OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK – Sinop
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Fotoğraflar
10
Fotoğraf
OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Videoları
📹 Reels videosu ekle
OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:45 – 22:45
Salı
10:45 – 22:45
Çarşamba
10:45 – 22:45
Perşembe
10:45 – 22:45
Cuma
10:45 – 22:45
Cumartesi
10:45 – 22:45
Pazar
10:45 – 22:45
OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK İletişim
Adres
Meydankapı, Kurtuluş Cd., 57000 Sinop Merkez/Sinop, Türkiye
Telefon
(0368) 261 39 50
Sinop içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Temiz, yetkililer ilgili. Sinop merkezde heryere yakın. Tek eksiklik genel sorun otopark. Onun dışında gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz bir mekan. Hersey için teşekkürler, iyi çalışmalar.
Şehrin tam göbeğinde her yere yakın. Otopark sorunu merkezdeki çoğu otel gibi burda da var. Çünkü Sinop merkez dar sokaklarıyla meşhur. Her şey iç içe olunca şehirde Harbour Otel’deki odalar da Sinop’a benzemiş haliyle. Bi masa bi sandalye girecek kadar yer olup çalışabilecek bir köşe olsaymış yetermiş. Bir yıldızı burdan kestim. Gerisi temiz güzel sessiz kahvaltısı da harika
Konumu merkezi ve iyi, otopark sorunu mevcut otel için sadece 2 araçlık yer var. 2 gün konakladık ilk gün otelin otoparkı için yardımcı oldular, 2. gün inceburuna gidip geldik ama maalesef park yeri dolmuştu özel park yeri için 500 TL vermek zorunda kaldık. Kahvaltısı gayet iyi ve lezzetliydi. Çalışanlar güleryüzlü ve çözüm odaklı her şey için teşekkürler.
Odalar fotoğrafta göründüğü gibi küçük. Ama Kahvaltı çok çok güzeldi çeşit çeşit şeyler yaptılar omlet, patates kızartması, menemen, poğaça, pişi, sigara böreği, kurabiye hepsini yeni yapıp getirdiler. Fotoğrafını çeksem paylaşırdım
101 no'lu odada iki gün kaldık. Oda sokağa baktıği için biraz dışarıdan gürültü duyuluyor, fakat rahatsız edecek kadar değil. Odalar`da çok temiz. Oda`da televizyon, klima, buzdolabi ve kettle mevcut. Hepsi iyi çalışıyor. Oda oldukça küçük, fakat gardolap ve komodin mevcut. Yataklar biraz daha geniş ve rahat olabilirdi. Temizlik mazelmelerinde eksiklik hissettik. Banyo fena değil, su basıncı iyi ve sıcak su var. Performans - fiat aralığı bakımından biraz pahalı. O yüzden bir yıldız kırdım. Sinopta turizm sezonu kısa olduğundan oteller ve restorantlar biraz pahalı. Ayşe hanımın börek ve pişileri güzel. Kahvaltı vasatın üstünde: sahan`da yumurta, salatalık, domates, peynir çeşitler çok, 3 çeşit zeytin, helva, tereyağ, bal, 2 çeşit reçel, çikolata krema, sıgara böreği, pişi, bazen patates kızartması, poğaça, ve kurabiye. Sunum ve hizmet güzel (sıcak geliyor masaya), fakat porsiyonlar baya küçük. Isterseniz ekleniyor ürünler. Teras güzel, fakat biraz basıktı havası. Aybüke hanım kızımıza ikramları için teşekkür ederiz. Leyla hanım kızımın tecrübeler edinmesi güzel olur. Teşekkür ederiz.