Ağva Taş Mahall Luxury Hotel – Şile

Google puanı
Google 4,1
411 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Ağva Taş Mahall Luxury Hotel İletişim

Adres Ağva kandıra yolu, Bucaklı, Ağva Cd. No:18, 34980 Şile/İstanbul, Türkiye
Şile içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ağva Taş Mahall Luxury Hotel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
411 değerlendirme
Tolunay Akay
Tolunay Akay bir hafta önce

Düğün sonrası eğlence için konaklamalı olarak bu işletmeyi tercih ettik. Personel oldukça ilgiliydi. Çalışanlar çok yardımsever. Bahçesi oldukça ferah. Manzaraya diyecek bir şey zaten yok. Gece ateş çukurunu yakmaları düşünceli bir hareketti. Her anlamda memnun kaldık. Tekrar ziyaret edeceğiz

Yiğit Ercan Metinkale
Yiğit Ercan Metinkale bir ay önce

Merhaba, Eşim ile birlikte bir akşam yemek yemek için burayı tercih ettik. Izgara Köfte ve Tavuk Bonfile yanına 2 meşrubat ve 2 türk kahvesi içtik 1550₺ ödedik. Ana yemek porsiyonları biraz az olduğu için üzüldük fakat meyve tabağı ikramı güzeldi. Gerek manzarası içeri girerken ambiyansı çok hoş ve kaliteliydi. Yemekten sonra ateş başında geçirdiğimiz dakikalar da güzeldi. Teşekkür ederiz.

Burcu Kurt
Burcu Kurt 6 ay önce

Kesinlikle hayal kırıklığı ve tam anlamıyla rezalet! Ağva’da keyifli bir konaklama umuduyla Taş Mahall Otel’i tercih ettik ama yaşadıklarımız zincirleme bir fiyaskoydu. Otele girdiğimiz andan itibaren oda buz gibiydi. Ne petekler doğru düzgün çalışıyordu ne de klima. Isınabilmek için kettle’da su kaynatıp onunla idare etmeye çalıştık; donarak uyuduk. Jakuzili oda tutmamıza rağmen jakuziden çamurlu, kirli su aktı. Böyle bir durumda girmek zaten mümkün değildi. Hijyen diye bir şey yok. Bunlarla da bitmedi. Odada sifon çalışmıyordu, tuvalet ise küçücük ve kullanışsıztı. Konfor sıfır. Sabah, “en azından kahvaltı kurtarır” diye düşündük ama maalesef orada da durum içler acısıydı. Kahvaltıda önümüze gelen çay kaşığında ölmüş sinek vardı. Masa, ortam ve sunulanlar tozlu, bakımsız ve iştah kapatıcıydı. Tek lokma yemeden kalktık. Üstelik odadayken kapımız zorla açılmaya çalışıldı. Allah’tan kapı kilitliydi. Bu durum artık sadece konforsuzluk değil, güvenlik zafiyeti demektir. Bu fiyata bu ilgisizlik, bu temizlik anlayışı ve bu güvenlik problemi kabul edilemez. Ne romantik, ne konforlu, ne de hijyenik. Kesinlikle önermiyorum.

ScalpingPA
ScalpingPA 8 ay önce

Dış görünüşüne aldanarak haftasonu 2 gecelik gittiğimiz berbat bir otel sakın ama sakın gitmeyin. İlk gittiğimizde karşılayan kimse olmadı 2 tane özbekistanlı karı kocayı işe almışlar türkçe bilmiyorlar ve ilgi alaka sıfır. Otel konum olarak güzel ama hizmet ve hijyen sıfır! Odaya girdiğimizde örümcek ağları, osuruk böcekleri, bir sürü sinekle karşılaştık, yerlerde tozlar, yatağın üstünde kıllar, jakuzinin içinde kıllar vs vardı. Ne jakuziyi kullanabildik ne şömineyi boşu boşuna almayın sizde kullanmazsınız çünkü gerçekten hijyen sıfır. Kahvaltı berbat ötesi titiz insanlar değiller sonuçta ve kahvaltılarıda yapılmayacak kadar kötü. 2 geceliğine 12 bin tl ödediğim bu otelde sırf param çöpe gitmesin diye kalmak zorunda kaldık… Gece duş alacaktım sıcak suyu kapatmışlar arayıp söyledim birazdan gelir dediler ve sıcak su saatlerce gelmedi. Kendinize saygınız varsa hizmet ve hijyene önem veriyorsanız bu otelin yanından bile geçmezsiniz.

nesrin k
nesrin k 2 hafta önce

Bir gece konakladık.temizlik hassasiyeti olanlar için pek iç açıcı değil.tek gece kalacağımız için çok üstünde durmamaya çalıştık.kahvaltı dahil almamıza rağmen yiyemedik gibi bir şey oldu.ilk defa çaya yorum yapıyorum.bu kadar mı bulanık,soğuk,görüntüsü dahi insanı tatmin etmeyen bir demleme olur.akşam da aynıydı sabah da.bakım,özveri,özen eksikliği var tesiste.tekrar gitsem orayı tercih etmem.