UYGUNpark AVM – Malatya
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
UYGUNpark AVM Fotoğraflar
8
Fotoğraf
UYGUNpark AVM Videoları
📹 Reels videosu ekle
UYGUNpark AVM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
UYGUNpark AVM Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 21:00
Salı
10:00 – 21:00
Çarşamba
10:00 – 21:00
Perşembe
10:00 – 21:00
Cuma
10:00 – 21:00
Cumartesi
10:00 – 21:00
Pazar
10:00 – 21:00
UYGUNpark AVM İletişim
Adres
Aşağı Bağlar, İsmet Paşa Cd. no 147, 44090 Yeşilyurt/Malatya, Türkiye
Malatya içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 UYGUNpark AVM Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kuzenimin düğünü için şehir dışından Malatya ya gittiğimizde eve yakın olması sebebiyle burayı tercih ettik. Servet bey saçlarımızı yaptı, içimize sindi ve memnun olmamız için çabaladı özellikle annemin kararsızlığına rağmen ancak makyajda Zeynep hanım aynı özeni göstermedi. Kendisi çok sert bir kişiliğe sahip olup yaptım oldu modundaydı. İçimize sinmeyen durumları söylediğimizde yoo gayet iyi ya da maşayı yapayım tokayı istediğin yere tak çok biliyorsan ya da annem takma kirpik daha sonra kirpik dibine zarar vermesin dediğinde bana böyle sorularla gelmeyin gibi ters söylemleri oldu. İletişim ilişkilerini önemsemeyen memnuniyetinize değer vermeyen işletmelerden kişilerden uzak durun!!!
Saçımı kestirdiğim kadın kendi kafasına göre kesti ben iki parmak dedim o elim kadar kesmiş. Özellikle açtırttığım kısımlar gitmesin yeniden boyamak istiyorum dedim sanki özellikle oraları gitsin diye önü çok kısa kesti. Sadece önden kat istedim her yere kat atmış ve bence orantılı da değil. Saçımın eski modelini korumak istediğim söyledim o ise başka bir modele çevirdi. Şu an sanki kocaman bir kafam varmış gibi duruyor. İlgi alaka 0 kadın benim saçımı keserken diyer müsterilere bakıyordu. Ya madem benim istediğim gibi kesmicektin keşke en başından söyleseydin de kestirmeseydim. Ben bu kısalıkla nasıl saçımı düzelttircem. En az 2-3 ay beklemem gerek ki bence daha da uzun süre bilir. Ayrıca ben fön çekmiyorum ve saçlarım da dalgalı nasıl bakıcam ben bu saça. Nasıl toplicam önler o kadar kısa olduki. Topuz yapsam sağdan soldan çıkar. Bir de söylediğimde bana bir yığın bahane üretti. Resmen aklı başka yerde kesti kadın. Çok mutsuzum. Eve gelince ağladım resmen. Şu an çok kızgınım verdiğim 1 puanda çektikleri föne. Yoksa onuda hak etmiyorlar.
Böyle bir rezalet bir yer yok 1 ay önce düğünüm vardı istanbuldan gittik gelin başı için 9 kişi rezil olduk ben gelin olarak en güzel günümü mahvettiler Zeynep hanım makyajı rezil Bi gelin makyajı değil palyaço gibi oldum kendi kafasına göre küçücük bir makyaj çantasıyla hepimize makyaj yaptı ben gelin olarak makyajım 15 dakika sürdü makyajda silmesi gereken yerleri bastirarak gözümü acıtarak islak mendille sildi ve makyaj yaparken sağa sola kafamızı sert davranarak çeviriyo eve geldigimizde tekrar biz makyajlarimizi duzelttik keza diğer gelen misafirlerimizinde aynı şekilde servet bey kafasını acıtarak yaptı kesinlikle gitmeyin rezalet bir yer verilen para helal olmasın
Saçıma kaynak taktırdım düz olan saçıma kıvırcık kaynak taktılar 1 ay içinde tüm kaynaklar kendisi çıktı yaptıgınız işinizi özensiz yapıyosunuz tercih edilecek kuaför degilsiniz
İlk boya deneyimimdi gerçekten çok memnun kaldım elinize emeğinize sağlık ve gerçekten ilgi alaka içinde teşekkürlerrr