D’Bella Coffee & Food – Niğde

Google puanı
Google 4,2
650 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

D’Bella Coffee & Food Videoları

📹 Reels videosu ekle

D’Bella Coffee & Food Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 D’Bella Coffee & Food Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 00:00
Salı 08:00 – 00:00
Çarşamba 08:00 – 00:00
Perşembe 08:00 – 00:00
Cuma 08:00 – 00:00
Cumartesi 08:00 – 00:00
Pazar 08:00 – 00:00

📞 D’Bella Coffee & Food İletişim

Adres Selçuk, Dr. Sami Yağız Cd. No : 45, 51100 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 D’Bella Coffee & Food Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
650 değerlendirme
Hilmi Gülbahçe
Hilmi Gülbahçe 3 ay önce

Ramazan menüsü adı altında güzel giydiriyorlar. Yazık. Menü içeriği hakkında bilgi yok. Buraya gelmeyi düşünüyorsanız (tavsiye etmem) beklentinizi yüksek tutmayın. Her halükarda beklentiniz altında bir sunum hizmet ve menü göreceksiniz.

Cansu Tekeli
Cansu Tekeli 4 ay önce

Maalesef tatlıya ne bıçak ne çatal giriyordu sadece dondurmasını yiyebildik( Durumla ilgili kibar bir açıklama yapıldı ve telafi teklif edildi , teşekkürler )

Bengisu
Bengisu bir yıl önce

Harika lezzetleri olan muhteşem bir yer. Anlatacak birşey yok, gözünüzü kapatın ve menüden istediğinizi seçin. Lezzet, ortam ve personelin ilgisi 10 numara. Pişman olmayacaksınız. Nazan Hanım’a ilgisi ve güleryüzü için özel teşekkürlerimizi iletiyoruz.

SLMATY
SLMATY 7 ay önce

Artık en küçük mekanların bile öğrenip bildiği, tiftik pizza sipariş ettik, uğraşsanız bu kadar lezzetsiz olamazdı herhalde. Niğde gibi bir şehirde, kendi klansmanında ki cafelere göre fiyatları abartmış bir mekan. Öncesin de kahvaltı yapma fırsatı bulmuştum iyiydi, fakat diğer konuşarda sınıfta kaldı malesef.

Derya Deniz
Derya Deniz 2 ay önce

Bademli tavuk bonfile sipariş ettik. Kreması çok azdı.Eskiden file badem kullanıyorlardı şimdi bütün bütün atmışlar. Dişim kırılıyordu çünkü içinden kabukta çıktı. Hava yağmurlu olduğu için ufoyu yakmalarını istedik garson yanarsa yakarım dedi ve yakmadı. Tekrar söyledik bu sefer de tamam dedi ve ufo yine yanmadı. Madem yanmıyordu yanan bir masaya yönlendirilseydi bu da olmadı. Bunun dışında pizza söyledik peyniri çok kötüydü. Artık hiç birşeyi eskisi gibi değilmiş D bella nın onu anlamış olduk. Son gidişimiz oldu zaten. Mekan kötü, hizmet kötü,kalite kalmamış, saygı da yok. Giden arkadaşlara başarılar dilerim