Ankara Lokantası – Bilecik

Google puanı
Google 4,6
309 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ankara Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ankara Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ankara Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 06:00 – 21:30
Salı 06:00 – 21:30
Çarşamba 06:00 – 21:30
Perşembe 06:00 – 21:30
Cuma 06:00 – 21:30
Cumartesi 06:00 – 21:30
Pazar Kapalı

📞 Ankara Lokantası İletişim

Adres İstasyon, 11050 Bilecik Merkez/Bilecik, Türkiye
Bilecik içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ankara Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
309 değerlendirme
MUHAMMET ALTAYLI
MUHAMMET ALTAYLI 7 ay önce

Ankara’dan Bilecik’e giderken yorumlara bakarak bulduğumuz bir yer oldu tam bir esnaf lokantası usulünce çalışıyorlar yemekler çok lezzetli fiyatlar çok uygun çok memnun kaldım herkes gönül rahatlığıyla tercih edebilir.

Selami göktürk
Selami göktürk 7 ay önce

Çok lezzetli ve uygun fiyat bedavadan biraz pahalı. Herkese tavsiye ederim.

Hakan Y.
Hakan Y. 3 ay önce

Yemeklerin malzeme kalitesi düşük. Yemek yedikten sonra mide yanması yaşadık. Fiyat uygun ama mide yanmasına değmez.

Nevizade61
Nevizade61 4 ay önce

Mükemmel bir esnaf lokantası. Yolunuz bu tarafa düşerse muhakkak uğrayıp mekanı deneyimleyin. Benim hatam sadece kelle paça (100 TL) içip oradan ayrılmak oldu. Söğüt te yemek yerim diye hesap yapmıştım. Maalesef yorumlara aldandım, tam bir hayal kırıklığı oldu. (Mini Mutfak) O yüzden siz, imkanınız varsa bu tertemiz mekanda sahibi hanımefendinin nezaketi ve misafirperverliğinde yemeğinizi gönül rahatlığıyla yiyip yolunuza devam ediniz. Şiddetle tavsiye olunur.

Bugra Karaca
Bugra Karaca 2 yıl önce

Lezzete göre çok ucuz , tüm yediklerim 140 tl gibi bi rakamdı . Fiyata göre gayet yemekler lezzetli. Tek nacizane tavsiyem yağ gibi malzemelerin kalitesini fiyatla beraber arttırabilirler . Tabi bölgedeki müşteri potansiyeli buna izin verir mi bilemem.