La Masa – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
La Masa Fotoğraflar
10
Fotoğraf
La Masa Videoları
📹 Reels videosu ekle
La Masa Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
La Masa Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 21:30
Salı
09:00 – 21:30
Çarşamba
09:00 – 21:30
Perşembe
09:00 – 21:30
Cuma
09:00 – 21:30
Cumartesi
09:00 – 21:30
Pazar
Kapalı
La Masa İletişim
Adres
Atatürk, Mozaik Çarşı No:16, 34758 Ataşehir/İstanbul - Asya, Türkiye
Telefon
(0216) 456 29 80
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 La Masa Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Fiyatları hakkının kesinlikle üstünde. İşletmelerde bu tarz etli / tavuklu yemeklerin fiyatı yüksek olsa da genellikle yanına pilav makarna gibi ürünler ya tamamlayıcı olarak verilir ya da en azından menü yapma opsiyonuyla müşteriye avantajlı hissettirilerek sunulur. Böyle bir çaba da yok. Ezogelin çorba ve beşamel soslu tavuk yemeği yedik açıkçası ezo düz salçalı bir çorbaya benziyordu yemeğin de lezzeti yoktu. Bir daha gelmeyi düşünmüyor ve önermiyorum.
yemeklerin tadı iyi diye 2 puan verdim ama bir bulgur pilavı, bir orman kebabı ve bir kase yoğurt 450 tl olmaz. olmamalı. ev yemeği lokantası olup lüks mekan fiyatı çekmek doğru değil. aynı yemeğin, aynı lezzetini daha ucuza bulabileceğiniz çok yer var İstanbulda.
Ortalama lezzetleri olan bir mekan... Ezo gelin çorba ve tepsi kebabı diye bir şey yedim... İkisi de çok daha güzel olabilirdi... Tepsi kebabinda et oranı azdı... Fiyatlar yüksek...
Esnaf lokantası veya uygun fiyatlı ev yemekçisi olarak değerlendirmemek lazım, yemekleri gerçekten güzel. Hakettiği değeri bulamamasının nedeni sanırım fiyatlarının yüksek olması. Üst katındaki ev yemekçinin yemekleri 2 gömlek altında buranın, lakin orası her daim dolar taşar öğlenleri burada 3-4 müşteri ancak olur.
Nefis yaprak sarma ve cacık yedim , çok lezzeti ve özenle yapılmıştı. Yoğurdu güzeldi ve boldu.