ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi – Büyükçekmece
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi Videoları
📹 Reels videosu ekle
ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi İletişim
Adres
Fatih, Rızaküçükoğlu Paşa Cad No:40, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 883 69 14
Website
atirus.com.tr
Büyükçekmece içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 ATİRUS Alışveriş ve İş Merkezi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Dakika bir gol bir . Arabamla sırf merak ettiğim için görmek istediğim 0-1 saatine bile ücret isteyen AVM . YUH SİZE NE DİYİM. SANA GELEN MÜŞTERİYİ BİLE KAPIDA DUMURA UĞRATAN YER .. aracımı sırf görmek adına bile olsa uygun yere bırakıp Yaya olarak gezmeyi düşündüğüm yer .. umarım içeri girişlerde de para istenmiyordur. Edit : içerideyim klasik eski dönemlere ait apartıman vari bir avm hatta oldukça vasat.. öyle ki merdiven bile var çıkmak için üst kata
Alışveriş Merkezi diyebileceğimiz bir yer değil, Vodafone iletişim merkezinde 10 dakikalık bir iş için girdim, yaptığım işlemin anlık satın alma bedeli hat aldığım için 900 lira faturama yansıyacak ücret var, Onun dışında da ayrıca tarife bedelini ödeyeceğim. Buna rağmen 750 lira ve üstü alışverişte 0-3 saat ücretsiz otopark hizmetinden faydalanamadım Çünkü Vodafone'da ki Arkadaş bana otopark fişi vermedi ve 10 dakikalık iş için 130 lira otopark ücreti ödedim, yani Burası aslında bir Avm değil de otopark İşletmesi gibi bir şey zorunda olmazsam asla gitmem, En azından bir saatin altındaki giriş çıkışlar ücretsiz olabilir
Ben genelde atirusa dnr için gidiyorum ordaki çalışanlar çok kaba arkadaşımla kitap alacaktım içeriye girer girmez bize bakarak güldüler umursamadım aradığım kitabı sordum öyle saçma bir rafa götürdüki gülmemek için kendimi zor tuttum sonrasında kalmamış dedi biraz bakındıktan sonra kendim buldum ve ödemeye geçtiğimde hatasını anlamış olacakki ters ters bakıyodu
yandaki belediye çalışanları habire terası işgal edip güvenlikler asla terasa çıkmamıza izin vermiyor sadece belediyeden gelenleri alıyolar sanki kendi mülkleri gibi keyiflerine göre sürekli kapatıyolar terası sadece kendileri keyif yapıyolar haftanın 7 günü böyle çok saçma zaten ordan burdan vergilerimizi çarçur ediyosunuz birde bizim 2 gram keyfimize göz dikiyosunuz lokumla kahveyle giriyolar böyle saçma bir şey olamaz
Otopark paralı böyle birşey olurmu çarşnıza gelicez birde otopark parası alacaksınız 0-1 saat 130.00 TL Denetim yok ki ama herkes okuyor yazdıklarımızı o yüzden çarşı sine avlıyor yanlışlıkla geldim bir daha asla