Midpoint Buyaka – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Midpoint Buyaka Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Midpoint Buyaka Videoları
📹 Reels videosu ekle
Midpoint Buyaka Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Midpoint Buyaka Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 02:00
Salı
09:00 – 02:00
Çarşamba
09:00 – 02:00
Perşembe
09:00 – 02:00
Cuma
09:00 – 02:00
Cumartesi
09:00 – 02:00
Pazar
09:00 – 02:00
Midpoint Buyaka İletişim
Adres
Fatih Sultan Mehmet, Balkan Cd. No: 56, 34770 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Telefon
0530 955 47 56
Website
midpoint.com.tr
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Midpoint Buyaka Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Hayatımda daha kötü bi mantar soslu tavuk yememiştim panesi bi garip matarları pişirmemişler tadı tuzu yok arkadaşımda şinitzel vardı o da çok kötü bozuk tavuk kuruluğu var resmini ekliyorum acil aşcıyı değiştirmeniz lazım.
Genel olarak memnun kaldık. Yemeklerin lezzeti fena değildi, ancak porsiyonlar fiyatına göre biraz az geldi. Fiyatlar ortalamanın bir tık üzerinde diyebilirim. Bekleme süresi gayet iyiydi, hafta içi gitmemizin de etkisiyle siparişler yaklaşık 10–15 dakika içinde geldi. Ortam ve hizmet açısından olumsuz bir durum yaşamadık. Ufak eksiklerine rağmen tercih edilebilir bir yer.
Midpoint kalitesi ve standardı. Bistro mutfağın hem kalitesi hem de hizmeti mükemmeldi. Zengin menüsüyle herkesin damak zevkine uygun bir şeyler bulması mümkün. Penne arrabbiatası leziz, pizzası hem hamur inceliği hem lezzeti ile İtalyan pizzasina çok yakın, çocuklar için hamburgerleri çok iyi. Hepimiz çok memnun kaldık Tavsiye ederiz.
Mekan: Ulaşılabilirlik çok rahat. Atmosfer güzel. Rahat geniş bir mekan. Sigara içenler için kışında olsa rahat ve sıcak bir ortam var. Ben sigara kullanmıyorum tabi. :) Hizmet: Hizmet konusunda çay bekleme süresi fazla. Çay söylemek için çok çabalamanız gerekiyor. Yiyecek: Yiyecekler çok lezzetli değildi. Basit ve özensiz geldi. Kaliteli izlenimi vermedi.
Sipariş vermek için özellikle garsonla yaka adı (Nurullah)göz teması kurup el işareti yapmama rağmen, önümdeki masayı silip beni tamamen yok saydı. Uzun süre beklememe rağmen kimse ilgilenmedi. Bu seviyede bir mekânda böyle bir servis anlayışı kabul edilemez. Maalesef memnun kalmadım