Aktaş Et Mangal Çekmeköy – Çekmeköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Aktaş Et Mangal Çekmeköy Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Aktaş Et Mangal Çekmeköy Videoları
📹 Reels videosu ekle
Aktaş Et Mangal Çekmeköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Aktaş Et Mangal Çekmeköy Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 21:45
Salı
11:00 – 21:45
Çarşamba
11:00 – 21:45
Perşembe
11:00 – 21:45
Cuma
13:30 – 21:30
Cumartesi
11:00 – 21:45
Pazar
11:00 – 21:45
Aktaş Et Mangal Çekmeköy İletişim
Adres
Merkez, Çavuşbaşı Cd. No:117-a, 34788 Çekmeköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 641 24 43
Website
aktasetmangal.com
Çekmeköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Aktaş Et Mangal Çekmeköy Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Fiyatlar uygun, mekan kalabalık ve biraz salaş. Lüks aramayan sadece lezzet için gidilebilecek güzel bir mekan.
Etlerin lezzetini ve menüdeki çeşitliliği oldukça beğendik. Özellikle lokum ve kuzu pirzola bizim favorimiz oldu. Köfte ve antrikot ise ortalama seviyedeydi ama genel olarak et kalitesi başarılıydı. Mekan çok modern bir konsepte sahip olmasa da kendine has farklı ve samimi bir havası var. En güzel sürprizlerden biri de hesap oldu; bu kaliteye göre fiyatlar oldukça uygun geldi. Genel olarak keyifli ve tekrar gidilebilecek bir yer.
Akşam yemeğine gittim . Sucuk baharatlı , aktaş köfte güzel, tavukları da vasat ve çok yağlı diyebilirim.Dağınık bir ortam . Hizmet hızlı. Fiyatlar çok iyi değil .
10 sene önce çok güzel bir mekândı lezzetliydi kaliteliydi ama şuan rezalet mekan çok kötü hiç memnun kalmadım sucuk pişmemiş etler lezzetsiz tek güzel olan kuzu şiş o kadar onun dışında paranıza yazık bir sürü mekan var burada çok daha elit güzel ve kaliteli tercih etmeyin kesinlikle masaya asla ikram gelmiyor her şeyi para ile satın alıyorsunuz salata bile…
Yol üzerinden geçerken uğradık ama Hijyen sıfır, ilgi sıfır, lezzet de eh işte daha iyisi olabilirdi. Ortalama bir fiyat vardı