Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı – Çankırı
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 23:00
Salı
11:00 – 23:00
Çarşamba
11:00 – 23:00
Perşembe
11:00 – 23:00
Cuma
11:00 – 23:00
Cumartesi
11:00 – 23:00
Pazar
11:00 – 23:00
Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı İletişim
Adres
Buğday Pazarı, Çarşamba Pazarı Cd. No:3/D, 18100 Çankırı Merkez/Çankırı, Türkiye
Telefon
(0376) 213 28 18
Çankırı içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Mama’s Burger & Cajun Chicken Çankırı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İftar saati gittik , Hamburger söyledik 2 kişi , burgerde buzluk kokusu vardı donuktan çözdürüp yapılmış . Köftesi aşırı sert , fazla pişmiş ve lezzetsizdi , yutmak için baya çiğnemek gerekiyor . İçeride çalışanlar arasında gerginlik vardı , müşteriye karşı güleryüz vardı . Sosları el yapımıydı ama aşırı basitti , mayonezin içine nane yakıp dökünce sos olmuyor maalesef , 850 TL gibi bi hesap ödedik asla karşılığını alamadık , geliştirilmeli .
Ekmek kuru, et bayat, domates soğan bekleye bekleye makhvolmuş, lezzet 1/10 Hizmet kötü. Acaba dürümü hazırlarken bunu bir insan evladı yiyecek diye düşünmediniz mi ? Ne bu hırs ?daha ne kadar sürecek bu para kazan ma arzunuz ? Saatlerce ocak kapalı halde beklemiş eti satmak esnaflık mı oluyor ? Etin dışı beklemekten kurumuş, yurtta kalıyorum aç olduğum için eti çıkarıp sadece dürüm yedim, yemem daha da kimseye yedirmem.
İftar için dükkana geldik arkadaşlarımla çorba mercimekti ve kıvamı güzeldi sevdim yemek olarak köfte servis istedim köfte gayet güzel pismisti yanında salata meze ve tatlısıyla ben beğendim atmosferden puan kırma nedenim gerçekten çok kalabalık ve gürültülüydu.
ürün çesitliliği,hizmeti,temizliği ve dönerin lezzeti muazzamdı. hayatımda yediğim en iyi dönerlerden birisiydi. geniş bir menüye sahip herkesin ağız tadına hitap edebilecek bir yemek var. mekanın temizliği gayet iyiydi. yemeğinizin yanında soğan halkasını kesinlikle denemeniz gerekiyor benim favorim. Emre Beye ve Furkan Beye güleryüzlülüğü için tesekkür ederim. Çok memnun kaldim kesinlikle gelisimin sonu olmayacak
gercekten cok lezzetliydi her şeyiyle 10 numara gerek hatay sosunun lezzeti gerek ekmek arasındaki o tat ve cankirida yedigim en iyi hamburger sarıyor olmaları da artı puan calısanlar guler yuzlu ve icerisi gayet temiz genel olarak begendim