Mado Star avm – Yalova

Google puanı
Google 2,3
112 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Mado Star avm Videoları

📹 Reels videosu ekle

Mado Star avm Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Mado Star avm Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 20:00
Salı 10:00 – 20:00
Çarşamba 10:00 – 20:00
Perşembe 10:00 – 20:00
Cuma 10:00 – 20:00
Cumartesi 10:00 – 20:00
Pazar 10:00 – 20:00

📞 Mado Star avm İletişim

Adres Süleyman Bey, 77100 Yalova Merkez/Yalova, Türkiye
Yalova içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Mado Star avm Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 2,3
112 değerlendirme
EKREM DEMİR Elite Guard

​Mado Star AVM - Detaylı Deneyim Paylaşımı ​Yalova’da canımız tatlı çektiğinde eşimle beraber saat kaç olursa olsun tereddüt etmeden gittiğimiz tek adres diyebilirim. Batu’nun yerlerini ve işletme kalitesini hemen hemen her noktada zaten çok beğenerek tercih ediyoruz; ancak Star AVM içerisindeki bu Mado şubesi, sunduğu samimi atmosfer ve güler yüzlü hizmetiyle bizim için çok daha özel bir yere sahip. Buranın tatlılığına, ürünlerin her daim taze oluşuna ve özellikle dondurmaların o eşsiz kıvamına gerçekten bayılıyoruz. ​Mekanın ambiyansı, günün yorgunluğunu atmak ve keyifli bir mola vermek için harika bir ortam sunuyor. Menüdeki çeşitlilik o kadar zengin ki, seçim yapmakta bazen zorlanabiliyoruz. Gelenekselleşmiş kesme dondurma çeşitlerinden modern dünya tatlılarına kadar her şey tam kıvamında ve çok lezzetli. Özellikle fıstıklı ve sütlü tatlıların yanındaki dondurma eşleşmeleri damakta unutulmaz bir iz bırakıyor. ​Neden Burayı Tercih Etmelisiniz? ​Esneklik: Geç saatlerde bile aynı kaliteyi ve taze ürünleri bulabiliyorsunuz. ​Hizmet Kalitesi: Personel son derece nazik ve hızlı. Masaların temizliği ve hijyen standartları en üst seviyede. ​Konfor: AVM içerisinde olmasına rağmen ferah ve huzurlu bir oturma alanı mevcut. ​Yalova'da hem kaliteli bir servis alıp hem de gerçek lezzetlerle buluşmak istiyorsanız burası en doğru nokta. Fiyat-performans açısından sundukları kaliteyi sonuna kadar hak ediyorlar. Eşimle her ziyaretimizde buradan mutlu ayrılıyoruz. Tüm tatlı severlere ve dondurma tutkunlarına bu güzel işletmeyi gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Puanım kesinlikle 5 yıldız!

buğrahan kılıçarslan

Öncelikle mekan klasik MADO şubelerine kıyasla bile rezalet. Ortam her ne kadar güzel de olsa ürün kalitesi yerlerde. Bu gün tavuklu Sezar burger yedik. Bim tavuk göğsünü tava üzerinde tutup hamburger ekmeği arasına koyup önümüze getirdiler. Lezzeti gerçekten asla fiyatını haketmiyor. 530 TL verilen bir hamburgerin bu kadar lezzetsiz ve özensiz hazırlanması açıkçası rakiplerine kıyasla fazlasıyla kötü bir hizmet verildiğini anlamını taşıyor. Yalova'da benzer ücretlere farklı mekanlarda çok daha kaliteli hamburgerlere ulaşmak mümkün. Hizmetinizi yenilemeniz gerekiyor. Bir daha tercih edeceğim bir mekan asla değil.

Sinan TURGUT
Sinan TURGUT 11 ay önce

Limonata bardağı buz dolu. Kalan boşluklara biraz limonata damlatılmış gibi. Dolayisi ile tatsız birsey ve para israfı.

abdulkadir akkamış
abdulkadir akkamış 2 yıl önce

İlgi alaka yok. Güler yüzlülük yok. Porsiyonlar küçük dört kişilik kahvaltı söyledik tek ben yedim doymadım. Çeşit çok az. Ekmek istedik kahvaltı bittikten sonra geldi. Boş tabaklar alınmadı. Bide bir çalışanınız çok kötü davranıyor. Ekmeği masaya fırlatıp gidiyor. Başka bir isteğiniz varmı diye soran yok. Bişey istemeyelim diye görmezden gelindik. Garsonunuz sadece dışarıyı izliyor. El kaldırmamıza rağmen görmüyor. Galiba arap olmadığımız için ilgi görmüyoruz. İşletme sahibi bişey yapar mı bilmem ama yorumları okumadığı çok belli. Şef ömer güzel en ilgilileriydi. Ama herkese o da bakamaz. İçeride biri var garson mu belli değil kurumsal kıyafetler kullanılmıyor. Onun dışında mekan sıcak ve havadar. 1 yıldız verdim o da ömer beyin hatrına.

Ahmet M.
Ahmet M. 3 yıl önce

Yorumlara dikkat etseymisiz keşke. Baklava sinisi söyledim misafirlerime. Fıstıklı sarma ve sobiyet fena değildi diğerleri bayatti. Lezzetler kotuydu. Hiç beklediğimiz gibi bişe olmadı. Çay fena değildi. Fiyatlar malum mado .