The Hera Gold Hotel – Ataşehir

Google puanı
Google 2,9
104 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

The Hera Gold Hotel Videoları

📹 Reels videosu ekle

The Hera Gold Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 The Hera Gold Hotel İletişim

Adres İnönü, Kayışdağı Cd. No:226, 34755 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 The Hera Gold Hotel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 2,9
104 değerlendirme
Ibrahim Altintepe
Ibrahim Altintepe bir ay önce

Dış ambalaj, resepsiyon ve lobisine kötü diyecek bir şey yok. Aksine içeriğinden fersah fersah ileride bir görüntüsü var. Resepsiyonun yanındaki otomatik kapı da gayet şık. Ama kapının eşiğini geçince dış illüzyon yok oluyor birden. Otelin dış cephesindeki camların tamamen dekor, resepsiyondaki prezentabıl çalışanların arkasındaki oda görevlileri beceriksiz, odalarda lobideki rahatlıktan eser yok. Dar bir oda bekliyordum tabiki, neticede sadece uyumak için gitmiştim ama otelin durumu maalesef böyle: Çarşaf delik deşik ve üzerlerinde sigara söndürülmüş, yorgan dolapta sapsarı. Tuvaletin içi kapkara ve keramiği lehimlenmiş, yandaki küçük çöp her yerinden darbeli. Kapılar çarpmadan kapanmıyor, kilit gevşek ama vurunca birazcık tutuyor. Otel sanki öncesinde apartman ve toplu yaşam alanıydı ve otel haline getirildiğindem beri kart sistemi (en azından o var) entegre edilip bırakılmış. Son çarenizse belki önerebilirim ama kalite kesinlikle beklemeyin.

Samet Günay
Samet Günay 2 hafta önce

Yataklarınız bozuk odalarınız sigara kokuyor, üstelik uzatma ödemesini almak için defalarca rahatsız ediyorsunuz. Hem kendi elemanınızın söylediğini kabul etmiyorsunuz hem de ödeme için insanları taciz ediyorsunuz. Müşteri memnuniyetiniz müşteri esaslı davranışınız sıfır. Sıfır puan olsa emin olun sıfır verirdim size bunun için. Bir daha asla konaklamayacağım.

çiğdem
çiğdem bir ay önce

resepsiyonla önceden 3 gece anlasmıstık otele girince bizden 1 gece ve anlastıgımızdan fazla para cekti kartımızdan odaya girdiğimizde leş gibi koku geldi kokusu bayıltacak gibiydi oda havalandılırmamıştı banyoda el sabunu yoktu tuvalet tam çalışmıyordu ve çok pisti çöp kutusu bile açılmıyordu elinizde açmanız gerekiyor.. diğer odanın her sesi bize geliyordu perdeler pislikten sarı olmuştu resmen yorgan yetersizdi balkon kapısı toz icindeydi odada sadece banyoda ayna vardı cok yetersizdi en kötü olayı aksam otele döndüğümüzde yerde kocaman böcek vardı o gece uyuyamadık ve odada yemek yiyebileceğiniz hiç bir yer yoktu ayakta yedik ne yiyeceksek her seyden ayrı resepsiyonun yüzü asırı asıktı ilgisizlerdi o otele sadece o resepsiyonun ilgisizligi ve samimiyetsizligi yüzünden bile gidilmez diğer kötülükleri haricinde siz siz olun bu otele gitmeyin iğrençti elini attığın yer leş gibiydi hiç temiz bir yer yoktu pislikten hasta olduk resmen

Yusuf Aktas
Yusuf Aktas 2 ay önce

Tam bir rezalet pislikten geçinmiyor banyoda çok pis koku geliyor penceresi bozuk sıcak su bi geliyor bi gelmiyor birde üstüne üstlük recepsiyondaki ukala kadın utanmadan carsaflari siz kirletmissinizdir diyor para veriyorum ben oraya kirlettiysem değiştirin derim İstanbul’ da şimdiye kadar böyle rezil bir yerde kalmadım yıkandığı halde bile pisliği çıkmamis çarşafların kan lekeleri yeni yada eski olduğunu 5 yaşındaki bir çocuk bile anlıya bilir ama ukala kadın da bunu anlayacak kapasite yok müşteriyle ilgilenmek için değil kavga etmeye çalışmak için orada duruyor 1 puan bile çok biz o rezilliği çektik siz çekmeyin

Hüseyin Gültekin
Hüseyin Gültekin 2 ay önce

Odalar çok havasız nem ve rutubet var odaların çoğunda cam yok sadece balkon kapısı var sıcak su problem banyolarda şampuan ve sabun tarzı temizlik ürünleri yok.Resepsiyin görevlisi çok ilgisiz ve saygısız.