Ağva Taş Mahall Luxury Hotel – Şile
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Ağva Taş Mahall Luxury Hotel İletişim
Adres
Ağva kandıra yolu, Bucaklı, Ağva Cd. No:18, 34980 Şile/İstanbul, Türkiye
Telefon
0552 155 88 27
Website
tasmahallhotel.com.tr
Şile içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Düğün sonrası eğlence için konaklamalı olarak bu işletmeyi tercih ettik. Personel oldukça ilgiliydi. Çalışanlar çok yardımsever. Bahçesi oldukça ferah. Manzaraya diyecek bir şey zaten yok. Gece ateş çukurunu yakmaları düşünceli bir hareketti. Her anlamda memnun kaldık. Tekrar ziyaret edeceğiz
Merhaba, Eşim ile birlikte bir akşam yemek yemek için burayı tercih ettik. Izgara Köfte ve Tavuk Bonfile yanına 2 meşrubat ve 2 türk kahvesi içtik 1550₺ ödedik. Ana yemek porsiyonları biraz az olduğu için üzüldük fakat meyve tabağı ikramı güzeldi. Gerek manzarası içeri girerken ambiyansı çok hoş ve kaliteliydi. Yemekten sonra ateş başında geçirdiğimiz dakikalar da güzeldi. Teşekkür ederiz.
Kesinlikle hayal kırıklığı ve tam anlamıyla rezalet! Ağva’da keyifli bir konaklama umuduyla Taş Mahall Otel’i tercih ettik ama yaşadıklarımız zincirleme bir fiyaskoydu. Otele girdiğimiz andan itibaren oda buz gibiydi. Ne petekler doğru düzgün çalışıyordu ne de klima. Isınabilmek için kettle’da su kaynatıp onunla idare etmeye çalıştık; donarak uyuduk. Jakuzili oda tutmamıza rağmen jakuziden çamurlu, kirli su aktı. Böyle bir durumda girmek zaten mümkün değildi. Hijyen diye bir şey yok. Bunlarla da bitmedi. Odada sifon çalışmıyordu, tuvalet ise küçücük ve kullanışsıztı. Konfor sıfır. Sabah, “en azından kahvaltı kurtarır” diye düşündük ama maalesef orada da durum içler acısıydı. Kahvaltıda önümüze gelen çay kaşığında ölmüş sinek vardı. Masa, ortam ve sunulanlar tozlu, bakımsız ve iştah kapatıcıydı. Tek lokma yemeden kalktık. Üstelik odadayken kapımız zorla açılmaya çalışıldı. Allah’tan kapı kilitliydi. Bu durum artık sadece konforsuzluk değil, güvenlik zafiyeti demektir. Bu fiyata bu ilgisizlik, bu temizlik anlayışı ve bu güvenlik problemi kabul edilemez. Ne romantik, ne konforlu, ne de hijyenik. Kesinlikle önermiyorum.
Dış görünüşüne aldanarak haftasonu 2 gecelik gittiğimiz berbat bir otel sakın ama sakın gitmeyin. İlk gittiğimizde karşılayan kimse olmadı 2 tane özbekistanlı karı kocayı işe almışlar türkçe bilmiyorlar ve ilgi alaka sıfır. Otel konum olarak güzel ama hizmet ve hijyen sıfır! Odaya girdiğimizde örümcek ağları, osuruk böcekleri, bir sürü sinekle karşılaştık, yerlerde tozlar, yatağın üstünde kıllar, jakuzinin içinde kıllar vs vardı. Ne jakuziyi kullanabildik ne şömineyi boşu boşuna almayın sizde kullanmazsınız çünkü gerçekten hijyen sıfır. Kahvaltı berbat ötesi titiz insanlar değiller sonuçta ve kahvaltılarıda yapılmayacak kadar kötü. 2 geceliğine 12 bin tl ödediğim bu otelde sırf param çöpe gitmesin diye kalmak zorunda kaldık… Gece duş alacaktım sıcak suyu kapatmışlar arayıp söyledim birazdan gelir dediler ve sıcak su saatlerce gelmedi. Kendinize saygınız varsa hizmet ve hijyene önem veriyorsanız bu otelin yanından bile geçmezsiniz.
Bir gece konakladık.temizlik hassasiyeti olanlar için pek iç açıcı değil.tek gece kalacağımız için çok üstünde durmamaya çalıştık.kahvaltı dahil almamıza rağmen yiyemedik gibi bir şey oldu.ilk defa çaya yorum yapıyorum.bu kadar mı bulanık,soğuk,görüntüsü dahi insanı tatmin etmeyen bir demleme olur.akşam da aynıydı sabah da.bakım,özveri,özen eksikliği var tesiste.tekrar gitsem orayı tercih etmem.