Ado’nun Yeri – Esenler

Google puanı
Google 3,9
259 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ado’nun Yeri Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ado’nun Yeri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ado’nun Yeri Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 05:00 – 02:00
Salı 05:00 – 02:00
Çarşamba 05:00 – 02:00
Perşembe 05:00 – 02:00
Cuma 05:00 – 02:00
Cumartesi 05:00 – 02:00
Pazar 05:00 – 02:00

📞 Ado’nun Yeri İletişim

Adres Birlik, Atışalanı Cd. No:153 D:B, 34230 Esenler/İstanbul, Türkiye
Esenler içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ado’nun Yeri Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
259 değerlendirme
Mert Demirci
Mert Demirci 5 ay önce

İçerisi çok fazla işkembe kokuyor. Yemek yiyemedim tas kebabı danadan güzel değil ekonomik değil cacık güzeldi. Makarna çok yağlıydı

Hatice Güler
Hatice Güler 4 yıl önce

Edirne ciğerini mutlaka deneyin derim.çalışanları Güler yüzlü ve ilgili lezzet efsane

Erman Tok
Erman Tok bir yıl önce

Esnaf lokantası gibi ama yemek tadı ortalamanın biraz altında. Yani acıktım aklima gelmez burasi. Bence değmez. Cadde üzeri oto park zaten yok. Yemek sonrası gelen çay berbat bulaşık suyu. Yinede emek için 2 yildiz verildi.

Selhattin Yeprem
Selhattin Yeprem 7 ay önce

Ailemle beraber sürekli yemek yediğim mekan çalışanların güler yüzlü olması gerçek esnaflığın göstergesidir Çok mütevazi insanlar Ellinize sağlık

Umut Cihan (UCG)
Umut Cihan (UCG) bir yıl önce

Müşteriye saygısı olmayan hizmet sektörünü bitiren. Yıllardır aynı yerde olduğu için maddi olarak bir doyuma ulaşmış ve bu yüzden müşteri memnuniyetini umursamayan esnaflik konusunda tecrübesi olmayan kendisini geliştirmesi gereken işletme olamayan bir müessesedir kendileri. Yıllardır alışveriş yaptığım ama artık önünden bile geçmek istemediğim bir yerdir kendileri. Önceki sahiplerinin hizmeti ile alakalari kalmadı. Benim için sınıfta kalmış bir lokantadir. Önceden tek çorbaciydi bölgede fakat artık bir çok rakipleri açıldı aynı bölgelere o yüzden biraz müşteri kaybediyorlarsa eğer umarım hatalarıni anlarlar ve kendileri düzeltmeye çalışırlar.