Antre Gurme Kitchen Kütahya – Kütahya
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Antre Gurme Kitchen Kütahya Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Antre Gurme Kitchen Kütahya Videoları
📹 Reels videosu ekle
Antre Gurme Kitchen Kütahya Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Rota – Kütahya
Rotayı Gör
Antre Gurme Kitchen Kütahya Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:00
Salı
09:00 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 22:00
Cumartesi
09:00 – 22:00
Pazar
09:00 – 22:00
Antre Gurme Kitchen Kütahya İletişim
Adres
İnköy, Eskişehir Karayolu No:38, 43030 Kütahya Merkez/Kütahya, Türkiye
Telefon
0539 831 26 26
Kütahya içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Rota Başlatıcısı
💬 Antre Gurme Kitchen Kütahya Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekân aydınlık, ferah ve sade bir atmosfere sahip. Özellikle çocuk oyun alanı bulunması nedeniyle aileler tarafından tercih ediliyor. Girişte yöresel ürünlerle karşılanmak hoş bir detay. İçeride mutfak ve et tezgâhının açık şekilde sunulması da şeffaflık açısından olumlu bir izlenim bırakıyor. İkramlar bol ve tazeydi. Brüksel lahanası biraz fazla haşlanmıştı ancak lezzeti yerindeydi. Sipariş olarak Pleskavitsa (yoğurtlu, tereyağlı köfte) ve Antrikot vegi ilave olarak cheddar’lı patates ile tulum peynirli salata tercih ettik. Mekân çok kalabalık olmamasına rağmen siparişlerin gelmesi 20 dakikayı aştı. Bu bekleme süresinde masalardan toplanan kirli tabak ve çanaklarla dolu servis arabasının müşterilerin görebileceği ortada durması uzun süre bekletilmesi hoş bir görüntü oluşturmadı. Zaman zaman personelin o bölümde sohbet ettiğini görmek, ancak arabanın kaldırılmaması da dikkat çekiciydi. Müşteri alanında kirli bulaşık dolu bir arabanın tutulmasının işletme imajına zarar verdiğini düşünüyorum. Patates ve salata ana yemeklerden önce, ikramlarla birlikte geldi. Patates soğumasın diye yemek zorunda kaldık. Ardından ana yemekler servis edildi ancak köftenin kırık kenarlı bir tabakta sunulması da özen eksikliği hissi yarattı. Antrikot ise maalesef büyük bir hayal kırıklığıydı. Et gereğinden fazla pişirilmişti; sert, kuru ve neredeyse yenmeyecek durumdaydı. Yemeği geri göndermek zorunda kaldım. Et pişirmek hassas bir iştir; doğru yapılmadığında hem ürüne hem de müşteri deneyimine zarar verir. Köftenin lezzeti de beklentimizin altında kaldı, yarısı ancak yenebildi. Aslında mekânın potansiyeli yüksek. Atmosferi, konsepti ve ürün çeşitliliğiyle çok daha üst seviyelere çıkabilecek bir yer. Ancak servis düzeni, sunum özeni ve mutfak performansı gibi temel konularda yapılacak basit ama kritik iyileştirmelerle çok daha başarılı olabilir. Bu tür detaylar hem müşteri memnuniyetini artırır hem de işletmenin marka değerini korur. Samimi bir geri bildirim olarak, bu güzel mekânın küçük ama önemli hatalar nedeniyle değer kaybetmesini görmek istemem.
Mekan yol üstü olmasına rağmen gayet şık ve ferah ancak hizmeti kolaylaştırmak adına kocaman yerde insanları tek bir alana toplamak gereksiz gürültüye sebebiyet vermekte. Tirit köfte ve balkan usulü kaymaklı köfte söyledik. Kaymaklı köfteye özellikle harici yağ gezdirmeyin dememe rağmen yoğurtlu sosuna anlamsız bir yağ/salça sos şovu yapılmıştı. Köftenin patlıcan yoğurt ve kaymak ile tadı çok iyiydi ancak tabakta finedining şovlar lezzeti gölgelemiş haldeydi. Tirit köfte ise ortalama bir lezzette yine sos içinde boğulmuştu. Mezeler çok lezzetli değildi. 2 çay, adisyona içmememize rağmen yazılmış 2 su, tirit ve kaynaklı balkan köfte — 1380₺ / Nisan 2026
Burger ve Etlerin tadına baktık. Gayet güzeldi. Ferah bir mekan. Çocuklar için oyun alanı var. Yol kenarında olması da gayet iyi. Vakit kaybetmeden istediğinizi yeyip yola devam edebilirsiniz
Mekan çok rahatsız edici. Çok fazla çocuk var ve oyun parkından farkı yok bu yüzden önermiyorum. Lezzet olarak da unutamayacağınız bir şey olmaz normal standart orta/alt kalite etlerden yapılıyor. Çalışan bir hanımefendi çocuk sesi konusunda yardımcı olmaya çalıştı fakat kalıcı çözüm şart.
Kütahya gibi bir şehir için oldukça kaliteli ve nezih bir mekan. Fiyatları kalitesine göre gayet makul. Ana yemekler ve atıştırmalıklar gerçekten lezzetliydi. Personel ilgili ve disiplinli. Personelin güler yüzlü ve disiplinli olması mekanın kalitesini üst seviyeye çıkarmış. Bu kalitenin hep devam etmesi dileğiyle.