Ada Balık Restoran – Kartal

Google puanı
Google 4,4
752 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ada Balık Restoran Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ada Balık Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ada Balık Restoran Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 23:00
Salı 12:00 – 23:00
Çarşamba 12:00 – 23:00
Perşembe 12:00 – 23:00
Cuma 12:00 – 23:00
Cumartesi 12:00 – 23:00
Pazar 12:00 – 23:00

📞 Ada Balık Restoran İletişim

Adres Adabalık, Kordonboyu Mah, Atalar, Akdeniz Cd. Sahil Apt No:19/A, 34862 Kartal/İstanbul, Türkiye
Kartal içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ada Balık Restoran Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
752 değerlendirme
Karınca
Karınca 4 ay önce

Dostlar davet etti ...son derece sakin ve nezih bir balık lokantası...mezeler güzel balik çok iyi pişmiş..garsonlar tecrübeli...duvardaki 2 kadeh ikazı çok hoş ve etkili...kısaca sevdik..

Cgl cgl
Cgl cgl 6 ay önce

Porsiyonluk çiftlik cuprasını, deniz cuprası diye veren işletme. Çiftlik cupra istersen yok derler, deniz cuprası gösterirler(1,4 kg) sonra sofrana ciftlik cuprası gelir(600gr) ama fiyatı deniz cuprası,

Erdinç B
Erdinç B 2 yıl önce

Uzun yıllardır severek gittiğimiz bir mekan. Alkol kullanmıyor olmama rağmen ailemle çok rahatlıkla gidebildiğimiz sesiz sakin, genelde ailelerin olduğu bir mekan. Balık çorbası bence İstanbul’un en iyisi. Mezeler başarılı. Balık seçimi size kalmış, yemek sonu dondurmalı irmik helvası ve sufle favorimiz.

Leyla Arslan
Leyla Arslan 2 yıl önce

Ne yesek diye tesadüfen önünden geçerken hadi balık yiyelim diyip içeri girdiğimiz Ada balıktan mutlu ayrıldık iyi ki girmişiz iyi ki balık demişiz dedik. Biz köpoğlu, haydari ve kuru domates aldık sıcak güveçte tereyağlı karides, kalamar ve deniz çuprası aldık servisin güzelliğini de ekstra beğendim. Son olarak irmik helvası ve incir tatlısı aldık yanında bi 20'lik ve şalgam 3 kişi 3250 ödedik. Biz memnun kaldık sizede tavsiye ederiz.

Fatma Altun
Fatma Altun 11 ay önce

Akşam iş çıkışı oğlum ile beraber yarım porsiyon levrek levrek ve salata yedik ödediğimiz hesap 3.600 tl.istanbulun bu pahalı ekonomisine göre bile uçuk bir rakam.denize sıfır restoranda alkol aldığımızda bu fiyat geliyor.gerçekten algılayamadım.hizmet yok sineklerle boğuşarak yarım saatte 3.600 bayıldık.vasat ve çok pahalı bir yer.kendilerini boğazda restoran sanıyorlar heralde