Emirgan Sütiş Eyüpsultan – Eyüpsultan

Google puanı
Google 3,7
1.221 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Emirgan Sütiş Eyüpsultan Videoları

📹 Reels videosu ekle

Emirgan Sütiş Eyüpsultan Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Emirgan Sütiş Eyüpsultan Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 00:00
Salı 07:00 – 00:00
Çarşamba 07:00 – 00:00
Perşembe 07:00 – 00:00
Cuma 07:00 – 00:00
Cumartesi 06:00 – 00:00
Pazar 06:00 – 00:00

📞 Emirgan Sütiş Eyüpsultan İletişim

Adres İslambey, Kalenderhane Cd. No: 19, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Eyüpsultan içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Emirgan Sütiş Eyüpsultan Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,7
1.221 değerlendirme
Eva Williams
Eva Williams 2 ay önce

Mekana geldiğimizde başta serpme kahvaltı seçeneği sunulmadı, ancak sorduğumuzda ayrı bir menü getirildi. Kahvaltı için iki ayrı menü yapmaları çok garip. Servis geç geldi, gelen ekmek ve simitler bayattı. Saat 12:00 civarı geç geldiğimiz için bunu sorun etmedik ancak peynir tabağının üzerinden çıkan yoğun tüyler aşırı rahatsız etti ve kalkmak istediğimizi belirttik, ikiletmeden münakaşaya girmeden kabul ettiler sağolsunlar. Hijyen standartlarının bu kadar düşük olması böyle bir markaya hiç yakışmıyor. Yemeden kalkmak zorunda kaldık. Google yorumlarındaki düşük puanların ne kadar haklı olduğunu maalesef tecrübe ederek öğrendik. Mekanın tek olumlu yanı hizmet veren çalışan arkadaştı. Bir daha uğramam tavsiye de etmem.

Zeki Taşdemir
Zeki Taşdemir bir ay önce

Sütiş in en klasik sevdiğim tatlısı kazandibi üzerine tarçın tozu döküyorum ve lezzeti gayet başarılı , bu sefer yanına iki topta dondurma istedim ama kazandibi kadar basarili değildi daha önce Çengelköy deki dükkanlarında da yemiştim oradaki ile aynı lezzette kazandibi , çalışan gençler işini yapıyordu ama biraz daha Güleryüz ve tecrübe beklerdim

HALİL YÜCEL
HALİL YÜCEL 3 ay önce

Tamam bu mekam kendini premium konumlandırmış anlıyorum. Ürünlerin kalitesi iyi lakin fiyat fiyatlar buna da değer mi emin değilim. Bir peynir tabağı 515tl çok az peynir var söğüş 275 ve çok az bunların maliyeti ne ki çok fazla kar olmalı. Sıradan simit bile 40tl. Kol böreği 275. Ürünlerinin kalitesine bişey diyemem ama F/p değil.

Cansu Çifci
Cansu Çifci 3 ay önce

İftar sonrası ailecek güvenerek gittiğimiz yerden şaşkınlık içerisinde döndük.şuanda da belli başlı biyerde çay içiyoruz ne yazıkki.Bar kısmı o kadar sıkıntılıydı ki kahvelerimiz yarım soğuk geldi. Ayrıyetten her birimizin kahvesi 15 dakıka aralıklarla geldi birimiz kahveyi bitirirken öbürü baktı. Herşeyi geçiyorum sade diye gelen kahveler şekerli, şekerli diye gelen kahveler sade geldi. Ne kahve keyfi yapabildik ne de sohbet ortam öyle gerildi. Garsonlara diyecek bişeyim yok onlar işini yapan insanlar ellerinden geleni yaptılar. Fakat iptal ettiğimiz lattenin bile ücretini ödedik gerçekten akıl alır gibi değil emirgan sütişin bu durumu düzeltip telafi etmesini bekliyoruz. Saygılar.

Xx
Xx bir ay önce

Fiyatlar için ortanın biraz üstü diyebiliriz.Onun dışında temiz ve güzel bir atmosferi olan bir ortamdı;garson çocuklar da oldukça kibar ve ilgiliydiler.