EŞKERE RESTAURANT – Arnavutköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
EŞKERE RESTAURANT Fotoğraflar
10
Fotoğraf
EŞKERE RESTAURANT Videoları
📹 Reels videosu ekle
EŞKERE RESTAURANT Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
EŞKERE RESTAURANT Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 17:00
Salı
09:00 – 23:30
Çarşamba
09:00 – 23:30
Perşembe
09:00 – 23:30
Cuma
09:00 – 23:30
Cumartesi
09:00 – 23:30
Pazar
09:00 – 23:30
EŞKERE RESTAURANT İletişim
Adres
Karaburun, Sahil Cd. No:60-1, 34752 Arnavutköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
0536 975 40 99
Website
eşkere.com
Arnavutköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 EŞKERE RESTAURANT Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Aşırı lezzetli yemekler, çok temiz bir yerdi. Servis mükemmeldi, güler yüzlü ve anlayışlı çalışanlar. Kesinlikle denemelisiniz, tam deniz kenarında ,fiyatlarda gayet normal bence iyidir. Aile için uygundur, toiletlerde parlıyordur!
Ne desem nereden başlasam. Ben lahana çorbası ile başladım. Klasik giresun-ordu yöresinin lahana çorbası gibi iri taneli, mısır lezzeti yoğun bir çorbaydı. Eşim balık çorbası içti. Levrekten yapılmış, çok beğendi. Meze olarak haydari, atom ve börülce söyledik. Hepsi çok lezizdi. Kekik salatası maalesef yoktu onu çok merak etmiştik. Ara sıcakta kalamar , güveçte karides ve bence masanın yıldızı deniz ürünlü eşkere böreği yedik. Böreği 24 saat yersiniz yani öyle bir lezzet. Biz ana yemek söylemedik. Ekmek çeşitleri yeterli ve ekmekler sıcak ve lezzetliydi. Ballı kaskata tatlısı söyledik. İrmik bal ve karamelle yapılmış dondurma ile servis ediliyor. Mekanın sahibi ve aynı zamanda şef giresunluymuş. Gerçekten büyük bir alkışı hak ediyor. Fiyatlar gayet makul hatta son zamanlarda gittiğim yerlerin ne kadar balon fiyatlara sahip olduğunu bana gösterdi. Bu lezzete bu fiyatlar çok normal. İstanbuldaki yeni favori deniz ürünleri restoranımız burası oldu. Müdavimi olacağımızdan eminiz. Tuvalet temizdi. Mekan tertemiz ve ferah. Otopark sahil boyunca mevcut. Biz haftaiçi gittik müsatti. Belki yazın kalabalık olur.
Her şey harika her şeyyyy. Eşkere böreği yemeden dönmeyin. Ballı irmikli karamelli kaskata tatlısı ve eşkere böreği benim favorim oldu. Balık çorbası, lahana çorbası, mezeleri de harikaydı. —— 20 aralık 2025 kahvaltıya geldik Çok yeterli ve tam fiyat performans 1600₺ ekstra menemen ve kavurmalı yumurta ile iki kisilik serpme yemis olduk. Fotograflarını ekliyorum. Gözleme ve kaygana cok lezzetliydi bence
Restorana adım attığım andan itibaren zarif bir atmosfer ve özenli bir karşılama ile karşılandık Soner bey özellikle çok özenli çok ilgiliydi. Mekânın ambiyansı, dekorasyon detayları kusursuz bir uyum içinde. Menüdeki her tabak, hem görsel hem de lezzet açısından adeta bir sanat eseri. Kullanılan malzemelerin tazeliği, şefin dokunuşuyla birleşince ortaya unutulmaz bir gastronomi deneyimi çıkıyor. Servis ekibinin nazik, ilgili ve profesyonel tavrı da bu deneyimi taçlandırdı. Bahçesinde oyun parkı ve hayvanlar var. Karaburun Medya sayesinde keşfettik. Bölgenin en özel lezzet duraklarından biri olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Burada her şey kendi yapımları serpme kahvaltısını eşkere böreğini eşkere tatlısını ayrıca öneririm yemeyeceğiniz hiçbir tat yok. Kendi bahçelerinden reçelleri ekmekler el yapımı ve leziz.
Gerçekten çok keyif aldığımız bir deneyim oldu. Yemekler hem çok lezzetliydi hem de sunumları oldukça özenliydi. Masaya getirilen meze çeşitleri taze, bol ve olması gerektiği gibi eksiksiz hazırlanmıştı. Sadece yemekler değil, çalışanların ilgisi ve güler yüzü de bizi çok memnun etti. Her isteğimizle yakından ilgilenmeleri, kibar ve samimi üslupları mekânın kalitesini bir kez daha gösterdi. Ortamın sıcaklığı ve hizmetin profesyonelliği sayesinde kendimizi evimizde gibi hissettik. Kesinlikle tekrar gelmek isteyeceğimiz, gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebileceğim bir yer. Emeği geçen tüm ekibe teşekkür ederiz.