Bizim Yaka Restaurant – Çanakkale
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Bizim Yaka Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Bizim Yaka Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Bizim Yaka Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Bizim Yaka Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 01:30
Salı
12:00 – 01:30
Çarşamba
12:00 – 01:30
Perşembe
12:00 – 01:30
Cuma
12:00 – 01:30
Cumartesi
12:00 – 01:30
Pazar
12:00 – 01:30
Bizim Yaka Restaurant İletişim
Adres
Barbaros, Atatürk Cd. No:318/36, 17020 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Telefon
0505 810 00 66
Website
bizimyakarestaurant.com
Çanakkale içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Bizim Yaka Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kız arkadaşımla birlikte daha önceden rezervasyon yaptırarak gittiğimiz bu mekan Çanakkale’de bulunan en iyi yer diyebilirim. Zira birçok mekan fahiş fiyatlar uygulamasına rağmen kalite ve ilgi konusunda bekleneni veremiyorlar. Buranın menüsüne gitmeden internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Rezervasyon konusunda Whatsap üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Mekan hijyen konusunda çok temiz. Personel çok ilgili ve profesyonel. Her konuda yardımcı olmaya çalışıyorlar. Elbette bu tarz mekanların fiyatları ortalamanın çok üzerinde oluyor fakat buraya gitmek bir tercih meselesi. Burası ise ürünlerin lezzeti ve kalitesi konusunda o doygunluğu yaşatıyor. Porsiyonlar da yeterli büyüklükte. Mutlaka tavsiye ederim.
Daha önce de gelmiş ve çok memnun kalmıştım. Şimdi zor yer bulduk. Mezeler mükemmeldi. Sahibi emekli bir doktor ve eşide öyle. Birlikte harika bir mekan işletiyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bizim Yaka Restaurant’ta harika bir akşam geçirdik. Mezelerden fava, atom, barbunya pilaki ve köpoğlu oldukça lezzetliydi. Özellikle karides güveç kesinlikle denemeye değer; bol malzemeli, sıcak servis edildi ve tadı çok başarılıydı. Ana yemek olarak tercih ettiğimiz çipura ise son derece taze ve tam kıvamında pişirilmişti. Roka salatası da balığın yanında çok iyi eşlik etti. Servis ekibi güler yüzlü, ilgili ve hızlıydı; kendimizi misafir gibi hissettirdiler. İkramları da ayrıca çok hoştu. Çanakkale’de kaliteli deniz ürünleri ve keyifli bir rakı-balık akşamı için gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Güzel manzarası ve hızlı servisiyle genel anlamda memnun kaldık. Mezeler güzel, atmosfer ve canlı müziğe nazaran fiyatlar uygun. Ara sıcaklara çok bayılmadık ama tekrar yolumuz düşse gözümüz kapalı tercih ederiz.
Eşimle yıldönümümüzde ilk kez bu mekana gittik. Yapılan yorumlar burayı tercih etmemizde büyük bir rol oynadı. Öncelikle mezeler gerçekten lezzetliydi. Yemek siparişi vermek için bir kaç kez uğraştık, sonunda balık söyledik. Balığın kilosunun 4.500 lira olduğunu hesap gelince öğrendik. Gerçekten normal bir fiyatlandırma değil bence. Bize çok pahalı geldi. Üstelik hiç açılmamış ve bizim sipariş etmediğimiz ikinci suyu yazmış olmaları da normal değil. Ayrıca her rakı içip hesap isteyen masaya (belki de biz öyle farkettik, çünkü etrafımızdaki üç masada da aynı şey oldu) meyve tabağı ikram edildi, biz hariç. Üstelik eşime bir süre daha bekleyelim diye ısrar ettim. Sırf mekanın çalışma prensibini öğrenmek için. Önemli olan orada yenilecek bir kaç meyve değildi aslında. Tam olarak neyi yanlış yaptık da bu muameleyi gördük bilmiyorum. Sonuçta ikram restoranın takdiridir, eyvallah deyip geçtik. Ama rakı içilmiş bir masaya en azından bir Türk kahvesi içer misiniz diye soran bir çalışan olmadı. Mekan güzel, mezeler lezzetli, hesap yüksek, hizmet maalesef sınıfta kaldı.