The Elegant Hotel – Eyüpsultan

Google puanı
Google 4,0
431 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

The Elegant Hotel Videoları

📹 Reels videosu ekle

The Elegant Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 The Elegant Hotel Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 The Elegant Hotel İletişim

Adres İslambey, Bestekar Nihat Incekara Sk. No:9, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Eyüpsultan içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 The Elegant Hotel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
431 değerlendirme
beratw1 Aluc
beratw1 Aluc 7 ay önce

Hafta sonu ailem ile konakladıgım güzel bir oteldi.çalışanları ve patronları çok ilgililer. Odalar çok temiz. Konumu çok güzel. Rica da bulunduğumuz her şeyi fazlasıyla karşıladılar.çok teşekkür ederiz. Bundan sonra İstanbul'da 1.adresimiz gönül rahatlığıyla konaklayabilirsiniz.

Muhammed Alperen Varol

Otel de 5 gün kaldım gayet memnun kaldım. Her gün düzenli temizlik yapılıyor, konumu çok iyi... Çalışanlar gayet güzel yüzlü kaldığım odada bir adet seccade ve başta Kur'an'ı Kerim olmak üzere 3-4 tane dini kitap da vardı ben genel anlamda çok beğendim ve memnun kaldım. Tek sıkıntısı özel arabası olanlar için park sorunu olabilir ama ben arabayla gitmediğim için benim için sorun olmadı. Güzel ilgili bir otel 10/10

Emre Emre
Emre Emre 4 ay önce

Hotels.com’dan rezervasyon yaptık ve şehirdışı gezimizi planlayıp gittik. Gittiğimizde evlilik belgesi gerekiyor, x sitesinde yazıyor dediler almadılar. Hotels’te rezarvasyon yaparken yazmadığını söylediğimizde sizi haberdar etmek için bugün aradık dediler fakat telefonumu kimse aramamıştı. Kaldı ki şehirdışından gelen insanları son anda arıyor olmak bile bu kullanıcı mağduriyetini giderir mi? Sorsanız bir onlar doğru, hoş değil. Çantalarla alakasız bir semte kadar yol yaptığımızla ve otoparka ek ödeme yaptığımızla kaldık. Hizmet böyle yapılmaz.

Meryem z.
Meryem z. 7 ay önce

İstanbul’a iki günlük geldik gelmeden önce otel yorumlarına baktık yorumların çoğu kötüydü başka bir otelden rezervasyon yaptık bayrak otelden fakat oradan memnun kalmadık çok çok kötüydü ayrıldık ve ikinci günümüzü bu otelde geçirmeye karar verdik yapılan yorumlarla hiç mi hiç alakası olmayan bir otel ,odalar gayet geniş ,tertemiz lavabolar,çarşaflar bile mis gibi Yumoş kokuyordu. kahvaltısını bilmiyorum çünkü kahvaltıya dışarıda davetliydik ama on yıldızı bile hak eden bir otel.yalnızca tuvaletin kapısını değiştirirseniz daha güzel olur buzlu cam olması nedeniyle çocuklar rahatsız oldu. Üstüne desen yada boya yapılabilir.

Senem Aksakal
Senem Aksakal 8 ay önce

Bölgede konaklayabileceğiniz hem uygun fiyatlı hem güvenilir olan en iyi seçenek olduğunu düşünüyorum. Fiyat/performans olarak oldukça iyi. Tek başına kadın (veya çocuklu) seyahat eden biri olarak güvenle kalabilirsiniz. Odalar son derece temizdi, çarşaflar ve yastık kılıfı yeni yıkandığı belli olacak şekilde çok hoş kokuyordu. Ben çatı katı bir odada kaldım. Ancak oldukça geniş bir odaydı, çok hoş bir balkonu da vardı. Burada sigara içmek isteyenler için ufak bir masa ve sandalyeler mevcuttu. Banyosu özellikle oldukça genişti; hem duşa kabin hem lavabo ve banyonun genel büyüklüğü son derece iyiydi. Odada Daikin klima vardı ve fazlasıyla ısıtıyordu. Aynı kattaki odalar arası baya mesafe olduğu için diğer odalardan ses gelmiyordu. Resepsiyondaki çalışanlar da oldukça nezih davrandılar. Otelin kahvaltısından pek memnun kalmadım. Bu şıklıkta bir otelde açık büfe olmasını beklerdim. Hazır bir kahvaltı tabağı verdiler. Bir de odadaki ufak detaylardan not kırdım. Örneğin banyodan koku çıkıyordu. Banyo hariç odada ekstra bir boy aynası yoktu. Kettle hariç boş priz yoktu. Ayrıca tuvalet kağıdı asma yeri bulunmadığından çöp kovasının üstünde duruyordu. Genel olarak, fiyatına göre oldukça iyi imkanlar sunan bir yer olduğunu düşünüyorum.