İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan – Bursa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan Fotoğraflar
10
Fotoğraf
İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan Videoları
📹 Reels videosu ekle
İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 21:00
Salı
11:00 – 21:00
Çarşamba
11:00 – 21:00
Perşembe
11:00 – 21:00
Cuma
11:00 – 21:00
Cumartesi
11:00 – 21:00
Pazar
11:00 – 21:00
İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan İletişim
Adres
Kayıhan, Ünlü Cd. No:7, 16010 Osmangazi̇/Bursa, Türkiye
Telefon
(0224) 221 46 15
Bursa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 İSKENDER Tarihi Ahşap Dükkan Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Bursa Kebapçısı Mehmet İskender'e özellikle ahşap ve tarihi görünümlü binası için büyük bir beklentiyle gittik. Mekân gerçekten temiz, düzenli ve çalışanlar bakımlı ve özenliydi. Ortam ambiyansı güzel, tarihi dokusu hoş bir atmosfer veriyor. Ancak İskender kebabın lezzeti benim için "wow" etkisi yaratmadı. Kötü değildi ama Bursa'ya özellikle yol yapıp tekrar gelmemi gerektirecek kadar da özel bulmadım. Genel olarak temiz ve düzgün bir işletme, fakat lezzet konusunda beklentim daha yüksekti.
Güzel olduğunu duyduğumuz için arkadaşlarla denemek istedik lezzeti kötü değil ama çok pahalı geldi pahalı olmasından ziyade verdiğin parayı haketmiyor tek bir ikram meze hiçbir şey yok. Ankaraya gelin arkadaşlar 700 800e binbir türlü meze semaver çay 2-3 çeşit tatlı kahve vs ikram veriyorlar verdiğin paraya değiyor en azından. Burda bir porsiyon İskender 950 tl içecekle 1100 tl değmez.
İlk İskender’i bulan ve ilk dükkan buraymış. Dükkan güzel, fakat lezzet için aynısını söyleyemeyeceğim. Öncelikle pide ile sos bütünleşmemiş ve sosu çok azdı. Lezzet eksikti ve fiyatı kesinlikle hak etmiyor. Mavi dükkan ile burayı kıyasladığımda buradı kesinlikle sınıfta kalıyor. The first one who found İskender and the first shop was here. The restaurant is nice, but I can’t say the same for the taste. First of all, the pita and the sauce were not integrated and the sauce was very little. The flavor was lacking and definitely doesn’t deserve the price. When I compare this place with the blue shop, this place definitely stays in the classroom.
KEŞKE HAK ETMEDİĞİNİZ BU PUANLARINIZ ÖNE ÇIKARMASAYDI VE BİZ HİÇ GELMEMİŞ OLSAYDIK . 30.05.2026 Tarihinde İstanbul Avrupa yakasından geldik binbir hevesle gidip Ailem özellikle yüzü düşse kıyamadığım hasta annemi babamı kapıda bir 10 dakika bekletip içeriyle organize olamayıp gönder diyip kapıda ki adama sonrasında bizi milletin yanından bi dışarı bi içeri çekip saçma sapan bir iletişimle önüme durup dolu diyorum diyen üslup kimlik bilmeyen çalışanlarının yanı sıra tatsız başlayıp tatsız biten bir daha asla kapısını açmayacağım ve tavsiye etmeyeceğim bir İskender anlayışı porsiyonuna göre fiyatı çok fazla 4700₺ masada ne bir tadımlık meze ne bir tatmin edici salata turşu hiç bir şey yok asla anlatıldığı gibi değil masada peçetelik yok çatal bıçak lekeli hijyen sıfır baştan ayağı herşey kusurlu Paramızla rezillik yaşadığımız gerçeği var .
Mekanın tarihi dokusu güzel ancak yediğim İskender maalesef lezzet olarak beklentimin altında kaldı. Fiyatlar da genel ortalamaya göre bana oldukça yüksek geldi. Büyük bir hevesle gitmiştim fakat genel bir hayal kırıklığı yaşadım.