Fatma Ablanın Yeri – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Fatma Ablanın Yeri Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Fatma Ablanın Yeri Videoları
📹 Reels videosu ekle
Fatma Ablanın Yeri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Fatma Ablanın Yeri Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 21:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
Fatma Ablanın Yeri İletişim
Adres
Efendibey, Amas Blv., 51000 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
0546 891 85 66
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Fatma Ablanın Yeri Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
2025 Ağustos’ta Niğde’de ilk kahvaltı deneyimimizde Fatma Ablanın Yeri’ni keşfettik ve bu tercihimizden çok memnun kaldık. Fatma Abla, adeta aileden biri gibi sıcak, samimi ve güler yüzlü bir ev sahibi; ilgi ve alakasını her an hissettiriyor, sanki yıllardır tanışıyormuşsunuz gibi bir samimiyet yaratıyor. Serpme kahvaltı menüsü tam bir ziyafet; kavurmalı yumurta, bol malzemeli menemen, çeşit çeşit taze omletler, sıcacık pişi ve sigara böreği, dört-beş çeşit ev yapımı reçel, kaymak, tereyağı, taptaze sebzeler, zengin peynir ve zeytin çeşitleri, ballı tatlılar ve sıcak ekmekler özenle hazırlanmış. Sınırsız taze çay ise kahvaltının vazgeçilmezi. Mekanın yeşillikler içinde doğayla iç içe huzurlu atmosferi ve genç, dinamik ekibi, kendinizi özel hissetmenizi sağlıyor. Kişi başı 500 TL olan fiyatı, verilen hizmet ve lezzet kalitesi ile son derece makul ve değerli. Niğde’de unutulmaz, samimi ve kaliteli bir kahvaltı deneyimi yaşamak isteyenlere Fatma Ablanın Yeri’ni gönül rahatlığıyla öneriyorum
Ulaşımı kolay şehir içinde , hamur işleri lezzetli , patatesleri biraz kuruydu, reçelleri ev yapımı , porsiyonlar yeterliydi iyi yiyen biri olarak beni doyurdu ama aynı zamanda israf olacak şekilde kalmadı, şehirde başka yediğimiz kahvaltı menülerinin fiyatları ve içeriği ile karşılaştırdığımda içeriği daha bol mekanlarda aynı fiyata yiyebiliyorsunuz, kişi başı serpme kahvaltı ekim 2025 tarihi itibari ile 500 TL . Kapalı yeri yok kışın kapalı olduklarını belirttiler.
15.08.2025 tarihinde Mersin'den İstanbul'a giderken tatil dönüşü tekrar uğrayıp kahvaltı yaptık. Her şey yine çok güzeldi. Minik minik doğranmış domates soslu patlıcan kabak kızarması harikaydı yine. Ev yapımı reçelleri keşke her zaman ulaşılabilir olsa da alsak dedim yine. -------------------------------------- Ankara yönünden Taşucu / Silifke'ye giderken Ankara'dan kahvaltı yapmadan yola çıktık. Otobanda yolculuk yaparken Niğde civarına geldiğimizde Google haritalar üzerinde, kahvaltı yapacak mekân ararken Fatma ablanın yerini keşfettik. Çok sevimli bir ev bahçesinde hizmet veriyorlar. Çalışanlar ilgili ve nazikti. 2 yetişkin, 17 ve 13 yaşında çocuklarımızla 2 kişilik serpme kahvaltı söyledik. Peynirler, zeytin, sucuklu yumurta, menemen, sade omlet, sıkma, pişi, domates soslu biber kızartması ve reçel çeşitleri, termos ile çay geldi. Menü hepimize yetti diyebilirim. Sadece kızım ilave 1 pişi istedi. Fatma abla masamıza uğradı, kısa bir sohbet ettik. Çok cana yakın, çalışkan, üniversite mezunu, erkek egemen bir toplumda işletmesini başarılı bir şekilde yürüten bir Anadolu kadını. Reçeller tam istediğim gibiydi, şekeri fazla olmayan, meyve tadını ve kokusunu hissedebildiğim. Reçeller in hepsini kendileri yapıyormuş çok beğendik. Kendilerinin yaptıkları mantı da varmış, mutfağa uğradığımda küçük küçük mantıları kendilerinin hazırladığını gördüm. Çok memnun kaldık. Bir dahaki sefere yemek için de uğramaya karar verdik. Otobandan kahvaltı için çıktığımızda değdi gerçekten.
Fatma Ablanın konukseverliği ve kahvaltı hizmeti muhteşemdi. Sıcak sıcak börekler ,sıkmalar,sucuk içi ve menemenler ile ev yapımı reçeller gerçekten harikaydı. Bahçede oldukça temiz ve güzeldi. Şans eseri yolumuz düştü ama gerçekten memnun kaldık. Tavsiye ediyorum fiyatlarıda makul.
Sıcak kanlı karşıladılar yiyecekler el yapımı ve çok güzellerdi herşey sıcak geldi ilk defa gittiğim bı kahvaltıda bu kadar memnun kaldım herkese tavsiye ederim Fatma ablamın ellerine sağlık