Aşikar İstanbul Lokantası – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Aşikar İstanbul Lokantası Fotoğraflar
19
Fotoğraf
Aşikar İstanbul Lokantası Videoları
📹 Reels videosu ekle
Aşikar İstanbul Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Aşikar İstanbul Lokantası Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
Aşikar İstanbul Lokantası İletişim
Adres
İstiklal, Alemdağ Cd 164 A, 34762 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 344 61 44
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Aşikar İstanbul Lokantası Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekân gerçekten çok güzel ve gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilecek bir yer. Öncelikle temizlik konusunda oldukça özenliler; masa düzeni, mutfağın hijyeni ve genel ortam insanın içini rahatlatıyor. Yemeklere gelince, lezzet gerçekten ön planda. Sipariş ettiğimiz her şey taze, sıcak ve tam kıvamındaydı. Porsiyonlar doyurucu, sunumlar da oldukça özenliydi. Fiyatlar ise en güzel taraflarından biri; hem uygun hem de her bütçeye hitap ediyor. Kaliteye göre fiyatlar kesinlikle makul. Ailece gelinebilecek, arkadaşlarla keyifli vakit geçirilebilecek bir lokanta. Hem lezzetli yemek yemek hem de cebinizi yormamak istiyorsanız mutlaka uğramanızı öneririm. Fiyatlar çok makul
Hizmet kalitesi ve fiyatların makul olması gerçekten çok güzel. Yemek bölümünde çalışan nezih arkadaşlar oldukça kaliteli ve profesyonel. Ancak kasada duran kilolu arkadaşın kendini beğenmiş tavırları ve mola konusunda yemek bölümündeki çalışanlarla tartışmaya girmesi hoş bir durum değildi. Bir müşteri olarak böyle bir tabloyla karşılaşmak rahatsız edici. Buna rağmen yemek bölümünde çalışan renkli gözlü, sarışın arkadaş elitliğini ve nezaketini bozmadı; kendisini tebrik ederim. Genel olarak mekânı tavsiye ederim
Evime yakın olduğu için acil durumda ikinci kez bugün denedim fakat yemeklerden özellikle aldığım üzümlü iç pilav dibe tutmuş kuru halde ve soğuktu..Tüm gün kısık ısıda durduğu için mi bu şekilde kuruyor anlamadım..Haşlama tavuk ise iç kısmında kırmızılık olup da nasıl pişmiş hiç bilemedim ama doymak için mecburen yedim...Fiyatlar uygun sayılırdı (Tavuk but haşlama 170 TL..İç Pilav 70 TL.. Büyük bardak kapalı ayran 35 TL toplam 275 TL- 4 Temmuz 2025 itibariyle) Çok mecbur kalmadıkça isteyerek yemek yiyeceğim bir yer olmasa da çok fazla çeşit olduğu için aç olunca işe yarayabilecek bir mekan diyorum
İftar için gittiğimiz yerden zehirlenerek döndük , hayatımızda bu kadar kötü tavuk ve köfte yemedik. Paramızın çöp olmasına mı , zehirlendiğimize mi , iftar yapamayışımıza mı üzülelim ?
Mekan temiz yemekler lezzetli fiyatlar uygun