KANATÇI İBO – Esenler
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
KANATÇI İBO Fotoğraflar
10
Fotoğraf
KANATÇI İBO Videoları
📹 Reels videosu ekle
KANATÇI İBO Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
KANATÇI İBO Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 23:00
Salı
09:00 – 23:00
Çarşamba
09:00 – 23:00
Perşembe
09:00 – 23:00
Cuma
09:00 – 23:00
Cumartesi
09:00 – 23:00
Pazar
11:30 – 23:00
KANATÇI İBO İletişim
Adres
Davutpaşa, Atatürk Cd. No:4, 34220 Esenler/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 508 01 02
Esenler içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 KANATÇI İBO Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Iceride turkce bilmeyen bir garson var nasil boyle isci calistirabiliyorlar anlamiyorum dingonun ahiri gibi resmen icerisi yanlis siparis geliyor gonderiyoruz bir daha yanlis geliyor en son sirra kadem bastik yiyelim dedik kasada adam bizden fazla para aldi inanilmaz bir ortam var tavsiye etmiyorum resimde 500 gram tavuk oldugunu idda ettiler mudurle konuslaim dedik resmen ilk insanla konustuk
Fiyat performans yeri. Orta seviyenin üzerinde. Uygun fiyata gözünüz ve karnınız doyar. Lezzet aşırı güzel olmasa da fena değil. Denenebilir
Tavuk aşırı soslu, fiyat olarak güzel, hizmet iyi değil, çay yok. Biraz da peçete ve ıslak mendil olarak kalitenin artması lazım.
Bir porsiyonunu bile bitiremedim aşırı doyurucu ve ucuz bi yer aynı zamanda lezzetli. Fiyat performans bir yer.
Dün akşam eşimle birlikte gittim. 1) Türkçeyi zar zor konuşan bir garsondan nar ekşisi istedim uzun uzun salata tabağımıza baktı ve hiçbir şey söylemedi sonrasında beklenmedik bir anda tabağımızın icine doldurabildiği kadar doldurdu. Bir garson her şeyden önce iletişim kurmasını bilmeli. Ben beğenmedim. 2) Siparişleri alan garsondan lavaş pide istedim bana malesef yok dedi az önce geldi gördüm gözlerimle dedim ama biz onları dürüm Siparişleri için veriyoruz dedi. Yahu arkadaş gerekirse ekstra ücret yaz sen bana neden yanlış bilgi veriyorsun ki bir de özür de dilemedi. 3) gelelim asıl meseleye ne kadar borcumuz diye sordum aman Allahım o da ne de 1.140 lira dedi. Neler var neler yansımış hesaba dedim Coca Cola dedi yahu iyi de biz kola içmedik ki dedim. Ardından pardon abi özür dilerim dedi tamam 1140 lira dedi yine bana fiş verdi baktım fişe 2 kanat 1 pirzola yazıyor yahu iyi de biz bir tane kanat bir tane de pirzola söyledik dedim bize lavaş vermek istemeyen garson aaa pardon yanlışlıkla oldu ben onu silmeyi unuttum dedi 900 lira ödedik Bu kadar amatörlük olamaz ben gerçekten dün akşam geldiğime pişman oldum ayrıca az pişmiş olsun dediğim halde aşırı pişmiş getirdiler tavukları Lütfen bu tarz durumları bir daha başka bir müşteriye yaşatmayın iyi günler