Remzi Et Mangal Kebap – Eyüpsultan
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Remzi Et Mangal Kebap Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Remzi Et Mangal Kebap Videoları
📹 Reels videosu ekle
Remzi Et Mangal Kebap Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Remzi Et Mangal Kebap Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 22:00
Salı
12:00 – 22:00
Çarşamba
12:00 – 22:00
Perşembe
12:00 – 22:00
Cuma
12:00 – 22:00
Cumartesi
12:00 – 22:00
Pazar
12:00 – 22:00
Remzi Et Mangal Kebap İletişim
Adres
Nişanca Peyami Safa Sokak, Demirkapı Cd. No:1 D:A, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 612 87 70
Website
remzietmangal.com/giristr.html
Eyüpsultan içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Remzi Et Mangal Kebap Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Normal kebapçılara göre fiyat olarak bir üst kulvarda olsa da mekandaki kalite, ürünlerdeki lezzet ve doyurucu porsiyon için değer. Mekandaki çalışanlar hem güleryüzlü hem de işlerini profesyonel yaptıkları belli oluyor. Ağırlama şekilleri ve sunum gerçekten iyidi. Biz kebap ve iskender yedik ama üst katta kendin pişir ye bölümü de var. Yine çocuklar için de bir oyun alanı düşünülmüş. Özel günlerde ve canım gerçekten kebap çektiğinde üşenmem buraya gelirim.
5 yıldır geliyorum. Kalitelerini muhafaza etmeyi sürdürlerse ömrüm boyunca gelirim. Hep üste (ocakbaşı) çıktım şimdiye kadar. Aşağıdaki camekandan istediğiniz eti seçiyorsunuz, yerinize geçtiğinizde mangal ocak hazırlanıyor ve etleriniz getiriliyor. Yazın geliyorsanız sıcağa tahammül etmeniz lâzım tabii. Mekânda mescid ve çocuk oyun alanı (çocuklarla ilgilenen bir bakıcı bile var) da var. Tam aile işi. Elbette alkol de yok. Peki et olarak ne tercih edilebilir? Bence sucuk ve kaşarlı köfte olmazsa olmaz. Yalnız şunun altını çizeyim... İkisi de çok büyük tamam ancak fiyatları cidden dudak uçuklatıcı. Galiba bu düşünülmüş olacak ki köfte daha önce yediklerimden gramaj olarak küçüktü. Kaşarı da buna mukabil daha azdı. Sakatat sevenler için böbrek olması güzel bir seçenek. Kanat da gayet lezzetli. Diğer etler ise tercihinize bağlı. Antrikot, kuzu şiş... gibi seçenekler mevcut. Ancak ben mi pişiremedim yoksa etler mi öyle bilmiyorum; sert olduklarından dolayı bana çok tatmin edici gelmiyor. Gavurdağı gerçekten harika. Etler pişerken sıcak balon ekmeğe tereyağı ve peynir sürerek yemek güzel bir oyalanmaca. Lahmacunu merak ettiğim için söyledim ama büyük hayal kırıklığı. Saat geç olduğu için olsa gerek düşünüyorum aksi halde böyle bir yerde bu kadar kötü olmamalı diye tahmin ediyorum. Sütlaç iyi ama Hayrabolu daha tercih sebebi bence. Hesaptan dolayı (kişi başı 1000-1500 lira oluyor doğrusu) her zaman değil fakat ara ara gelinebilecek bir yer olmayı benim için sürdürüyor.
Karışık kebap ve adana menü söyledik. Arkadaşlar kebabın yanında közlenmiş soğan yok, domates yok, pilav koymuş lapa. Fiyatı anlamsız pahalı, yediğine denk gelmiyor. Güler yüzlüler ancak bir daha tercih etmem.
⭐️⭐️⭐️⭐️ “Lezzetli et, sade ve doyurucu bir mangal keyfi” Öğle saatlerinde eşimle uğradık. Mekân oldukça sade ama temizdi. Etler taze ve güzel pişmişti, özellikle tavuk ve fistikli kebap başarılıydı. Yanında gelen közlenmiş sebzeler ve lavaş da doyurucuydu. Servis hızlıydı, çalışanlar ilgiliydi. Fiyatlar İstanbul ortalamasına göre normal sayılır. Sessiz sakin bir ortamda et yemek isteyenler için iyi bir tercih. Abartısız, net bir mangal deneyimi yaşamak isteyenlere tavsiye ederim.
Güzel temiz bir işletme lahmacun lezzetli ama içli köftesini çok beğenmedim favorim sucuklu kaşarlı pide oldu sütlaç da güzeldi. İkramlık salata ve çiğ köfteleride güzel