Ciğerci hulusi – Kadıköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ciğerci hulusi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Ciğerci hulusi Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ciğerci hulusi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Ciğerci hulusi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:30 – 00:00
Salı
11:30 – 00:00
Çarşamba
11:30 – 00:00
Perşembe
11:30 – 00:00
Cuma
11:30 – 02:00
Cumartesi
11:30 – 02:00
Pazar
11:30 – 00:00
Ciğerci hulusi İletişim
Adres
Caferağa, Misbah Muayyeş Sk., 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 336 11 23
Kadıköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Ciğerci hulusi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Bazı mekanlar vardır, yıllar geçse de ilk günkü kalitesini korur. Ciğerci Hulusi benim için tam olarak böyle bir yer. Uzun zamandır geliyorum ve ne lezzette ne de porsiyonlarda en ufak bir değişiklik görmedim. Ciğerler her zaman taze, tam kıvamında pişirilmiş ve oldukça lezzetli. Servis hızlı, çalışanlar ilgili. İstanbul’da iyi ciğer denince aklıma gelen ilk adreslerden biri
Tekrar gidilir. Hem işletme çalışanları hem de ciğer şiş lezzetliydi. Gemini önerisi ile Tuzla'dan kalkıp gittiğimiz mekân. Mezeler ücretsiz. Ciğer şiş ve açık ayran. İçecek olarak açık ayran açık ara öndedir
Konumu gayet iyi yerde. Her şeyin tıka basa doyurması da çok güzel. Mezelerde gayet iyi. Fakat fiyatları biraz pahalı. 740TL 1 porsiyon ciğer için biraz pahalı.
Yemeğimden kıl yumağı çıktı. Aşağı götürdüler. Onu çekemedim. Zaten görmek istemez kimse diye düşünüyorum. Sonra baktım diğer şişlerde de var. Bu sefer çektim. Kıl çıkmasa iyiydi ama midem bulandı yiyemedim. Belki yediğim şişlerde de vardı. Yani kıl olayı olmasa okay ama bi daha gitmem. Çünkü hesabı da aldılar. İyi bir indirim veya ikram etmeleri gerekirdi.
Gerçekten çok memnun kaldık. Çalışanlar çok ilgili ve güler yüzlüydü. Yemekler sıcacık ve oldukça lezzetliydi. Hizmet çok hızlıydı, beklemeden servis aldık. Her şeyiyle tertemiz ve düzenli bir yer. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, bizim için tam anlamıyla 10/10 bir deneyimdi.