Et Evi -Bolu Çiftliği – Bolu

Google puanı
Google 3,9
2.238 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Et Evi -Bolu Çiftliği Videoları

📹 Reels videosu ekle

Et Evi -Bolu Çiftliği Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Et Evi -Bolu Çiftliği Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:00
Salı 09:00 – 22:00
Çarşamba 09:00 – 22:00
Perşembe 09:00 – 22:00
Cuma 09:00 – 22:00
Cumartesi 09:00 – 22:00
Pazar 09:00 – 22:00

📞 Et Evi -Bolu Çiftliği İletişim

Adres Borazanlar, Hürriyet Cd. No:120, 14100 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Et Evi -Bolu Çiftliği Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
2.238 değerlendirme
Cihan Bjk
Cihan Bjk bir hafta önce

Sanırım bu 4. gelişim. Maalesef ki kalite düşmüş. 3 arkadaş, çeşit çeşit etler seçtik. Özellikle antrikot çok sert, et bıçağıyla bile kesmek için çok çaba sarf etmeniz gerekiyor. Köfte ve sucuk nispeten daha iyiydi ama yine vasatı aşmadi. Açıkçası misafirlerimi götürdüğüme pişman oldum maalesef. Fiyatlar ortalama diyebilirim. Not: mekanın yarısı doluyken, ocakta çalışan ile garson arasında çok ciddi bir tartışma çıktı ve bayağı seslerini yükselttiler. Her işletmede gerginlikler olabilir ama bunu bu kadar müşterilere yansıtmaları hoş olmadı.

lütfiye erkal
lütfiye erkal 7 ay önce

Oldukça lezzetli ızgara haricinde, zeytinyağlı ve salata reyonlari tencere yemekleri de var..kasap ve şarküteri reyonu bulunuyor..fiyatı normalin üzerinde..

ALPER YILMAZ
ALPER YILMAZ 10 ay önce

Kendi etlerini yetiştirdiklerini iddia ediyorlar ama bölgedeki diğer restoranların 5 katı fiyatla ceplerinizi sömürüyorlar — ve bunu hak edecek hiçbir şey sunmuyorlar. Yanında ne salata var ne yeşillik, ne ekstra bir şey — sadece aşırı pahalı ve ya tutar ya tutmaz et. Fiyatların neden bu kadar yüksek olduğunu sorduğumda aldığım cevap zavallıca bir “Bu konsept.” oldu. Konsept mi? Daha çok dolandırıcılık. Michelin yıldızlı bir restoran değil, harika bir manzarası yok ve unutulmaz bir deneyim sunmaya da çalışmıyor. Sıradan bir mahallede, vasat hizmet veren, akılda kalmayan sıradan bir yer. Kuzu pirzola fena değildi ama köfte kuru ve tatsızdı, tam bir hayal kırıklığı. Bu fiyatları ödeyen müşteri mükemmellik bekler, oysa burada sadece pahalı, vasat bir yemek var. Paranızı boşa harcamayın, ben bir daha gitmem.

Merve Candemir
Merve Candemir 8 ay önce

Bu kadar kötü yorum olmasına anlam veremedim açıkçası , tavsiye üzerine gelmiştik iyi ki yorumları dikkate almadan gelmişiz, etleriniz kendiniz seçiyorsunuz pişirip getiriyorlar, salatanızı kendiniz yapıyorsunuz ve hepsi de aşırı lezzetliydi. Teşekkür ederiz herşey için.

G A
G A 3 ay önce

Arkadaşlarla iftar için gittik , fakat kimse memnun kalmadı. Fiyatlar acayip yüksek karşılığında gelen yemek çok çok az. 1000tl değerinde olan bir iftar menüsünde 3/4 kaşık pilav , 5/6adet patates kızartması , azıcık et , bayat pide , bayat zeytin , çok beklemiş hurma ve reçel. Ek olarak bir porsiyon tatlının üzerine varla yok arası olan bir kaymak +200tl. Bu fiyatların karşılığı bu olmamalı.