Balıkçı 286 – Çanakkale

Google puanı
Google 4,1
1.652 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Balıkçı 286 Videoları

📹 Reels videosu ekle

Balıkçı 286 Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Balıkçı 286 Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 02:00
Salı 10:00 – 02:00
Çarşamba 10:00 – 02:00
Perşembe 10:00 – 02:00
Cuma 10:00 – 02:00
Cumartesi 10:00 – 02:00
Pazar 10:00 – 02:00

📞 Balıkçı 286 İletişim

Adres Barbaros, Atatürk Cd. No:378, 17020 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Website 286.com.tr
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Balıkçı 286 Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
1.652 değerlendirme
Oktay YILMAZ
Oktay YILMAZ bir yıl önce

Hayatımdaki en tuzlu ve en kötü çorbayı içmiş olabilirim. İftar için program yapıyorlar ancak ortada gezen 4 tane garson var. İftarda başlayan yemek sahurda bitmesi muhtemel. Para istemeyi biliyorlar ama iş hizmete gelince sıfır. Soğuk gelen yemekler pişmemiş köfte geç servis olumsuz ne varsa hepsini sayabilirim. Vasat tavsiye etmem.

Fİliz Narsap
Fİliz Narsap 10 ay önce

Ambiyans ve çalışanlar harika. Tertemiz, özenli, yemekler mezeler ve hizmet kalitesi çok çok iyi. Tartışmasız Çanakkale ‘de en güzel restaurant seçimi yaptığınıza emin olabilirsiniz. Özellikle Melike hanımın zarifliğini, karşılama ve profesyonelliğini takdir etmeden geçemeyeceğim.Tekrar gelmek için sabırsızlanıyorum.

Bgm Gio
Bgm Gio 4 ay önce

Kesinlikle tavsiye etmem mezeleri yarım porsiyon söyledik 200 tl dedikleri mezeye tam fiyat yazmışlar. Sorduğumuz zaman fiyat geçişi olduğunu iddia ettiler. Menüde yazan fiyatlarla adisyonda gelen fiyatların alakası yok. Sezon harici yapılan bu tür kurnazlıkları asla etik bulmuyorum günü birlik müşteriye yapıştıralım geceyi kurtaralım zihniyetine karşıyım.Hesabı isterken ayık kafayla ödeyin

Cansel Demir
Cansel Demir bir yıl önce

Yemeklerinin lezzetinden tabakları silip süpürüyorum ustası ile de tanışma imkanım oldu. Bizzat kendisine de teşekkür ettim. Garsonların özenli servisi şefin çalışanlara nazik görev dağılımı yapmasından dolayı kutlarım. Davet edildiğim yemekli toplantı düğünlerde mutlaka katılırım. Manzarası harika sıcak bir ortamdır.

Suleyman
Suleyman 6 ay önce

Öğretmenler günü için gittiğimiz yemekte et menü sipariş ettim etler çiğnenmiyecek kadar sert ve pişmemiş geldi mezeler de lezzetsiz di garsonlar çok ilgisiz ve hizmet çok kötiydü biz hiç memnun kalmadık kesinlikle tavsiye etmiyorummmm