Aida Vino E Cucina – Kadıköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Aida Vino E Cucina Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Aida Vino E Cucina Videoları
📹 Reels videosu ekle
Aida Vino E Cucina Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Aida Vino E Cucina Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
17:00 – 00:00
Salı
17:00 – 00:00
Çarşamba
17:00 – 00:00
Perşembe
17:00 – 00:00
Cuma
17:00 – 00:00
Cumartesi
15:00 – 00:00
Pazar
Kapalı
Aida Vino E Cucina İletişim
Adres
no: 10, Caferağa, Ressam Şeref Akdik Sokağı No:10, 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
0544 851 51 51
Website
aidavinoecucina.com
Kadıköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Aida Vino E Cucina Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Sanki sadece yemek yemeye gitmemişiz de harika bir gastronomi deneyimi yaşamışız gibi hissettirdi. Farklı lezzetler tadımladık ve her biri birbirinden başarılıydı. Mutfakta 4-5 şef özenle çalışıyor; yemeklerin ve ara sıcakların hazırlık sürecinden dolayı servisler arasında hafif beklemeler olabiliyor. Ancak bu durum kesinlikle rahatsız etmiyor, aksine yediğiniz şeylerin tadını sindire sindire keyif yapmanızı sağlıyor. Bizim akşam yemeğimiz yaklaşık 1 saat 45 dakika sürdü ama buradaki zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile. Bizimle Ayhan Bey ilgilendi; tüm yemekleri ve içeriklerini tek tek, büyük bir nezaketle açıkladı, harika önerilerde bulundu. Pazar akşamı gitmemize rağmen ortam hiç kalabalık değildi (maksimum 6 masa doluydu). Loş aydınlatması ve sakin atmosferi gerçekten çok keyifliydi. İki kişi, birer kadeh kırmızı şarap dahil toplam 5400 TL hesap ödedik ve masadan fazlasıyla doyarak kalktık. Kesinlikle tekrar gelinecek bir yer :)
Özel bir kutlama akşamı için rezervasyonumuzu internet üzerinden yaptırdık. Rezervasyonumuz kısa süre içerisinde onaylandı. Rezervasyon yaptırdığımız günün öğle saatlerinde aranarak rezervasyonumuzun teyidi alındı ve internet üzerinden alınan rezervasyonlarda uygulanan 2.5 saatlik sürenin esnetilip esnetilmeme talebi nazikçe soruldu. Trafikten ötürü restorana rezervasyon saatimizden biraz rötarlı bir şekilde ulaştık ve tam ulaştığımız esnada yine restoran tarafından arandık. Notlarda talep ettiğimiz gibi bir masa ayrılmıştı. Öncelikle masaya su servisi yapıldı. Başlangıç (Antipasti) olarak tercih ettiğimiz Ricotta di Mandorle ve Mortadella di Agnello harika bir giriş yapmamızı sağladı. Ara sıcakta (Primi) yediğimiz Bottoni ve ana yemek (Secondi) olarak seçtiğimiz Guancia di Manzo (Dana Yanak) lokum gibiydi. Geceyi Tiramisu ve Millefoglie al Limoncello ile tatlı bir şekilde noktaladık. Seçtiğimiz tüm tabaklar sunum ve lezzet olarak çok başarılıydı ancak yine de tabaklar arasında favorimizin Guanci di Manzo olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Servis kalitesi oldukça profesyoneldi. Yemeklerin tam istediğimiz gibi sırasıyla gelmesi ve her yeni servis öncesinde ekibin hazır olup olmadığımızı sorması, müşteri deneyimine verilen önemi gösteriyor. Bu noktada nezaketleri, ilgileri ve vermiş oldukları bilgiler için Burcu Hanım ve Ayhan Bey'e özellikle teşekkür etmek isterim. Mekanda canlı piyano performansı vardı; çalınan parçalar yemeğin ruhuna ve ambiyansa çok uygundu. Ancak masamız piyanoya biraz yakın olduğundan ses düzeyi zaman zaman bize biraz yüksek geldi ancak bundan çok da rahatsız olmadık ve hem müzik hem de ortamın gürültüsü sohbet etmeye engel olabilecek düzeyde değildi. Mekân "fine dining" konseptine yakın olduğu için porsiyonlar lezzetli ancak boyut olarak biraz küçük. Eğer mekana çok aç gidiyorsanız doymama ihtimaliniz olabilir. Fiyatlar ortalamanın üzerinde olsa da sunduğu deneyim için buna değdiğini düşünüyorum. Ayrıca son dönemde çokça tartışılan servis ücreti konusuna değinmek gerekirse; hesaba %12 oranında bir servis ücreti ekleniyor. Özetle AIDA Vino e Cucina'da genel anlamda oldukça keyifli ve lezzetli bir akşam yemeği deneyimi yaşadık. Menüden yaptığımız seçimlerin her biri lezzet açısından beklentimizi fazlasıyla karşıladı. Lezzetli yemekler ve kaliteli bir atmosfer arayanlar için AIDA Vino e Cucina'nın doğru bir adres olarak betimlenebileceğini söyleyebilirim. Burcu Hanım ve Ayhan Bey başta olmak üzere emeği geçen tüm emekçilere teşekkürlerimizi sunarız.
Yıl dönümümüzü kutlamak için tercih ettiğimiz bu restorandan son derece memnun ayrıldık. Rezervasyonumuzu telefon üzerinden gerçekleştirirken özel bir masa rica etmiştik ve her şey tam da istediğimiz gibi özenle hazırlanmıştı. Yemek seçimleri konusunda Ayhan Bey’in ilgisi ve önerileri deneyimimizi çok daha keyifli hale getirdi. Sürekli İtalya’ya seyahat eden ve farklı restoranlarda İtalyan mutfağını deneyimleyen bir çift olarak, bu lezzeti Türkiye’de bu kadar başarılı şekilde tatmış olmaktan ayrıca mutluluk duyduk. Şef ve ekip arkadaşlarına da ayrıca teşekkür ederiz. Hem atmosferi hem hizmet kalitesi hem de lezzetleriyle özel günler için kesinlikle tercih edeceğimiz bir mekan oldu. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz.
Gerçekten çok özel bir deneyimdi. Kapılarındaki Michelin tabelalarından da zaten seviyesini anlıyorsunuz. İlgi ve alaka baştan sona çok iyiydi, ne yiyeceğiniz konusunda da güzel yönlendiriyorlar. Mezgitli başlangıç ise efsaneydi, hayatımda yediğim en iyi başlangıçlardan biri diyebilirim. Atmosfer zaten ayrı güzel, içeride çalan piyano ortamı daha da keyifli hale getiriyor. O kadar beğendik ki ertesi gün bile menüde denemediğimiz yemekleri konuştuk. Kesinlikle tekrar gidilecek bir yer.
Ana yemekler oldukça başarılı,keyifli hizmet alabileceğiniz bir mekan. Atmosfer iyileştirilebilir ancak genel olarak memnun kalabileceğiniz bir yer.