D’Bella Coffee & Food – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
D’Bella Coffee & Food Fotoğraflar
10
Fotoğraf
D’Bella Coffee & Food Videoları
📹 Reels videosu ekle
D’Bella Coffee & Food Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
D’Bella Coffee & Food Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 00:00
Salı
08:00 – 00:00
Çarşamba
08:00 – 00:00
Perşembe
08:00 – 00:00
Cuma
08:00 – 00:00
Cumartesi
08:00 – 00:00
Pazar
08:00 – 00:00
D’Bella Coffee & Food İletişim
Adres
Selçuk, Dr. Sami Yağız Cd. No : 45, 51100 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
(0388) 222 14 44
Website
dbella.com.tr
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 D’Bella Coffee & Food Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ramazan menüsü adı altında güzel giydiriyorlar. Yazık. Menü içeriği hakkında bilgi yok. Buraya gelmeyi düşünüyorsanız (tavsiye etmem) beklentinizi yüksek tutmayın. Her halükarda beklentiniz altında bir sunum hizmet ve menü göreceksiniz.
Maalesef tatlıya ne bıçak ne çatal giriyordu sadece dondurmasını yiyebildik( Durumla ilgili kibar bir açıklama yapıldı ve telafi teklif edildi , teşekkürler )
Harika lezzetleri olan muhteşem bir yer. Anlatacak birşey yok, gözünüzü kapatın ve menüden istediğinizi seçin. Lezzet, ortam ve personelin ilgisi 10 numara. Pişman olmayacaksınız. Nazan Hanım’a ilgisi ve güleryüzü için özel teşekkürlerimizi iletiyoruz.
Artık en küçük mekanların bile öğrenip bildiği, tiftik pizza sipariş ettik, uğraşsanız bu kadar lezzetsiz olamazdı herhalde. Niğde gibi bir şehirde, kendi klansmanında ki cafelere göre fiyatları abartmış bir mekan. Öncesin de kahvaltı yapma fırsatı bulmuştum iyiydi, fakat diğer konuşarda sınıfta kaldı malesef.
Bademli tavuk bonfile sipariş ettik. Kreması çok azdı.Eskiden file badem kullanıyorlardı şimdi bütün bütün atmışlar. Dişim kırılıyordu çünkü içinden kabukta çıktı. Hava yağmurlu olduğu için ufoyu yakmalarını istedik garson yanarsa yakarım dedi ve yakmadı. Tekrar söyledik bu sefer de tamam dedi ve ufo yine yanmadı. Madem yanmıyordu yanan bir masaya yönlendirilseydi bu da olmadı. Bunun dışında pizza söyledik peyniri çok kötüydü. Artık hiç birşeyi eskisi gibi değilmiş D bella nın onu anlamış olduk. Son gidişimiz oldu zaten. Mekan kötü, hizmet kötü,kalite kalmamış, saygı da yok. Giden arkadaşlara başarılar dilerim