Şevk-Et SteakHouse – Çanakkale

Google puanı
Google 4,3
536 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şevk-Et SteakHouse Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şevk-Et SteakHouse Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şevk-Et SteakHouse Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 13:00 – 23:00
Salı 13:00 – 23:00
Çarşamba 13:00 – 23:00
Perşembe 13:00 – 23:00
Cuma 13:00 – 23:00
Cumartesi 13:00 – 23:00
Pazar 13:00 – 23:00

📞 Şevk-Et SteakHouse İletişim

Adres Barbaros, Aziziye Cd. No.87, 17000 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şevk-Et SteakHouse Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
536 değerlendirme
Hakan Cakar
Hakan Cakar 3 hafta önce

Yediklerimizin lezzeti, sunumu normal düzeydeyken, etin pişirilme durumu vasat idi. Restoranın ve yemeklerin gereğinden fazla puanlama ile abartıldığı fikrindeyim. Evet, düzgün sunum, yardımcı çalışanlar, yemekler normal seviyede, fakat lezzet ve kalite olarak hayal kırıklığı yaşamamak için beklentiyi çok yüksek tutmamakta fayda olacaktır. Lokum çom fazla pişmiş ve et kurumuştu, hamburger standart bir kasap burgeri, kuzu küşleme ve kasap sosis de keza aynı kaderdeydi... Kesinlikle kötü değil, bunun altını çizerek söylemek isterim ki, Çanakkale'de denemek isterseniz fena bir seçenek değil. Masaya gelen sos sepetinde bulunan sosların şişeleri her müşteriye temizlenip sunulmalı. Hamburger yiyorsanız, elinizle yeme tercihinde olduğunuz vakit, pek de iç açıcı bir durumda olmayan ketçap mayonez vs şişelerinde önceden kalmış/kurumuş kalıntılar izler kimisini oldukça rahatsız edebilecek ayrıntılardır. Bizim hoşumuza gitmeyen bir temizlik noktasıdır. Lavabolar temiz.

ELIKA NILEC
ELIKA NILEC bir yıl önce

Güzel etler iyi pişmişti roka salatası yedik o da güzeldi. her şey tama yedik içtik sonra bir çay istedik insana küfür eder gibi küçük minik bir bardakta çay getirdiler çay kötü yani küfür edecekseniz direkt edin rahatlayın bu nedir allaşkına

İHK
İHK 2 ay önce

Eşimle akşam yemeği için tercih etmek istedik. Farklı şehir ve yine Çanakkale’deki farklı mekanlarda bu fiyata 2 kez yemek yerdik ve yedik de. Fiyatlar inanılmaz yüksek. 18 Mart akşamı mekan bomboştu oradan anlayabilirdik aslında. Kötü bir deneyim oldu. 2 parça pirzolaya 960 TL yazmak etik de değil makul de değil. Her ne düşünürseniz düşünün fiyat politikanız sizi çok ayakta tutmaz. Sık sık şehri ziyarete gelen biri olarak bir daha asla gelmeyeceğim gibi çevremden de kimse gelmeyecek mesela. Ancak saygı duyuyorum karar sizin. 150 gr ete 840 tl yazmak kilosu 5600 tl demek. Roka salatasına yazdığınız 450 tl fiyata farklı mekanda ana yemek yedik. Toplam 3800 TL hesap ödedik. İNSAF.

SELDA ŞEN
SELDA ŞEN bir ay önce

Kesinlikle deneyimlenmesi gereken bir mekan. Bi kere etler hem çok lezzetli, hemde Servet usta mükemmel pişiriyor. Dana lokumu ayrı güzel, kuzu lokumu ayrı, sosisi, köftesi, ceviz tulum salatası anlatılmaz yaşanır. Finali kuzu kokoreçle yapan eşim çok mutlu ayrıldı mekandan. Kötü ve eksik yorumları bir kenara bırakın ve düşünmeden gidin.

Nahrime
Nahrime bir yıl önce

Normalde et yemeyi pek sevmem ama Dallas Steak sipariş verdim çok güzeldi. Hem sunumu hem tadı her şeyi güzeldi. Tavuk fajita da söyledik o da çok iyiydi. Alkollü içecek olarak birer kadeh şarap istedik fiyatları da normaldi. Personel de güler yüzlü iyi insanlardı çok teşekkürler.