AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Bolu

Google puanı
Google 4,4
43 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Videoları

📹 Reels videosu ekle

AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ İletişim

Adres Büyükcami, Bolu Belediyesi, 14200 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
43 değerlendirme
Koray
Koray bir yıl önce

Kafe çok güzel donatılmış. Teras kısmında tüm meydanı görebiliyorsunuz. Asansörle çıkın. İtalyan suflesi çok lezzetli. 150 TL. Siparişi beklerken çay ikram ettiler ve tazeydi. Brandalı yerde de oturabilirsiniz. Isıtma ve priz var. Güzel bir yer. WC unisex.

İrem
İrem 3 ay önce

Çayın bergamot aromalı olması saçma sevmeyenler de olabilir ayriyeten ortak tuvalet olması çok kötü erkekler hijyene fazla dikkat etmiyor ne yazik ki.

kubra ozcan
kubra ozcan bir yıl önce

Daha önceden güzel yer diye yorum yapmıştım. Geri alıyorum. Çoğu arkadaşıma sizi öneriyordum. Ve çoğunlukla diğerlerine nazaran sizi tercih ediyordum. Ama birdaha gidermiyim sanmıyorum. Laktozsuz süt için eksta 15 tl para aldılar. 1Lsi 30 tl olan sütten azıcık katmak için 15 tl. O bardaga 500 ml süt kattığınızı düşünmüyorum. İyice işgüzar oldunuz. Normal süt isteyenlerdende para isteyin madem. Arada 4 tl farkı var. Eskiden laktozsuz daha pahalıydı ekstra para alsalar yadırgamazdim ama şimdi laktozsuz normal sütten daha ucuz. Rahatsızlığı olanlara duyurulur gitmeyin paranıza yazık.

Beyza y
Beyza y 2 yıl önce

Yeni açılmış belediyenin yanında yukarı katta manzarası çok güzel hizmeti çok güzel bu yıl hep burdayım gibi gözüküyor.

Mine Özyurt
Mine Özyurt 9 ay önce

Çok güzel bir mekan. Bir çok yere gittim Ama buradaki ferahlığı Hiçbirinde göremedim manzara ve ortam mükemmel. Huzur veren bir tılsımı var. Tek başınıza bile otursanız hiç sıkılmıyorsunuz. Her zaman tercih ettiğim yerdir. İçecekler ve hizmet çok iyi.