AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Fotoğraflar
10
Fotoğraf
AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Videoları
📹 Reels videosu ekle
AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ İletişim
Adres
Büyükcami, Bolu Belediyesi, 14200 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 AŞAĞI ÇARŞI TÜNEL ALIŞVERİŞ MERKEZİ Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kafe çok güzel donatılmış. Teras kısmında tüm meydanı görebiliyorsunuz. Asansörle çıkın. İtalyan suflesi çok lezzetli. 150 TL. Siparişi beklerken çay ikram ettiler ve tazeydi. Brandalı yerde de oturabilirsiniz. Isıtma ve priz var. Güzel bir yer. WC unisex.
Çayın bergamot aromalı olması saçma sevmeyenler de olabilir ayriyeten ortak tuvalet olması çok kötü erkekler hijyene fazla dikkat etmiyor ne yazik ki.
Daha önceden güzel yer diye yorum yapmıştım. Geri alıyorum. Çoğu arkadaşıma sizi öneriyordum. Ve çoğunlukla diğerlerine nazaran sizi tercih ediyordum. Ama birdaha gidermiyim sanmıyorum. Laktozsuz süt için eksta 15 tl para aldılar. 1Lsi 30 tl olan sütten azıcık katmak için 15 tl. O bardaga 500 ml süt kattığınızı düşünmüyorum. İyice işgüzar oldunuz. Normal süt isteyenlerdende para isteyin madem. Arada 4 tl farkı var. Eskiden laktozsuz daha pahalıydı ekstra para alsalar yadırgamazdim ama şimdi laktozsuz normal sütten daha ucuz. Rahatsızlığı olanlara duyurulur gitmeyin paranıza yazık.
Yeni açılmış belediyenin yanında yukarı katta manzarası çok güzel hizmeti çok güzel bu yıl hep burdayım gibi gözüküyor.
Çok güzel bir mekan. Bir çok yere gittim Ama buradaki ferahlığı Hiçbirinde göremedim manzara ve ortam mükemmel. Huzur veren bir tılsımı var. Tek başınıza bile otursanız hiç sıkılmıyorsunuz. Her zaman tercih ettiğim yerdir. İçecekler ve hizmet çok iyi.