Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) – Kadıköy

Google puanı
Google 4,4
1.322 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) Videoları

📹 Reels videosu ekle

Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 13:00 – 23:30
Salı 13:00 – 23:30
Çarşamba 13:00 – 23:30
Perşembe 13:00 – 23:30
Cuma 13:00 – 23:30
Cumartesi 13:00 – 23:30
Pazar 13:00 – 23:30

📞 Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) İletişim

Adres Bostancı, Bağdat Cad. No:526, 34744 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Kadıköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Hatay Restaurant 1967 ( Müze Restaurant ) Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
1.322 değerlendirme
Mertalp Taşdelen
Mertalp Taşdelen 4 ay önce

Genel olarak kötü bir mekan değil Atmosferi ve ulaşımı için tercih edilebilir. Mezeler ortalama. Hizmet güzel. 4 arkadaş gittik fiyatlar normal bence mekan güzel atmosfer iyi hizmet güzel. Mezeler ortalama çok iyi olan mezeleri var atom, girit, lakerda güzeldi zeytin maalesef güzel değildi yumuşaktı zeytinler, paçanga büyüktü ama tadı yerinde değildi. Humus ile ilgili ciddi eksikler vardı nohut tadı yoktu neredeyse. Yoğurtlu pazı çok iyiydi kesin denemenizi tavsiye ederim. İrmik güzeldi kavun mevsimi olmamasına rağmen iyiydi. Ana yemek yemediğimiz için yorum yapamayacağım.

Koray GÖK
Koray GÖK 6 ay önce

İlk defa deneme fırsatı bulduğum mekanın atmosferi güzel, duvarlar fotoğraflar, yazılar ve görsellerle eşlikçininiz oluyor. Adının hakkını veriyor, ortam müze gibi. Ancak ortamın verdiği güzel hisler yemek ve içmeye gelince yerini memnuniyetsizliğe bırakıyor. Gelen rakı sıcak, rakıya eklenecek su sıcak, buz atsanız da sıcacık bir rakı yudumluyorsunuz. Tamam buz bir süre sonra rakı sıcaklığını makul düzeye düşürüyor da bu defa sulanıyor caanım rakı! Bu düzelmesi gereken bir aksaklık. Mezeler ve ara sıcaklar genel olarak ortalama altı, personel çok ilgili ama Teslim Beyin ilgisi de kurtaramıyor durumu maalesef. Bu performansla tekrar tercih etmem...

Nazan Osmanoglu
Nazan Osmanoglu 3 ay önce

Yemekler lezzetliydi, çalışanlar da oldukça kibar ve ilgiliydi. Mekânın ortamı çok otantik ve romantik, keyifli bir deneyimdi. Ancak isminden dolayı Hatay mutfağına ait yemekler yiyeceğimizi düşünmüştük. Menüde Hatay tepsi kebabı yazan yemek de aslında klasik köfte. Yani menüde hatay yemekleri yok. Hatay yemekleri bekleyerek gidecek olanların bunu bilmesinde fayda var.

Hande Milör
Hande Milör 5 ay önce

Atmosfer olarak keyifli bir meyhane. Genel olarak keyif aldık. Mezeler çok etkileyici değildi,sıcak mezeler çok daha iyiydi. Kavun direk masanıza geliyor,ocak ayı için iyi bir tercih değildi,çok tatsızdı. Ezme bildiğimiz ezmelerden çok daha farklı,çok ince doğranmış domates gibiydi. Beyin ve ciğer masanın yıldızıydı,denenmeli. Favayı biz sade söyledik,yoksa bu şekilde servis edilmiyor,lezzetliydi. Sıcak ot tabağı da güzeldi. Masadaki ürünlerde genel olarak bir tuz sorunu vardı,rahatsız edici olmasa da tuz ekleme ihtiyacı duyuyorsunuz. Ve hatay restaurantı olmasına rağmen,zeytin yağı ve nar ekşisi, sıradan bir restaurantta kullanılan,lezzetsiz bir versiyondu.. yemyeşil lezzetli bir zeytin yağı,sos olmayan bir nar ekşisi beklerdim ama maalesef mevcut değildi. Ekmek de sert ve bakkal ekmeği gibiydi. Restaurantın tarihi,hikayesi,atmosferine diyecek yok ancak Hatay restaurantı olarak yemekler ön planda değildi.

Süleyman Avcu
Süleyman Avcu 4 ay önce

Öncelikle mekan nostaljik hissettiriyor. Meyhane olarak başarılı. Mezeleri aşırı güzel diyemem ama kötü de diyemem. Bizimle ilgilenen Teslim bey cana yakın işini severek yapan biri. Herkesin adını unutmadan ismiyle hitap etmeye çalışıyor. Fiyatlar da normal diyebiliriz artık.