ÇINAR CAĞ KEBAP – Erzurum

Google puanı
Google 4,1
1.263 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

ÇINAR CAĞ KEBAP Videoları

📹 Reels videosu ekle

ÇINAR CAĞ KEBAP Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
❤️ 1 favori Popüler Rota Yazarı Popüler Rota Yazarı
Rotayı Gör

🕐 ÇINAR CAĞ KEBAP Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 22:30
Salı 08:00 – 22:30
Çarşamba 08:00 – 22:30
Perşembe 08:00 – 22:30
Cuma 08:00 – 22:30
Cumartesi 08:00 – 22:30
Pazar 08:00 – 22:30

📞 ÇINAR CAĞ KEBAP İletişim

Adres MMM Migros Yanı, Ömer Nasuhi Bilmen, İstasyon Cd. No:6, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Erzurum içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 ÇINAR CAĞ KEBAP Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
1.263 değerlendirme
Oguz
Oguz 6 ay önce

Hizmetiçi eğitim nedeniyle geldigim Erzurum'da uzun araştırmalar sonucu burayı buldum.Fiyatlar uygun şişlerde gelen et miktari oldukça iyi. Lezzet ve hizmet aşırı memnun etti. Buradan daha ucuz yerler var ama yağ oranlari fazlaydi ve mezeler çok zayıftı. Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim.

Saner Çağrı Genç

Erzurum tren garı manzaralı nezih ve temiz bir mekan. Bahçe kısmı da mevcut. Cağın hakkını lezzetiyle fazlasıyla veren bir mekan. Çalışanları çok ilgililer. Oto parkı mevcut. 3M migros mağazası hemen yanında böylelikle hafta sonu ailenizle guzel bir yemekten sonra 3M Migros'tan alışverişinizi de yapabilirsiniz. Büyük AVM'lere gitmektense (yani gereksiz harcamalardan kaçınmak için) burası bence biçilmiş bir kaftan. Teşekkür ederim işletme sahiplerine.

Melike Sagdic
Melike Sagdic 6 ay önce

Cağ kebabı harika ve mutlaka kaymaklı tepsi kadayıfı denenmeli bayıldık 2 gün üst üste gelip yedik yanımıza da 1 kilo alıp gittik:) Ayrıca çalışanlar çok ilgili ismini hatırlamıyorum ama bir beyfendi kızımla çok güzel ilgilendi onun dışında da herkes işini layığıyla yapıyor Tekrar teşekkürler

İrem Çelik
İrem Çelik bir ay önce

Mekan gayet ferah ve iç açıcıydı. Güleryüzle karşılandık. Tatlısı çok lezzetliydi, kesinlikle uğramanızı tavsiye ederim. İlgili oldukları için de tekrardan teşekkür ederim.

bilal yılmaz
bilal yılmaz 4 ay önce

Trene sipariş verdim. 2 tane dürüm 1 tatli. 430 tl. Gelen ürün fotoğrafta. Bir dürüm gelmiş, getiren gence soyledim 1 tane eksik diye... patronunu aradi.. parton "durumde 2 cağ var" dedi. Ne yapacağız diyince "istersen parasıyla 1 tane daha gondereyim" dedi. Olmaz vaktim yok dedim. Bende o zaman bir tane parası vereyim diyince kabul etmedi, dürümünüz 280 tl dedi. Zaten tren 5 dakika duruyor, uğraşamam sizinle diyip kapadım. Sipariste yanlış anlama olabilir onemli olan makul çözüm yolu bulmak... Sonra büyük patronla konuştuk boşboş vs. 1 dürümü arkadaşımla bölüşüp yedik. Cağ ve tatlı lezzeti normal. Genel olarak özellikle kars ve Erzurum esnafı dışardan gelen misafirlere ekonomi odaklı davranıyor. Şimdi yorumun altina firma sahibi " vay efendim yanlış anlama olmuş, telafi ederdik" falan yazacaktır. Hata telafisi zamanında yapılır, klavye başında değil.