Evim Alışveriş Merkezi – Kastamonu

Google puanı
Google 3,9
206 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Evim Alışveriş Merkezi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Evim Alışveriş Merkezi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Evim Alışveriş Merkezi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:30 – 21:30
Salı 08:30 – 21:30
Çarşamba 08:30 – 21:30
Perşembe 08:30 – 21:30
Cuma 08:30 – 21:30
Cumartesi 08:30 – 21:30
Pazar 09:00 – 21:30

📞 Evim Alışveriş Merkezi İletişim

Adres Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Rauf Denktaş Caddesi Yol, Sokak No:30/C, 37200 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Evim Alışveriş Merkezi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
206 değerlendirme
Emre “Chrome Castle” Can

Reyon Düzenleyen Zeynep Hanım Oldukça Yardımcı oldu onun değeri bilinmiyor o mükemmel birisi ❤️

Dzenita Avdic
Dzenita Avdic 8 ay önce

Bugün marketinizden 299 TL’lik bir alışveriş yaptım. Kasiyere 300 TL verdim ancak bana yanlışlıkla 100 TL para üstü verdi. Ben hemen durumu açıklayıp 300 TL verdiğimi söyledim. Kasiyer teşekkür etti fakat para üstü olarak kasadan çıkardığı banknotu geri alamayacağını, çünkü banknotun yanık olduğunu söyledi. Oysa o parayı kendisi kasadan çıkarmıştı. Türkçem çok iyi olmadığı için durumu daha fazla anlatamadım ve tartışmak istemedim. Daha sonra kasiyer fişi iptal etti, ben de doğal olarak fişimi istedim. Yeni bir ülkede yaşarken böyle bir deneyim yaşamak beni üzdü. Daha dikkatli ve anlayışlı olunmasını dilerim.

Esra Küçükmısırlı Güven

fiyatları oldukça makul. internetten ve farklı şehirlerden çok araştırdığım bu ürünü çok uygun fiyata aldım,termos buzluk

mevlüt çetin
mevlüt çetin bir yıl önce

Her şeyi bulabileceğiniz bir yer, personel biraz daha dikkatli ve ciddi olabilir. Kendi aralarındaki konuşmaları rahatsız edici.

Ruhi akın
Ruhi akın 4 yıl önce

kasa çalışanlarının müşteriye olan nezaketleri yok , verdikleri cevaplar yetersiz, davranışları saygısız. Birileri bu çalışanlara müşteri ilişkilerinin nasıl olması gerektiği hakkında ders vermeliler.