum kg 700 TL

SENEM DOKUDUR
SENEM DOKUDUR bir ay önce

öğle yemeği için tesadüfen gittiğimiz yerin bu kadar lezzetli bir mekan olduğunu keşfetmenın mutluluğundayım. Meğer bu işin top 1’ına gelmişiz. Yediğim her bir ürün çok lezzetliydi. Kesinlikle tavsiye ederim.