Sultan Cafe & Patisserie – Gümüşhane
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Sultan Cafe & Patisserie Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Sultan Cafe & Patisserie Videoları
📹 Reels videosu ekle
Sultan Cafe & Patisserie Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Sultan Cafe & Patisserie Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 23:00
Salı
09:00 – 23:00
Çarşamba
09:00 – 23:00
Perşembe
09:00 – 23:00
Cuma
09:00 – 23:00
Cumartesi
09:00 – 23:00
Pazar
09:00 – 23:00
Sultan Cafe & Patisserie İletişim
Adres
Hasanbey, Cumhuriyet Cd. no:48/B, 29000 Gümüşhane Merkez/Gümüşhane, Türkiye
Telefon
(0456) 213 50 50
Gümüşhane içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Sultan Cafe & Patisserie Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Daha önce çay içmek için uğramıştık. Çayını beğendik sonrasında da kahvaltı için gittik.Çalışanları gayet kibar güler yüzlüydü çok güzel ilgilendiler.Mekan temizdi. Kahvaltı yerken insanı yormuyordu ve yeterli miktardaydı . Gelirken tereddüt etmeyin. Sadece ortam biraz loştu onun dışında her şey gayet güzeldi. Teşekkürler. Biz 2 kişilik serpme kahvaltı yaptık 400 TL ödedik.
Yaklaşık bir hafta önce kızımin doğum günü için pasta aldık.ozellikle sorduk günlük mu diye evet taze denildi.lakin pasta baya bayatti böyle acı bir tat geliyordu.geri arayıp pasta bayat dediğimde de gelin yerine çikolata verelim gibi garip bir teklifte bulunuldu. Diğer ürünleri nasıl bilemem ama yaş pasta konusunda felaketler ..
İşletme ve işletmecisi güzeldir. Genellikle sessiz sakin bir ortamı vardır. Pasta tatlı gibi ürünleri kendileri imal etmekte ve aynı zamanda dışarıya da satış yapmaktadırlar. Aile işletmesi tadında sıcak bir mekan için gidilecek en makul yerdir.
Tavla oynamak için tercih ediyorum genelde. Sadece arka bölümde sigara içiliyor ama içeride de sigara içmiş gibi oluyorsunuz kıyafetleriniz kokuyor. Ara kapıyı kapatma alışkanlıkları yok. Dikkatte etmiyorlar buna. Çayı her zaman taze. Sütlü tatlıları güzel.
Yemek sonrası çay içmek için oturdum. Sakın,temiz,güzel bir mekan. Çaylar da güzeldi. Denenebilir bence.