Avlu Konak Cafe Restoran – Çankırı
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Avlu Konak Cafe Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Avlu Konak Cafe Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Avlu Konak Cafe Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Avlu Konak Cafe Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 03:00
Salı
09:00 – 03:00
Çarşamba
09:00 – 03:00
Perşembe
09:00 – 03:00
Cuma
09:00 – 03:00
Cumartesi
09:00 – 03:00
Pazar
09:00 – 03:00
Avlu Konak Cafe Restoran İletişim
Adres
Yeni, İsfendiyar Sk., 18200 Çankırı Merkez/Çankırı, Türkiye
Telefon
(0376) 213 28 58
Website
avlukonakcankiri.tr.gg
Çankırı içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Avlu Konak Cafe Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Gayet memnun kaldık Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği Çankırı İl Başkanı olarak zaten anlaşmalı olduğumuz bir mekandır.ilk açıldığından bu güne kadR bayağı mesafe kateddiğini memnuniyetle gördüm.
Tuzda tavuk ve sarımsaklı et ile Kızılırmak pilavı yedik. Yemekler lezzetliydi. Kalabalık bi grupla gittiğimiz için servis biraz yavaştı ama bu da çok problem olmadı. "Hameylim" diye bi tatlı yedik ama beğenmedik. Fazla hamur geldi bize.
Şehrin ortasında. Ulaşımı kolay ve otopark sıkıntısı yok. Ortam çok lüx olmamakla birlikte güzel. Sabah kahvaltısı bol ve çeşit çok. Çayı güzel demlemişler. yiyeceklerin kalitesi sunumu filan iyi. Lakin esnaflıkları kötü. Siz bu saatte niye geldiniz evinizde yiyemedinizmi der gibi bir karış suratla servis açtılar. hep biz rica ettik şeker gtirebilirmisiniz su varmı vs. Meğer sıkıntı varmış 2 personel kavga ettiler nerdeyse yumruklaşacaklardı. Serpme kahvaltı kişi başı 17 lira fiyat uygun. ama 10 lira da deseler tekrar gitmeyiz gibi. Canlı müzik var dediler. belki o güzeldir.
Samimi sıcak bir ortam. Canlı müziğin de kulaklarımızda bulunan pası temizlediği. İçerisinde çocuk parkının bulunduğu, Lezzete sevgilerini de ekleyen bir yer. Özel günlerimiz için kutlama odalarının bulunduğu bir konak, avlusunda açık ve kapalı yerinin bulunduğu her yaşa hitap eden bir cafe, restoran, müzik...
Çay çok kötü. Künefe çok kötü. Toplu yemeklerde yetersiz kaldıkları için soğuk yiyorsunuz. Canlı müzik adı altında kişi başı 5 TL para alıyorlar.