Ayazma Pınarı Tabiat Parkı – Çanakkale

Google puanı
Google 4,7
2.627 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ayazma Pınarı Tabiat Parkı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ayazma Pınarı Tabiat Parkı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Ayazma Pınarı Tabiat Parkı İletişim

Adres Kızılkeçili, 10302 Evciler/Bayramiç/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ayazma Pınarı Tabiat Parkı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,7
2.627 değerlendirme
Nazan Aslan
Nazan Aslan 2 hafta önce

Ayazma kendi doğasıyla yürüyüş alanı ve ormanıyla muhteşemdi. Kesinlikle görülmesi gereken bir güzellik. Tabiat parkı çok güzel ancak yol çalışması vs yollar berbat durumdaydı. Tam yaz sezonunda yolları berbat edip bırakmışlar. Araçla giriş ücreti 180 tl'ydi. Otopark ve yol çok sıkıntılıydı. İmkanınız varsa piknik malzemelerinizi alıp gidin çünkü yeme içme mekanları vasat hizmet sıfır ve illaki mekanda yemek yiyecekseniz mutlaka yanınızda nakit para bulundurun pos ya da iban yoktur. Mangal yakılabiliyordu ilerleyen zamanlarda orman yangını riskine karşın tamamen yasaklanmazsa. Tuvalet yetersiz ve temiz değildi.

Furkan
Furkan 3 ay önce

Kışın ve sonbaharda şelale ve akarsu çok güzel görünüyor içinde piknik alanları küçük bir çocuk parkı yürüyüş yolu mescit ve tuvalet mevcut harika bir yer.

Mustafa SOLMAZ
Mustafa SOLMAZ 9 ay önce

Wc var mescit var(temiz)20 30dk lık 2tane yürüme yeri var güzel manzaralı evcilerin elması kirazı meşhur bu mevsimde içerde elma incir tezgahları var dondurmacısı var hepsi malzeme olarakta fiyat olarak ta iyi.Alabalık restoranlar var ateşli mangal şu an yasak diye biliyorum sabah erken gidilirse istediğiniz yerden masa tutabilirsiniz su çok soğuk pek giren yok su aktivitesi pek yapılamaz ama diğer bakımdan herşey çok güzel 2025 yılı için tüm Kazdağları milli parklarda kapı ücreti yaya 60 motorsiklet 120 araç 180 diye biliyorum bence makul değer bir üçret

Oya Ozayabakan
Oya Ozayabakan 9 ay önce

Çok güzel sıcak günlerde gidilebilecek bir yer, giriş ücretli olmasına rağmen wc nin ücretli olması saçma, mangal yakılıyor çok rahatsızlık verici böyle hoş yerler berbat ediliyor kokularla. İnsanlar yine çöplerini , karpuz kabuklarını suyun içine bırakıp gitmişler olucak iş değil,milletimiz niçin bu kadar duyarsız anlam veremiyorum, çöp görmekten gerçekten sıkıldık, her gittiğimiz yer böyle temiz bir mekan bulmak imkansız güzelim ÜLKEMDE

Hak Kan
Hak Kan 11 ay önce

Cennetten bir köşe buz gibi suları ve göğe uzanan ağaçlarıyla doğada iç içe olmanın güzelliği. İçeride bir çok işletme var yöresel ürünlerden restoranta kadar, mangal ve piknik yapma yerleride mevcut. Gün boyu keyifli vakit geçirmenin yeri giriş araçlar için ücretli ve içeride tuvalet var.