Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu – Bolu

Google puanı
Google 4,0
936 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu Videoları

📹 Reels videosu ekle

Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 22:00
Salı 08:00 – 22:00
Çarşamba 08:00 – 22:00
Perşembe 08:00 – 22:00
Cuma 08:00 – 22:00
Cumartesi 08:00 – 22:00
Pazar 08:00 – 22:00

📞 Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu İletişim

Adres Alpağut, İzzet Baysal Devlet Hst. Blv., 14300 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Muhtarın Yeri Pide ve Kebap Salonu Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
936 değerlendirme
Alper Rüzgar
Alper Rüzgar 6 ay önce

Kıymalı pide ve Lahmacunu incecik çıtırdı .Boluda pideyi en güzel yapan mekanlardan .Izgara ve Kebabını deneyim derim.

BAYRAM YILMAZ
BAYRAM YILMAZ 3 ay önce

İftar için geldik ve kırmızı et menüyü seçtik. Etin tadı fena değildi ancak geri kalanlar büyük hayal kırıklığıydı. Çorba az çorbaydı , iftariyelikler ve salata yetersizdi ve porsiyonlar kesinlikle doyurucu değildi. Tatlı olarak verilen Kemalpaşa da maalesef iyi değildi. İftar gibi özel bir akşam için bu kadar zayıf bir menü beklemiyorduk, bizim için yanlış bir tercih oldu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Bu fiyata boluda bir çok yerde daha güzel menüler var onlara bakın derim.

Latif ÇAMLIBEL
Latif ÇAMLIBEL bir yıl önce

Baştan sona hüsran… Hastaneden uzaklaşmamak için tercih ettiğimiz mekan! Gelen garsondan başlıyorum, suratsız bir adam menü istedim zorla getirdi. Gelen kebap yanıktı görünmesin diye yanık tarafını alta koymuşlar. Sonra hesabı ödemek için kasaya gittiğimizde kasadaki hanımefendi hesabı alırken karşımızdan içeri bağırıyor birine seslenmek için! Tam bir fiyasko anlayacağınız gelmeyin gitmeyin Bolu da böyle rezalet bir mekan daha yoktur diye düşünüyorum.

Elanur
Elanur 6 ay önce

7 ay önce İçeride servis | Boluda başka bir isletmede servis almıstık orayi begenmedik fakat burası gerçekten kalitesi hizmetiyle açık ara farkediyor. Biz çok memnun kaldık ailem adına hizmetleriniz için teşekkür ediyorum. Bol kazançlar diliyorum.

KANIT
KANIT 6 ay önce

Bu işletmeye pide malzemesi götürüp pide yaptırdık işletmenin müşteri ile ilgisinden çok memnun kaldık peynirli ve kıymalı pide yaptırmıştık her ikisi de güzel oldu fakat kıymalı biraz yumuşak kalmış yine de çok teşekkür ederiz