Ali Haydar Usta – Eyüpsultan

Google puanı
Google 4,2
424 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ali Haydar Usta Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ali Haydar Usta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ali Haydar Usta Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 02:00
Salı 10:00 – 02:00
Çarşamba 10:00 – 02:00
Perşembe 10:00 – 02:00
Cuma 10:00 – 02:00
Cumartesi 10:00 – 02:00
Pazar 10:00 – 02:00

📞 Ali Haydar Usta İletişim

Adres Eyüp Merkez, Otakçılar Cd. No:36, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Eyüpsultan içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ali Haydar Usta Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
424 değerlendirme
Serkan Çolak
Serkan Çolak 9 ay önce

1 Lahmacun ve adana dürüm yanına açık ayran denedik. Mekanın dışında oturulan yer güzel, ürün lezzeti standart, lahmacun hamuru çıtır-lezzetli içi çok lezzetli değildi, adana dürüm lavaş ekmeği içindeki kebaptan daha fazla. Fiyat performans açısından iyi. Servis hızlı beklemiyorsunuz.

Meryem Türkoğlu
Meryem Türkoğlu bir yıl önce

Tam bir f/p mekanı. Geleneksel bir kebapçı. Ortam güzel biz ramazan iftarına gittik. Bahçe katı ışıklandırılmış güzel bir ortam vardı. Yemekler gayet lezzetli. Çiğköfte el yapımı ve güzeldi. Kebaplar lezzetli, özellikle tavuk ve et şişlerin yumuşaklığı ve pişme derecesi çok hoşuma gitti. Tatlılar da hazır değil bu da güzeldi. Künefe sıcacık geldi. Garsonlar gayet ilgili, iftar yoğunluğunda bütün müşteriler doyana kadar ilgilendiler. Eksiklikler için özür dilediler memnun kaldık. Genel ortalama bir kebapçı için beklenebilecek her şeyi karşılayan bir mekan. Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.

Ali Kemal
Ali Kemal 2 hafta önce

Mezeler güzeldi ama patlıcan kebap çok kötüydü, yiyemedim patlıcan çiğdi, et kayış gibiydi. Nasıl bir şişle yaptılarsa patlıcan ve etin içi simsiyah katran gibi bir madde vardı. Kebabı mezeyle süsleyen bir mekân.

Gülden Gün
Gülden Gün 5 ay önce

Geçerken tesadüfen içeriden gelen kokuya dayanamayıp girdik. 2 lahmacun 2 yayık ayran söyledik. Fiyat performanstı. Diğerleri biraz pahalıydı ama tekrar gelip denemek isteriz. Çekik gözlü garson kibardı. Ailecek gelinecek güzel bir mekan.

Mehmet Özer
Mehmet Özer 4 ay önce

1 kg kanat siparişi verdik kırmızı et fiyatına tavuk mu olur. Kanat iyi pişmemiş ici cig kalmıştı. Hayatımızda yediğimiz en lezzetsiz kanattı. Yorumlara aldanıp paranızı ziyan etmeyin boşuna