Oltu Cağ Kebap – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Oltu Cağ Kebap Fotoğraflar
20
Fotoğraf
Oltu Cağ Kebap Videoları
📹 Reels videosu ekle
Oltu Cağ Kebap Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Oltu Cağ Kebap Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:30 – 22:00
Salı
09:00 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 22:00
Cumartesi
09:00 – 22:00
Pazar
09:00 – 22:00
Oltu Cağ Kebap İletişim
Adres
Kültür, Şehitler Cd. No:13/13, 14300 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Telefon
(0374) 270 48 08
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Oltu Cağ Kebap Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ailecek geldiğimiz restoranda kelle paça çorbası soğuk servis edildi. İkinci kez gönderip soğuk olduğunu söylememize rağmen götürülüp tekrar yine soğuk servis edildi. Çorba içenler bilir ılık servis yapılmaz. Çağ kebabıda aynı şekilde ılık servis edildi. Özellikle etli çorbalarda ve etli yemekleri sıcak tercih edilir. Tatlı servisinde tatlı pişmişti ama müthiş bir yağ kokusu vardı yağ ya çok uzun süredir kullanılıyor yada başka şeylerde pişirildi. İnanılmaz bir yağ kokusu vardı tatlının tadını alamadım. Ben fiyat performans olarak yeterli bulmadım bu fiyatlara çok daha lüks restoranlardan hizmet alabilirdim. Beklentimi karşılamadı tercih etmem ve önermem fişinide ekliyorum. 4000 tl ye Heryerde et yersiniz mesele değmesidir, kısacası değmedi.
Personel hem ciddi hem yardımcı. Yiyecekler lezzetli ve temizdi. Cağ kebabı ile kuşbaşılı kaşarlı pide yedik. Pidenin hamuru ince, içi bol, iyi pişmişti. Cağ kebabı da tam kıvamında pişmişti, çok lezzetliydi. Güneyde böyle bir yemeğin yanına bol salata bol yeşillik ve limon gelir. Buralarda öyle bir şey yok. Kararmış bir limon dilimi vardı, kullanmadık.
Gayet güzel başarılı bir mekan. Çağ kebap lezzetli ama lahmacunuda atlamamakta fayda var. Yolumuzu uzattığımıza deydi.
Erzurum'lu bir iş arkadaşımızla birlikte, Google'dan bularak gittik. Ortamı, hizmeti güzel. İlk gelen cağ kebabı biraz sert olmasına rağmen sonrasında gelen cağ kebapları biraz.daha iyiydi. Mezeleri güzel ve doyurucu. Kadayıf dolması ve yayık ayranı da güzeldi. Orjinal Erzurum lavaşı olsa daha güzel olurdu. Sevamer çayı ikramı için de ayrıca teşeklür ederiz. Genel olarak yediğimiz yemek ve tatlıdan keyif aldık.
Abant gezisi için geldiğimiz Bolu da Öğretmen Evine yakın olduğu için tercih etmiştik. Bir Gaziantepli olarak Çağ kebabını ve mezeleri lezzetli bulmuştum. İlgilenen kişinin güler yüzlü olması, ortamın temiz ve yöresel olması çekiciydi. Diğer gün Çağ Pidesini ilk kez denemek için aynı mekanı tekrar tercih ettik ve gelen ikramları için yemekten sonra ücret alınmadan uğurlandık. Bolu’ ya gittiğiniz de muhakkak denemelisiniz