Cunda Balık Restaurant – Kadıköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Cunda Balık Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Cunda Balık Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Cunda Balık Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Cunda Balık Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 01:00
Salı
12:00 – 01:00
Çarşamba
12:00 – 01:00
Perşembe
12:00 – 01:00
Cuma
12:00 – 01:00
Cumartesi
12:00 – 01:00
Pazar
12:00 – 01:00
Cunda Balık Restaurant İletişim
Adres
Bostancı, Koy Yolu Sk. No:6, 34744 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 380 59 89
Website
cundabalik.com.tr
Kadıköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Cunda Balık Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Arkadaşımın doğumgünü için tercih ettik. Mezelerden girit ezme, kabak çiçeği dolması, avokadolu levrek, yoğurtlu semizotu, börülce, girit böreği denedik. Balık olarak da levrek aldık. Hepsinden memnun kaldık, garsonların ilgisi ve ikram helva da lezzetliydi. Tekrar gideceğim bir yer kesinlikle.
Uzun zamandır maalesef yolumuz düşmemişti. Spontane bir şekilde cumartesi akşamı rezervasyonsuz olarak geldik. Gayet kibar bir şekilde bize yardımcı olundu, çok uzun oturmayacağımız için, saatli bir rezervasyon masasında ağırlandık. Mezeler, salatamız, herşey çok lezzetliydi ve boğazın prensi harika bir lüfer ile akşamımız taçlandı. İlgi ve alaka hep harika, son olarak sıcak tahin ikram edilerek çok keyifli bir şekilde uğurlandık. Her zaman bu kalite ve misafirperverliğin devam etmesi dileğiyle teşekkür ediyoruz.
Yorumlara istinaden gittik, personel güler yüzlü ilgili, lakerda ve istiridye mantarı çok güzeldi. Levrek simit chedardan başka tadı yoktu üzdü, ahtapot ızgara çok kuru ve tatsızdı. Diğer yemekler ortalamaydı. Müdavim olduğunu düşündüğümüz masanın istekleri bir çok personel tarafından yerine getirildi ancak genede memnun edemediler masayı ve masayı memnun edemedikleri gibi bizide bu durum fazlasıyla rahatsız etti. Mekanda bir çok masa doluydu ve eğlence mekanı değil sohbetle yemeğinizi yiyebileceğiniz bir mekanken müziği açtırdılar alkollüler ve küfürler uçuşuyor, masa müziği her seferinde arttırdıkça insanların sohbet seside yükseliyor açıkçası 19:00 da geldik 20:29 da kalktık. Bir müşteriyi memnun etmek için tüm mekanın rahatsızlığını göze almak nasıl bir risk bilemiyorum.
Kaliteli güzel bir balıkçı, mezgit fileto, köpoğlu ve cunda mezesi tercih edilebilir. Ayrıca mısır ekmeği ve ekşi mayalı ekmeği süper.
Mezeler taze ve lezzetliydi. Balık da aynı şekilde. Rezervasyonumuz olmamasına rağmen yardımcı olundu.