Ada Balık Restoran – Kartal
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ada Balık Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Ada Balık Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ada Balık Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Ada Balık Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 23:00
Salı
12:00 – 23:00
Çarşamba
12:00 – 23:00
Perşembe
12:00 – 23:00
Cuma
12:00 – 23:00
Cumartesi
12:00 – 23:00
Pazar
12:00 – 23:00
Ada Balık Restoran İletişim
Adres
Adabalık, Kordonboyu Mah, Atalar, Akdeniz Cd. Sahil Apt No:19/A, 34862 Kartal/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 306 70 79
Kartal içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Ada Balık Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Dostlar davet etti ...son derece sakin ve nezih bir balık lokantası...mezeler güzel balik çok iyi pişmiş..garsonlar tecrübeli...duvardaki 2 kadeh ikazı çok hoş ve etkili...kısaca sevdik..
Porsiyonluk çiftlik cuprasını, deniz cuprası diye veren işletme. Çiftlik cupra istersen yok derler, deniz cuprası gösterirler(1,4 kg) sonra sofrana ciftlik cuprası gelir(600gr) ama fiyatı deniz cuprası,
Uzun yıllardır severek gittiğimiz bir mekan. Alkol kullanmıyor olmama rağmen ailemle çok rahatlıkla gidebildiğimiz sesiz sakin, genelde ailelerin olduğu bir mekan. Balık çorbası bence İstanbul’un en iyisi. Mezeler başarılı. Balık seçimi size kalmış, yemek sonu dondurmalı irmik helvası ve sufle favorimiz.
Ne yesek diye tesadüfen önünden geçerken hadi balık yiyelim diyip içeri girdiğimiz Ada balıktan mutlu ayrıldık iyi ki girmişiz iyi ki balık demişiz dedik. Biz köpoğlu, haydari ve kuru domates aldık sıcak güveçte tereyağlı karides, kalamar ve deniz çuprası aldık servisin güzelliğini de ekstra beğendim. Son olarak irmik helvası ve incir tatlısı aldık yanında bi 20'lik ve şalgam 3 kişi 3250 ödedik. Biz memnun kaldık sizede tavsiye ederiz.
Akşam iş çıkışı oğlum ile beraber yarım porsiyon levrek levrek ve salata yedik ödediğimiz hesap 3.600 tl.istanbulun bu pahalı ekonomisine göre bile uçuk bir rakam.denize sıfır restoranda alkol aldığımızda bu fiyat geliyor.gerçekten algılayamadım.hizmet yok sineklerle boğuşarak yarım saatte 3.600 bayıldık.vasat ve çok pahalı bir yer.kendilerini boğazda restoran sanıyorlar heralde