Akol Balık Restaurant – Çanakkale

Google puanı
Google 4,1
715 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Akol Balık Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Akol Balık Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Akol Balık Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 00:00 – 13:00
Salı 00:00 – 13:00
Çarşamba 00:00 – 13:00
Perşembe 00:00 – 13:00
Cuma 00:00 – 13:00
Cumartesi 00:00 – 13:00
Pazar 00:00 – 13:00

📞 Akol Balık Restaurant İletişim

Adres Cevat Paşa, Kayserili Ahmet Paşa Cd. No:32, 17000 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Akol Balık Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
715 değerlendirme
Özgün Sarisoy
Özgün Sarisoy 8 ay önce

Mezeler ortalama. Fiyatlar makul. Servis iyi. Ancak masalar çok sıkışık, bu da hem gürültü seviyesini, hem konforu, hem servisi etkiliyor. Servant dolap konulmuş masa yanlarına ama servis elemanı buraya ulaşamıyor, servis elemanı bize uzatıyor biz dolabı kullanıyoruz. Masalar o kadar yakın ki sürekli arka ve yan masa ile temas halindeyiz. İnsanlar oturup kalktıkça cazır cazır bir sandalye kaydırma sesi, konuşma uğultusu çok yüksek. Üstelik çocuk kabul edilmiş ama sigara içiliyor. Hem çocuk gürültüsü hem de sigara dumanı, yemeğin lezzetini de kaçırdı maalesef.

E. Eren Göçeri
E. Eren Göçeri bir yıl önce

Yorumlarda personelle ilgili şikayetler gitmeden önce tedirgin etmişti fakat ben tam tersi bir tecrübe yaşadım. Oldukça ilgili ve güler yüzlüydüler. Ana yemeklerin gecikmesi ve aynı anda servis edilmemesi bir eleştiri olarak söylenebilir. Masada birinin önceden yemeğe başlamadı hoş olmuyor. Mezeler ve yemekler yediğim en iyi hali değil ama hepsi sınıfı geçer, iyiler. Cam kenarı veya balkon bölümleri için rezervasyon yapmanızı öneririm. Manzara faktörü de düşünüldüğünde çok yüksek bir bekletiniz olmadığı taktirde karşılayacak nitelikte bir fiyat performans yeri diyebilirim.

semih semiz
semih semiz 7 ay önce

Ülkemizdeki ekonomik anormallikler aşikar ancak insanlarımızın fırsatçılıkları da aynı başlık altında değerlendirilmeli. Lezzetli olsa da Barbun balığının kilo fiyatını 5000 tl olarak belirlemek barbun balığının kendisinin dahi moralini bozacak bir hadsizlik

Y G T Official
Y G T Official 10 ay önce

Tam bir hayal kırıklığı… Yıl dönümümüz sebebiyle rezervasyon yaptığımız bu mekana haliyle aç geldik, lakin balık hariç menüde yer alan hiçbir kırmızı et seçeneği sunamadılar çünkü yokmuş. Ne bir köfte ne bir kavurma ne bir steak yiyemedik menüde yer alan hiçbir kırmızı et seçeneğine etimiz yok dediler. Meze ile doymak zorunda kaldığımız bu mekanda tek güzel detay manzara idi. Fiyatlar ortalama, 3 meze 2 ara sıcak, 35 cl rakıya 3000₺ küsür hesap ödedik meyve ikram ettiler. Buzlar son derece bitik ve ufaktı her seferinde yeniletmek zorunda kaldık. Bir çok rakı markasının da 35 ve 50 cl versiyonu yok diyorlar. Meyhane kültüründen olan “Kızarmış Ekmek”ten bi haberler. Müzik tesisatı çok yetersiz. Mekanın giriş bölümünde duyulan müzik diğer tarafta hoparlör eksiklikliğinden ötürü eriyor bitiyor. Size kalan kuru gürültü. Muazzam bir manzarası ve konumu olan bu mekanın daha iyi yerlere gelmesi temennisiyle..

Eray Yağcı
Eray Yağcı 12 ay önce

Harika ötesi bir manzarası var. Balıkları çok taze. Biz ızgara levrek söyledik ve çok lezzetli pişirmişlerdi. Fiyatları da şu anki piyasaya göre oldukça uygun. Sadece meyve tabağını ikram olarak gönderebilirlerdi, meyve tabağına ayrıca fiyat yazmaları biraz tuhaf geldi ama yine de o manzaraya karşı her şey çok güzeldi.