Ali Haydar Usta – Eyüpsultan
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ali Haydar Usta Fotoğraflar
20
Fotoğraf
Ali Haydar Usta Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ali Haydar Usta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Ali Haydar Usta Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 02:00
Salı
10:00 – 02:00
Çarşamba
10:00 – 02:00
Perşembe
10:00 – 02:00
Cuma
10:00 – 02:00
Cumartesi
10:00 – 02:00
Pazar
10:00 – 02:00
Ali Haydar Usta İletişim
Adres
Eyüp Merkez, Otakçılar Cd. No:36, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 612 88 82
Website
alihaydarusta.com.tr
Eyüpsultan içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Ali Haydar Usta Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
1 Lahmacun ve adana dürüm yanına açık ayran denedik. Mekanın dışında oturulan yer güzel, ürün lezzeti standart, lahmacun hamuru çıtır-lezzetli içi çok lezzetli değildi, adana dürüm lavaş ekmeği içindeki kebaptan daha fazla. Fiyat performans açısından iyi. Servis hızlı beklemiyorsunuz.
Tam bir f/p mekanı. Geleneksel bir kebapçı. Ortam güzel biz ramazan iftarına gittik. Bahçe katı ışıklandırılmış güzel bir ortam vardı. Yemekler gayet lezzetli. Çiğköfte el yapımı ve güzeldi. Kebaplar lezzetli, özellikle tavuk ve et şişlerin yumuşaklığı ve pişme derecesi çok hoşuma gitti. Tatlılar da hazır değil bu da güzeldi. Künefe sıcacık geldi. Garsonlar gayet ilgili, iftar yoğunluğunda bütün müşteriler doyana kadar ilgilendiler. Eksiklikler için özür dilediler memnun kaldık. Genel ortalama bir kebapçı için beklenebilecek her şeyi karşılayan bir mekan. Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.
Mezeler güzeldi ama patlıcan kebap çok kötüydü, yiyemedim patlıcan çiğdi, et kayış gibiydi. Nasıl bir şişle yaptılarsa patlıcan ve etin içi simsiyah katran gibi bir madde vardı. Kebabı mezeyle süsleyen bir mekân.
Geçerken tesadüfen içeriden gelen kokuya dayanamayıp girdik. 2 lahmacun 2 yayık ayran söyledik. Fiyat performanstı. Diğerleri biraz pahalıydı ama tekrar gelip denemek isteriz. Çekik gözlü garson kibardı. Ailecek gelinecek güzel bir mekan.
1 kg kanat siparişi verdik kırmızı et fiyatına tavuk mu olur. Kanat iyi pişmemiş ici cig kalmıştı. Hayatımızda yediğimiz en lezzetsiz kanattı. Yorumlara aldanıp paranızı ziyan etmeyin boşuna