Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli – Sultanbeyli
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Videoları
📹 Reels videosu ekle
Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:00 – 22:00
Salı
07:00 – 22:00
Çarşamba
07:00 – 22:00
Perşembe
07:00 – 22:00
Cuma
07:00 – 22:00
Cumartesi
07:00 – 22:00
Pazar
07:00 – 22:00
Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli İletişim
Adres
Adil, Adil Mah. Demokrası Cad. Manolya İş Merkezi No:1, Demokrasi Cd., 34930 Sultanbeyli/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 561 46 55
Website
manolya.com.tr
Sultanbeyli içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Çok önceden almış olduğum çikolatalı pastayı almak adına gittim nasıl bişey olduğunu da unuttum aldım bunu ama bu fiyata bu paata yazıklar olsun kazık var birde çöp veriyorsunuz ne içindeki çikolata ne kreması ne o sert keki uzun zamandır yediğim en iğrenç pasta ve en kazık fiyat 1400 tl
İki çay, basit kahvaltı tabağı 680₺ Normalde uğrardım. Artık uğramam. Kahvaltı tabağında 3 çeşit peynir, salatalık, domates, siyah zeytin, reçel, bal, kaymak mı tereyağı mı belli olmayan bişi, taze olmayan ekmekler, Çay ekstra ücret 40₺ Yazık! Ondan sonra müşteri neden yok?
Sultanbeyli Erzurumlular Derneği olarak düzenlediğimiz Piknik Şölenimize göndermiş oldukları ikramlardan dolayı Manolya Pastanesi Sultanbeyli Şubesi Yetkilisi Sayın Ali Özyurt'a ve tüm Manolya Pastanesi çalışanlarına teşekkür ederiz. Gösterdikleri ilgi, destek ve katkılarından dolayı kendilerine şükranlarımızı sunar, çalışmalarında başarılar dileriz.
Giden arkadaşlardan soğuk baklavasının iyi olduğunu duymuştum ve yolum düştü bir çay molası vereyim dedim. Bir porsiyon soğuk baklava 120 tl (3 puan) vasatın bir üstü diyebilirim. Çay tazeydi 15 tl. Servis eden hanımefendi kibar ve hızlıydı. Fazlaca çeşitli tatlılar vardı ve güzel gözüküyorlardı diğerlerinden birini denemediğim için üzüldüm. Tekrar geldiğimde bakarak karar vereceğim :)
Güzel anlarda lezzetli ürünlerini keyifle tüketebilirsiniz.