La Masa – Ataşehir

Google puanı
Google 4,3
112 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

La Masa Videoları

📹 Reels videosu ekle

La Masa Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 La Masa Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 21:30
Salı 09:00 – 21:30
Çarşamba 09:00 – 21:30
Perşembe 09:00 – 21:30
Cuma 09:00 – 21:30
Cumartesi 09:00 – 21:30
Pazar Kapalı

📞 La Masa İletişim

Adres Atatürk, Mozaik Çarşı No:16, 34758 Ataşehir/İstanbul - Asya, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 La Masa Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
112 değerlendirme
Acıktık Ne yesek?
Acıktık Ne yesek? 6 ay önce

Fiyatları hakkının kesinlikle üstünde. İşletmelerde bu tarz etli / tavuklu yemeklerin fiyatı yüksek olsa da genellikle yanına pilav makarna gibi ürünler ya tamamlayıcı olarak verilir ya da en azından menü yapma opsiyonuyla müşteriye avantajlı hissettirilerek sunulur. Böyle bir çaba da yok. Ezogelin çorba ve beşamel soslu tavuk yemeği yedik açıkçası ezo düz salçalı bir çorbaya benziyordu yemeğin de lezzeti yoktu. Bir daha gelmeyi düşünmüyor ve önermiyorum.

Erhan KAYNAR
Erhan KAYNAR 2 yıl önce

yemeklerin tadı iyi diye 2 puan verdim ama bir bulgur pilavı, bir orman kebabı ve bir kase yoğurt 450 tl olmaz. olmamalı. ev yemeği lokantası olup lüks mekan fiyatı çekmek doğru değil. aynı yemeğin, aynı lezzetini daha ucuza bulabileceğiniz çok yer var İstanbulda.

Sinan Alp
Sinan Alp 5 ay önce

Ortalama lezzetleri olan bir mekan... Ezo gelin çorba ve tepsi kebabı diye bir şey yedim... İkisi de çok daha güzel olabilirdi... Tepsi kebabinda et oranı azdı... Fiyatlar yüksek...

Metin B.
Metin B. bir yıl önce

Esnaf lokantası veya uygun fiyatlı ev yemekçisi olarak değerlendirmemek lazım, yemekleri gerçekten güzel. Hakettiği değeri bulamamasının nedeni sanırım fiyatlarının yüksek olması. Üst katındaki ev yemekçinin yemekleri 2 gömlek altında buranın, lakin orası her daim dolar taşar öğlenleri burada 3-4 müşteri ancak olur.

Melike Betül Öğütmen
Melike Betül Öğütmen bir yıl önce

Nefis yaprak sarma ve cacık yedim , çok lezzeti ve özenle yapılmıştı. Yoğurdu güzeldi ve boldu.