Vois Hotel Ataşehir & SPA – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Vois Hotel Ataşehir & SPA Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Vois Hotel Ataşehir & SPA Videoları
📹 Reels videosu ekle
Vois Hotel Ataşehir & SPA Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Vois Hotel Ataşehir & SPA Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Vois Hotel Ataşehir & SPA İletişim
Adres
İnönü, Kayışdağı Cd. No:254, 34755 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 217 01 01
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Vois Hotel Ataşehir & SPA Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Rezalett! Gelmeyin!! İnanabiliyormusunuz bu dana şiş tabağı! 2 şişe verdiğimiz parayı haketmiyor. Pila kurumuş. Etler tatsız tussuz. Salata günlük değil. Para tuzağı arkadaşlar paranızla rezil olacacağınız bir yemek deneyimi. Yemeden kalktık tepki gösterdik. Ücretini de öd etmekte dir ettiler mecbur kaldık. Helal etmiyoruz.
Künefe değil di yediğim yemin ederim hayatımda bu kadar kötüsünü yememiştim içine kaşar peyniri koymuşlar (a101,BİM) ürünü şerbet aşırı kötü ve ağır bıçak kesmiyor semsert Bişi paranıza yazık
Rezalet bir karşılama, garsona bu mercimek çorbasına tadını bırakın rengi bile benzemiyor diyorum, ben mi yapıyorum diye cevap veriyor. Mercimek çorbası söyledik iki tane, ikimiz de 1 kaşık alıp tadına baktık berbat olduğunu anladığımız gibi söyledik bu mercimek değil diye. Aldığımız cevap bu mercimek isterseniz birde ezogelin getireyim mercimek mi degil mi bakın diyor. Rezillik resmen. Birde üstüne biz bunu yemeyeceğiz diyoruz 1 kaşık bile almamışız gelmiş hesap alıyor bundan. Sacmalik ve kazık bir yer, menüye bakmadan asla sipariş vermeyin hatta direkt gitmeyin buraya. Eskiden harika çorbalar yapıp bu kadar berbat halde bozabilen nadir yerlerden.
Künefelerin lezzeti ve çeşitleri makul fakat, aracınızı park etmek istediğinizde yer yok vale alıyor. Vale aracı teslim ederken peşinizden geliyor ve arabanın önünde bekliyor. Bunu yaşamamanız işin yan yola girmeyin ana yol kenarında park edin. Servise gelince; Künefelerin yanında getirilen meyve, süt ve çay biz söyleyince ancak geldi ve servis çok rezil resmen kafamıza attılar. Be ekstra olarak Kasaya bakan arkadaş içeride sigara içiyordu.
Ailecek künefe ve katmer yemeğe gittik 6 kişi toplam 310 TL ödedik orta boy künefe 110 TL kaymaklı orta boy künefe 110 TL katmer 90 TLydi.Çay,çerez meyve tabağı ikram ettiler çayları çok taze değildi açıkçası ama genel olarak ilgi alaka güzeldi teşekkür ederiz