Midpoint Buyaka – Ümraniye

Google puanı
Google 3,9
1.892 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Midpoint Buyaka Videoları

📹 Reels videosu ekle

Midpoint Buyaka Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Midpoint Buyaka Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 02:00
Salı 09:00 – 02:00
Çarşamba 09:00 – 02:00
Perşembe 09:00 – 02:00
Cuma 09:00 – 02:00
Cumartesi 09:00 – 02:00
Pazar 09:00 – 02:00

📞 Midpoint Buyaka İletişim

Adres Fatih Sultan Mehmet, Balkan Cd. No: 56, 34770 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Midpoint Buyaka Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
1.892 değerlendirme
Tugba Demir
Tugba Demir 3 ay önce

Hayatımda daha kötü bi mantar soslu tavuk yememiştim panesi bi garip matarları pişirmemişler tadı tuzu yok arkadaşımda şinitzel vardı o da çok kötü bozuk tavuk kuruluğu var resmini ekliyorum acil aşcıyı değiştirmeniz lazım.

Uğur Develioğlu
Uğur Develioğlu 4 ay önce

Genel olarak memnun kaldık. Yemeklerin lezzeti fena değildi, ancak porsiyonlar fiyatına göre biraz az geldi. Fiyatlar ortalamanın bir tık üzerinde diyebilirim. Bekleme süresi gayet iyiydi, hafta içi gitmemizin de etkisiyle siparişler yaklaşık 10–15 dakika içinde geldi. Ortam ve hizmet açısından olumsuz bir durum yaşamadık. Ufak eksiklerine rağmen tercih edilebilir bir yer.

Battal Ozservet
Battal Ozservet bir yıl önce

Midpoint kalitesi ve standardı. Bistro mutfağın hem kalitesi hem de hizmeti mükemmeldi. Zengin menüsüyle herkesin damak zevkine uygun bir şeyler bulması mümkün. Penne arrabbiatası leziz, pizzası hem hamur inceliği hem lezzeti ile İtalyan pizzasina çok yakın, çocuklar için hamburgerleri çok iyi. Hepimiz çok memnun kaldık Tavsiye ederiz.

Türker Güngör
Türker Güngör 5 ay önce

Mekan: Ulaşılabilirlik çok rahat. Atmosfer güzel. Rahat geniş bir mekan. Sigara içenler için kışında olsa rahat ve sıcak bir ortam var. Ben sigara kullanmıyorum tabi. :) Hizmet: Hizmet konusunda çay bekleme süresi fazla. Çay söylemek için çok çabalamanız gerekiyor. Yiyecek: Yiyecekler çok lezzetli değildi. Basit ve özensiz geldi. Kaliteli izlenimi vermedi.

mesut sandıkcı
mesut sandıkcı 5 ay önce

Sipariş vermek için özellikle garsonla yaka adı (Nurullah)göz teması kurup el işareti yapmama rağmen, önümdeki masayı silip beni tamamen yok saydı. Uzun süre beklememe rağmen kimse ilgilenmedi. Bu seviyede bir mekânda böyle bir servis anlayışı kabul edilemez. Maalesef memnun kalmadım