İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri – Üsküdar
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri Fotoğraflar
10
Fotoğraf
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri Videoları
📹 Reels videosu ekle
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:30 – 23:00
Salı
08:30 – 23:00
Çarşamba
08:30 – 23:00
Perşembe
08:30 – 23:00
Cuma
08:30 – 23:00
Cumartesi
08:30 – 23:00
Pazar
08:30 – 23:00
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri İletişim
Adres
Kısıklı, Turistik Çamlıca Cd., 34692 Üsküdar/İstanbul, Türkiye
Üsküdar içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çamlıca Sosyal Tesisleri Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Yaprak sarma, kaşarlı köfte ızgara, bonfile ve beğendili julyen bonfile aldık, yaprak sarma tarçınlı çam fıstıklı iç pilavla yapılmıştı lezzetliydi, bonfileler de öyle, yalnızca köfte hazır köfteydi sanırım ve kaşarı yok gibiydi ama yine de iyiydi.Fiyatları diğer yerlere göre çok uygun. Porsiyonlar da çok aç değilseniz yeterli. Manzara çok güzel. Biz arefe günü geldiğimiz için mekan sakindi ama normalde sıra olabiliyormuş.
Çok iyi bir manzarası var. Oturacak yer bulursunuz çünkü hem dışarıda hem içeride oturacak yerler var. İç mekan için biraz sıra beklersiniz. Kahvaltı için uygun Örneğin Kahvaltı tabağı 165 tl. Çay 10 lira hala (: Başka alternatiflerde var. Nasıl gidersiniz. Üsküdardan metroya binip Kısıklıda inin 15dk yürüyün. Zaten doğa yürüyüşü olur. Tepede İBB sosyal tesisleri var.
İstanbulda yediğimiz hem en lezzetli hem en uygun hem de servisi en güzel olan yer diyebilirim. Kesinlikle etleri ve tavukları mükemmel derecelerde, kurutulmadan pişirilmiş, salataları taptaze, zeytinyağlıları inanılmaz lezzetli ve üstüne servisi çok hızlı ve güzel bir restoran. Muhakkak gidilmeli.
Serpme kahvaltı ve muhlama aldık. Tüm yemeklerin tadı tazeliği sunumu mükemmeldi. Fiyatlar da aşırı uygun. Ailecek harika bir pazar kahvaltısı yaptık. Atmosfer, mekanın dekorasyonu mükemmeldi, çalışanlar çok ilgili ve hızlı. Yurtdışımdan gelen arkadaşlarınızı da getirebileceğiniz, türk kültürünü en güzel yaşatan yerlerden. Bu kadar güzel olduğu için 1 saat öncesinden gelip qr ile sıra almanız gerekiyor ama buna kat be kat değiyor.
Gerçekten konum olarak mükemmel bir yer yemekleri güzel ve uygun fiyatlı . Tatlıları güzel. İçecekler seçenek olarak biraz daha arttırılabilir. Ama bir eleştirim var umarım işletme görür; Randevu sisteminde yaptığınız gibi aynı şekilde sipariş ve ödeme sisteminde de dijitalleşmeye geçmeniz gerekiyor. Adisyon kağıdı,hem personelin hem müşterilerin işini zorlaştırıyor. Ayrı ayrı ödeme yaptık ,personel tek tek adisyona bakarak işlem aldı ve en son ben ödeme yapacağımda ise hesabıma göre yaklaşık 120 tl fazla ödedim ama iş uzamasın diye ses çıkarmadım .İtiraz etseydim bütün işlemler baştan başlanacaktı halbuki adisyon dijital olsa direkt kasada ödeme kolaylaşacak ve yanlış olmayacaktı. Ayrıca kasada ödeme kültürü olarak zayıf bir işletme, personel ödeme almak için masaya geliyor. Fakat bazı müşteriler kasada ödeme yapmak isteyebilir bu yüzden kasa bölümünün geliştirilmesi şart .