Bercadia AVM – Kırklareli

Google puanı
Google 3,6
2.779 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Bercadia AVM Videoları

📹 Reels videosu ekle

Bercadia AVM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Bercadia AVM Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 20:30
Salı 10:00 – 20:30
Çarşamba 10:00 – 20:30
Perşembe 10:00 – 20:30
Cuma 10:00 – 20:30
Cumartesi 10:00 – 20:30
Pazar 10:00 – 20:30

📞 Bercadia AVM İletişim

Adres Kocasinan, İstanbul Cd. No:30, 39750 Lüleburgaz/Kırklareli, Türkiye
Kırklareli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Bercadia AVM Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,6
2.779 değerlendirme
Miraç Can
Miraç Can 3 ay önce

Bercadia AVM'ye uzun süredir zaman zaman uğrayan biri olarak yazmak istediğim çok şey var. Genel itibarıyla hayal kırıklığı yaratan bir deneyim sunuyor bu alışveriş merkezi. Öncelikle temizlik konusunda ciddi sıkıntılar göze çarpıyor; tuvaletler çoğu zaman bakımsız, ortak alanlar ise yeterince temizlenmiyor. Mağaza çeşitliliği de beklentilerin oldukça altında; benzer markaların tekrar ettiğini ve ilgi çekici yeni konseptlerin bir türlü gelmediğini görüyoruz. Güvenlik personelinin tutumu zaman zaman rahatsız edici boyutlara ulaşıyor, gereksiz yere takip edildiğinizi hissedebiliyorsunuz. Otopark düzenlemesi de ayrı bir sorun; hem ücretlendirme yüksek hem de yönlendirme işaretleri yetersiz. Yeme-içme alanları kalabalık saatlerde tam bir kaosa dönüşüyor, temizlik standartları hiç tatmin edici değil. Daha iyi bir yönetim anlayışı ve müşteri odaklı bir yaklaşım bu mekanı kurtarabilir belki, ama şu haliyle tavsiye etmem mümkün değil.

tugce Yılmaz
tugce Yılmaz 7 yıl önce

Açılan kumpark çok hoşuma gidiyor 3 yaşındaki oğlum için hergün gidebiliyorum vede çoğu magazadaki çalışanlar yemek katı bizi tanıyor seviyor kadın güvenlikler gıcık soğuk ama erkek güvenlikler kibarlar seviyorum yakın oluşunu herşeyi bulabiliyoruz hoş bi yer mahallenin avm olmuş hali gibi yada ben çok sıcakkanlıyım çoğu yerde rahat ediyorum çok gıcık tipler olmadığı sürece

Can 2014
Can 2014 bir yıl önce

Otoparksız AVM olmaz. Dikey mimari AVM olmaz. Olsa olsa pasaj olur, pasaj dediğin de en fazla 2 kat olur. O zaman buraya işhanı diyebiliriz.

Sezer Akca
Sezer Akca 6 yıl önce

Açıldığı dönemde çarşı içi güzel bir dinlenme ve alış veriş noktasıydı fakat gün geçtikçe kapanan markalarla çeşitliliği azalınca sanırım cazibesini yitirdi inşallah eskisi gibi değişik markalarla yeniden dolar.

Doruk
Doruk 4 ay önce

AVM de tek poligon cafe bide LC Waikiki var